Zaloguj się, aby obserwować  
POLKOP

Maska nowego typu do mtz-eta 82 z 96r.

Polecane posty

POLKOP    2

Chciałbym zrobić z swojego mtz-eta fizualnie nówke i założyć nową maske metalową i błotniki bo są w komplećie ( szukajćie na allegro) za 750zł, ale jest problem czy niebędzie przeszkadzała ta kolumna z olejem pzed chłodnicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Myślę ze trzeba będzie trochę tą kolumnę przerobić, bo nowa maska jest lekko ścięta i chyba krótsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy ktoś wie czy można kupić drzwi to kabiny mtz nowego typu, bo widziałem wiele mtz-ów które były w dobrym stanie technicznym i prawie w każdym są pokrzywione drzwi,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Eryko    34

Można kupić na Agromach z częsciami.jak dzwoniłem bo oczywiscie u mnie tez pogiete to cena jaka mi powiedzieli była przerażająca 600zł :) :lol: :) za co tyle to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

oni biorą dużo za części które najczęściej się psuja, ale 600zł to mnie zaskoczyło :lol: :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    34

mnie tez zaskoczyło i zrezygnowałem z nowych drzwi wole jezdzic z pogietymi a 600zł zdziercom nie dam. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pawelek01111111
      Podnośnik w moim belarusie po rozgrzaniu oleju opada zwłaszcza z ciężkimi maszynami. Lecz nawet na pusto gdy zgaszę miejac go na górze rano jest na dole  gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Krzysiek12345
      Witam, mam dość poważny kłopot, wczoraj po zakończeniu pracy wracałem z pola i wyłączyłem przedni napęd a potem zmieniłem na szosowe. Następnie stała się dziwna rzecz - bieg wyskoczył a potem nie mogłem żadnego wbić. Są teraz tylko dwa -najwolniejszy terenowy do przodu i wsteczny - obojętnie czy chcę wrzucić 1,2,3 to i tak wchodzi ten sam. Nie było przy tym żadnych zgrzytów ani chrobotów. Nie mogę też ustawić dźwigni w położenie N któro umożliwia zapłon. Sam drążek lata luźno nawet gdy bieg jest wrzucony. Co to może być? Już sobie umówiłem się z mechaniorem. Miał tak ktoś kiedyś?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez rbit
      Czy tak ma być, że na rozgrzanym oleju na jałowych obrotach ciśnienie spada do ok. 1,2 bara a przy obrotach na biegach dochodzi max. tak do 3,5 bara? Jakoś od nowości nie zwracałem na to uwagi szczególnej, ale wydaje mi się, że na początku było więcej na minimalnych obrotach. Ciągnik ma dopiero zrobione 670 godzin a ma już 8 lat więc dużo nie robi a przebojów różnych z nim miałem od nowości. Nie wiem też czy to może głupie z mojej strony, ale jeśli przy tak małych przebiegach rocznie ostatnie dwa razy wymieniałem olej raz na 2 lata - nie wiem czy nie wrócić do rocznej wymiany? Na bagnecie patrzyłem to wcale nie jest jak smoła tylko brązowawy. Czy przy tym bąku/filtrze są jakieś śruby regulujące ciśnienie oleju - patrzyłem to są jakieś 3 na korpusie filtra u dołu, ale dostęp do nich jakiś dziwny jest. Czy w tym bąku może się coś zepsuć co ma wpływ na ciśnienie i jak to poznać?  Gdzie tam dokładnie w 820 jest pompa wspomagania układu kierowniczego bo świeci mi się już od dłuższego czasu kontrolka - czy ja trzeba wymienić?
    • Przez darkowe1
      Witam mam problem chyba z rozdzielaczem . Sam podnosi podnośnik nieważne w jakiej jest pozycji . Macie jakieś pomysły ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj