Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
deyu

MTZ82 czy MTZ TS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MTZ82
deyu    0

Który jest lepszy i jak sie sprawuje mtz ts 90 konny bo chce własnie takiego kupic Bo sprzedałem mf 3070 wieczne problemy tylko silnil jest ok przytycch ciagnikach.Bo jak widze to tymi emtezetami ladnie smigaja iza 35tys mozna kupic ładnego mtz prosze o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ892    0

lepiej kup tego mtz 82ts.ma wieksza moc od tego zwyklego mt 82.mtz 82ts ma 90km i mozna go rozkrecic do 105km.wiecej mocy zawsze sie przyda i napewno wiecej niespali w przeliczeniu na zrobiona robote.kupuj lepiej 82ts polecam znam ten ciagnik na co go stac.

 

ale za 55 tys. masz zwykłego mtz 80km i na wąskich oponach na moście stożkowym,a jak kupi mtz 82ts ma szersze opony więcej mocy,ale wiadomo co nowe to nowe a za takiego 90km i na szerszym ogumieniu musiałby by dać ok 70tys a za połowę tej kasy ma używanego,a nigdy nie wiadomo na co można trafić ryzyko z tymi używanymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomi83    0

A przynim skrzynia jest synchronizowana biegi chyba wchodza bez zgrzytów pytam uzytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

mtz 82ts to normalny rusek bez turbo z silnikiem wolnossącym, natomiast 82 tsa ma turbodoładowany silnik z maksymalną mocą 95km, a róznica jest wieksza gdyz dzisiaj tsa kosztuje w granicahc 90-80 tys. nie wprowadzjacie uzytkowników w błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ892    0

mtz bez turba to zwykły mtz 82 teraz te nowe to 820.a mtz 82ts nazwa ts-turbo sprężarka więc mają turbo.a zamiennik starego mtz 82ts jest nowy 892-też ma turbo 90km.nowy kosztuje teraz ok 70tys.zobacz u mnie w galerii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dezerter    0

jnjn

 

nie piszcie głupot MTZ 82 ts z 99r. ma identyczny silnik jak PRONAR 82 tsa i taką samą skrzynię wszystko to samo tylko różnica w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam 82ts (sam takiego mamB)) jedyna najpoważniejszą wadą jaka zauważyłem jest most stożkowy przy szerokich oponach ściera wewnętrzne strony kół ma jeszcze dosyć ciasno biegi na początku ciężko jest trafić z biegu na bieg ale to kwestia czasu. Tak poza tym nie ma jakiś bardzo wielkich awarii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.::|PRONAR jest oficjalnym dystrybutorem ciagników BELARUS|::. na tej stronce lepiej je opisano i rzetelnie. Bo Ci wszyscy handlarze na allegro, to piszą wiele informacji by zachęcić do kupna, które nie zawsze są prawdą.

 

Ps. Ja mam zwykłego MTZ 82 z 96 roku, i już oryginalnie ma felgi od TS. Ogólnie polecam te ciągniki do cięższych prac na gospodarstwach 30-40ha. W pługu, talerzówce, agregacie, transporcie świetnie sobie radzi. Lecz do niektórych prac są "lekko toporne"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    1

wlaśnie chcę kupić belarusa 820 obecnie mam 12h ale powiększam do20h jak myślicie nie będzie za duży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

myślę że nie powinien być za duży, po prostu będzie miał lekko. A z jakimi maszynami będzie pracował??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    1

wlaśnie w to tesz muszę zainwestować miałem dotąd dwa władimirce no ale już czas wysłać je na emeryturk. kosiarka rotacyjna musze dobrać mu odpowiednie pługi agregat siewny no i jakiś podorywkowy ale ten ostatni to dopiero bliżej żniw bo gotowki zbraknie jak myślisz w jakich szerokościach da rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Jest na allegro taki mtz 82tsa z turem i ma przebieg 6000mth- a mówią że to słabe ciągniki a tu przykład że trochę wytrzymują.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B155509

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zaletą TSa w porównaniu do zwykłego 82 jest to że ma te 10koni więcej, zazwyczaj jest na szerszym ogumieniu. Jeśli chodzi o moc i uciąg to jest różnica bo jak pracowałem tym i tym to Ts-ik chodził 5*35 jak przecinak, a MTz 82 już tylko ze zwykłą mniejszą czwórką (no ale tu brakowało przedniego napędu). Znowu Ts jest wolniejszy od zwykłego 82, no i więcej pali. W Tsie niby jest ta skrzynia synchro, ale trafic bieg i zrobic redukcję np. to mistrzostwo świata nawet na przybitkę nie bardzo wchodzi, gdzie w zwykłym 82 na skrzyni 9tce przy redukcji ,,przybitka" i poszedł dalej... No i w Tsie te mosty stożkowe, raz ścina opony, dwa trzeba uważac z pracą z wlączonym napędem. Generalnie uważam że gdyby Ts miał lepsza skrzynię to był by lepszym ciągnikiem od Mtza82, ale ta skrzynia trochę go dysfalifikuje, no i ten przodek zeby był na krzyżakach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

Zaletą TSa w porównaniu do zwykłego 82 jest to że ma te 10koni więcej, zazwyczaj jest na szerszym ogumieniu. Jeśli chodzi o moc i uciąg to jest różnica bo jak pracowałem tym i tym to Ts-ik chodził 5*35 jak przecinak, a MTz 82 już tylko ze zwykłą mniejszą czwórką (no ale tu brakowało przedniego napędu). Znowu Ts jest wolniejszy od zwykłego 82, no i więcej pali. W Tsie niby jest ta skrzynia synchro, ale trafic bieg i zrobic redukcję np. to mistrzostwo świata nawet na przybitkę nie bardzo wchodzi, gdzie w zwykłym 82 na skrzyni 9tce przy redukcji ,,przybitka" i poszedł dalej... No i w Tsie te mosty stożkowe, raz ścina opony, dwa trzeba uważac z pracą z wlączonym napędem. Generalnie uważam że gdyby Ts miał lepsza skrzynię to był by lepszym ciągnikiem od Mtza82, ale ta skrzynia trochę go dysfalifikuje, no i ten przodek zeby był na krzyżakach...

 

hmmm 82 nie ma turbo a ts ma,

 

teraz ts to 952 i jest produkowany na krzyzakach, ja mam włąsnie 952 na stozku to nie narzekam biegi jak miód wchodzą żadnych zgrzytów, to fakt ze jest wolniejszy bo ma mniej przełożeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Jest na allegro taki mtz 82tsa z turem i ma przebieg 6000mth- a mówią że to słabe ciągniki a tu przykład że trochę wytrzymują.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B155509

 

@pronarek82 To jest Pronar a nie MTZ

 

Troche mylicie traktory bo TSA to nie MTZ tylko marka Pronar. MTZ-y były TS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej_    0

mam obydwa modele czyli mtz-82 i mtz-82 TS i wybrałbym TS silnik ma mocny dół (386 Nm przy 1200 obr.)"prawie jak valtra eko"B), przy pracy na wałku nie potrzeby garować bo ma przy 1632 obr. silnika 540 obr. wałka, obydwa są na stożku ale TS ma wzmocniony, szersze opony u mnie 380/70x20 i nic nie tnie trzeba trochę drążkiem pokręcić, skrzynia jest wolniejsza bo silnik jest udrutowany do 1800 obr. (w teorii B), ale biegi wchodzą dobrze i można włączyć bieg na cofającym się ciągniku co w 82 jest nierealne, wzmocniony podnośnik do 3500 kg (siłownik C-110), ścięta maska przedni napęd łatwo się załącza w nowych pronarach tłuką młotkami żeby go potem wyłaczyć akurat to widziałem ale może to wina operatora B), sprzęgło też jest mocniejsze lepszy docisk tarcze teraz można założyć ceramiczną, jest dużo ciszej na zewnątrz i wewnątrz dzięki turbinie i orginalnemu tłumikowi z pronara, ze spalania jestem bardzo zadowolony ( przy używanym modelu można sobie zawsze wyregulować dawkę B),na pusto pali ok. 20 l/100km , wady to przecieki na które nie ma czasu likwidować bo wszystko się da naprawić, silnik jak na 5000 motogodzin (i to są długie motogodziny)jest bardzo dynamiczny, gdyby w P5 zakładali ten silnik to bym kupił ten ciągnik :)uciąg TS jest niezły ale przy niskich predkościach zwykły 82 z 88 roku ma większy bo ma szerokie ogumienie tura ŁC-1650 (to ten taki lekki B) ) założoną turbinę i wodę w tylnych kołach i sprawny przód B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×