lukas17

Passat B5 FL, co w zamian?

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@brzozak2

Nalepa "Low but slow" na aucie jest? Pamiętam, jak jeszcze 6 lat temu hitem u VWmaniaków był Dunlop SP2000. Mi osobiście F1 szalenie się podobają, jedank użytkowanie takiej opony jest stosunkowo drogie. Czesto ludzie kupują F1 "bez barku" zamiast drogich slicków i latają na nich w weekendy. Z Yoko to fajne są ADVAN NEOVA AD07 i pasują do typowego niemca, jednak nie wiem jakie mają właściwości. Toyo właściwe nie daje dużego wyboru T1R albo Proxes 4. W testach Toyo ogólnie nie wypada cudownie, podobnie jak Kumho, ze wschodnich to Yoko najlepsze. Jednka pod względem "dizajnu"najlepiej wypadają Vredestein'y; 4/8 modeli kierunkowych, 2/8 modeli asymetrycznych kierunkowych.Jak byś uparł to byś coś wyskrobał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

My tu o kolorach a Wy już widzicie nie wiadomo co :) temat sie wyczerpał to się gada o pierdołach ;)

 

Ciekawie wygląda błękitny Cvc, jak Twój tylko w 3d na białych Compomotive'ach

Kiedyś myślałem o białej feldze, ładna na niebieskim aucie ale ciężka do utrzymania w czystości, więc zostałem przy "function over fashion" i jeżdżę na czarnych stalówkach a bling bling robią długie polerowane nakrętki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czarna stal ma coś w sobie. W sumie to jakby dorwać szeroką stal na niskim profilu i maznąć na czarno. to można na tym latać. Szkoda, że felgi dojazdowe są tak wąskie, chociaż do jakiegoś małego auta można zamontować, węższą ale wyższa. Na vwgolf.pl albo cultstyle.pl jest Audi B5 na dojazdówkach. :) Znajomy miał w białym Polonezie caro czerwoną stal i na to kołpak. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Panowie czytałem, że w passatach b5 olej w dolocie to normalna sprawa, czy u was też tak jest?

Nie mogłem wyszukać podobnego tematu, a nie chciałem zakładać nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0

No niestety robi to wrażenie, ale nie tyczy to się tylko tej jednej marki. Z innymi wygląda to niestety podobnie :lol: ;[

ps warto też sobie poczytać komentarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi się odechciało nowych VW po reportażu w TVN Turbo. Z dwuletniej Jetty zaczął płatami odchodzić lakier. Made in Mexico :lol: . Zamiast B6 lepiej wziąć używane 530d albo nowe 320d, BMW robi części z metalu a nie z plasteliny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pękające głowice w 2.0 TDI to nie odosobniony przypadek...Do tego cała masa innych problemów. Mieli świetny silnik 1.9 i skończyli go produkować. Gdzie tu logika?

BMW też wygrywało, 3.0d kilka lat z rzędu, w tym roku też wygrało. Wg mnie obecnie to najlepszy silnik wysokoprężny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie czytałem, że w passatach b5 olej w dolocie to normalna sprawa, czy u was też tak jest?

Nie mogłem wyszukać podobnego tematu, a nie chciałem zakładać nowego

Passat forum - powered by vBulletin Zajrzyj tutaj,będzie nas więcej :lol:

Co do BMW to wspaniały samochód,marka z tradycjami i wzór niezawodności o czym można się było przekonać oglądając mistrzostwa formuły F1. ;[

Warto również zwrócić uwagę który koncern może się pochwalić największą liczba miejsc na pudle http://automotiveblog.pl/2009/12/17/raport-niezawodnosci-dekra-2010/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

1.9TDI też miało wpadki. Wiele osób pisze, że 2.0TDI to ewolucja 1.9TDI. Jednak TDI 16v to zupełnie nowy silnik i jak wiele rzeczy miało wady wieku dziecięcego. Głównie usterki był związane z wersjami na PD, ponoć TDI na CR jest bardziej trwałe. Za kilka lat sam będę miał wyrobione zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

...wzór niezawodności o czym można się było przekonać oglądając mistrzostwa formuły F1. :lol:

To tak jakbym napisał że Pajero to najlepsza terenówka bo przecież wygrywa Dakar ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

1,9 nie mieścił się niestety w wyższych normach niż Euro3.Do B5FL pod koniec produkcji zaczęto montować motory 2,0 TDI 136km z DPF-em czyli dopalaniem cząstek stałych.Wymaga on jednak dolewania co jakiś czas stosunkowo drogiego płynu w ilości ok 4l.Zapas starcza chyba na ok 140tys km.W tych silnikach głowice były słabym punktem.W Passacie 3C lub B6 j(ak kto woli)2.0 tdi to inny silnik ,spełniający normy i tak jak wspomina poprzednik,również miał na początku produkcji problemy.

Owszem słychać w necie że komuś coś się psuje w VW i to stosunkowo młodym,tylko trzeba brać pod uwagę liczbę aut które ten koncern produkuje(bugatti , bentley i lamborghini to tez VW)a wtedy widać czemu łatwiej wyszukać złą opinie np.o golfie niż powiedzmy o dacii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

To tak jakbym napisał że Pajero to najlepsza terenówka bo przecież wygrywa Dakar :D

albo touareq :):D :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Tylko że pajero czy touareg startujący w Dakarze z wersją cywilną tego auta ma wspólny tylko znaczek. Tak samo Citroen C4 WRC i inne auta wrc mają wspólny tylko znaczek z rajdowymi odpowiednikami, więc nie ma co porównywać.

BMW dosyć dobre auta, o ile ktoś nie kupi zajeżdzonego, znajomy ma 520 z 98 roku, 200 tys przebiegu, kupil od 1 właściciela, serwisowana w salonie, cały czas na originalnych częściach, gościu po 50 więc raczej nie szalał i takie auto teraz jest bezawaryjne. A kupić skarbonkę to nie sztuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj