Piasek186

Problem z pompą wtryskową perkins

Polecane posty

Piasek186    1

Witam ! dałem do regeneracji pompę wtryskową perkinsa 4cyl , kiedy ją przywiozłem i podłączyłem ciągnik nie chciał odpalić tak jakby nie dostawał paliwa ale czasami ruszy tzn nie odpali ale słychać jakby dostał paliwo. Wszystko odpowietrzone i przedtem była podłączona w ten sposób że 4 i 3 przewód był zamieniony ale chodził normalnie od początku ... zadzwoniłem więc do takiego majstra i powiedział żeby założyć je normalnie . Ale cały czas jest to samo nie chce odpalić . proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

kolejność zapłonu w perkinsie to 1, 2, 4, 3. Te pompy trzeba bardzo dobrze odpowietrzyć.

odpowietrzaj luzując przewody przy wtryskach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Mam taką pompe musisz poprostu dobrze odpowietrzyć jeśli to nie pomorze to musi być grubsza sprawa i konieczna będzie wizyta u specjalisty


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    1

Byłem nie dawno u mechanika i sprawdzał mi na wtryskiwaczach o ciśnieniu większym jakie jest w ciągniku więc paliwo musi podawać, męcze się drugi dzień i nic . Odpowietrzałem już na pewno dobrze bo paliwo leciało . Juz nie wiem co mam zrobić ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Technicznie nie ma tam możliwości założenia jej z zapłonem przestawionym np: o 180stopni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    1

Można przestawić zapłon. Udało mi się go odpalić wreszcie . Psikałem plakiem do filtra podczas odpalania i załapał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Te pompy sie odpowietrza takimi małymi srubkami na korpusie pompy a nie na wtryskiwaczach.Tam mozna odpowietrzyc przedowy i wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

chłopaki macie może fotki o które śrubki chodzi do odpowietrzania? Tez czasem udaje się zapalić za pomocą samostartu ale tak nie można całe życie odpalać perkinsa. Dzisiaj kaput i samostart nie pomaga. Pompką pompuje ale nadal nic. Proszę o zdjęcia śrubek które są od odpowietrzania pompy. CHociaż na jakimś katalogu czy coś w tym stylu.

Czekam na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

P co zdjęcia. Tam są dwie śrubki na klucz 8mm lub śrubowkręt Wkręcone są one nie bezpośrednio w korpus pompy tylko tak jakby w taki trzpień na klucz 10-11. Je popuszczasz o pompujesz pompką ręczną i wtedy odpowietrzasz. Potem popuszczasz rurkę z wtrysku z jeden obrót i palisz na rozrusznik. Po zapaleniu rurkę z wtrysku dokręcasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

dobra to już wiem a teraz co to za zagadka. Czasem potrafi sam zgasnąć i wtedy nie można zapalić. Czasem nie ma wolnych obr , gdy puszczam gaz to gasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gczester    0

witam chciałbym odgrzać stary temat szczególnie interesuje mnie ostatni post. podobny problem mam z perkinsem w kombajnie MF mianowicie po zdjęciu z wysokich obrotów gaśnie powtórne odpalenie łapie bez problemu pracuje ładnie na wolnych obrotach ok. 30 sekund i znów gaśnie i tak za każdym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Proste układy zasilania a meczycie sie jak przy pompowtryskach. 

1 zabrudzenie przewodów i/albo filtra paliwa

2 uszkodzona pompka zasilajaca

3 uszkodzona pompa wtryskowa

i nic innego nie ma tam chyba że po złożeniu to błedy w montażu Jesli przewody i filtr czysty i pompka pompuje to wina pompy wtryskowej a wtedy tylko specjaliści i nie ma innej opcji W rzędowej można śrubokrętem listwę przestawić ale w tych rotacyjnych nie ma żadnej mozliwości ingerencji w dawke paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Po wymianie pompki zasilającej w Perkinsie gorzej zapala. Na zimnym silniku trzeba kręcić ok 5  sekund, zapali pochodzi 2 sekundy i zgaśnie. Potem odpala już normalnie i chodzi dobrze. Co może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Jak już chwile pochodzi to potem zapala z pół obrotu. A jak ma dłuższa przerwę to chwile dłużej kreci jakby się gdzieś paliwo cofało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

No właśnie, świadczy o nieszczelności układu paliwowego ,musisz wszystko przejrzeć i po dokręcać ,a w najgorszym wypadku kupić zaworek zwrotny i zamontować, ja tak w kombajnie zrobiłem 10 zł dałem i po kłopocie, bo też mi cofał paliwo i już dwa lub trzy lata i pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg91    59
Dnia 28.10.2016 o 17:49, wieslaw16 napisał:

No właśnie, świadczy o nieszczelności układu paliwowego ,musisz wszystko przejrzeć i po dokręcać ,a w najgorszym wypadku kupić zaworek zwrotny i zamontować, ja tak w kombajnie zrobiłem 10 zł dałem i po kłopocie, bo też mi cofał paliwo i już dwa lub trzy lata i pali na dotyk.

A w którym miejscu go zamontowałeś ten zaworek gdzieś przy baku czy przed pompką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj