Piasek186

Problem z pompą wtryskową perkins

Polecane posty

Piasek186    0

Witam ! dałem do regeneracji pompę wtryskową perkinsa 4cyl , kiedy ją przywiozłem i podłączyłem ciągnik nie chciał odpalić tak jakby nie dostawał paliwa ale czasami ruszy tzn nie odpali ale słychać jakby dostał paliwo. Wszystko odpowietrzone i przedtem była podłączona w ten sposób że 4 i 3 przewód był zamieniony ale chodził normalnie od początku ... zadzwoniłem więc do takiego majstra i powiedział żeby założyć je normalnie . Ale cały czas jest to samo nie chce odpalić . proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    1635

kolejność zapłonu w perkinsie to 1, 2, 4, 3. Te pompy trzeba bardzo dobrze odpowietrzyć.

odpowietrzaj luzując przewody przy wtryskach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pawel820    1

Mam taką pompe musisz poprostu dobrze odpowietrzyć jeśli to nie pomorze to musi być grubsza sprawa i konieczna będzie wizyta u specjalisty


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    0

Byłem nie dawno u mechanika i sprawdzał mi na wtryskiwaczach o ciśnieniu większym jakie jest w ciągniku więc paliwo musi podawać, męcze się drugi dzień i nic . Odpowietrzałem już na pewno dobrze bo paliwo leciało . Juz nie wiem co mam zrobić ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Technicznie nie ma tam możliwości założenia jej z zapłonem przestawionym np: o 180stopni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    0

Można przestawić zapłon. Udało mi się go odpalić wreszcie . Psikałem plakiem do filtra podczas odpalania i załapał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Te pompy sie odpowietrza takimi małymi srubkami na korpusie pompy a nie na wtryskiwaczach.Tam mozna odpowietrzyc przedowy i wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

chłopaki macie może fotki o które śrubki chodzi do odpowietrzania? Tez czasem udaje się zapalić za pomocą samostartu ale tak nie można całe życie odpalać perkinsa. Dzisiaj kaput i samostart nie pomaga. Pompką pompuje ale nadal nic. Proszę o zdjęcia śrubek które są od odpowietrzania pompy. CHociaż na jakimś katalogu czy coś w tym stylu.

Czekam na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    444

P co zdjęcia. Tam są dwie śrubki na klucz 8mm lub śrubowkręt Wkręcone są one nie bezpośrednio w korpus pompy tylko tak jakby w taki trzpień na klucz 10-11. Je popuszczasz o pompujesz pompką ręczną i wtedy odpowietrzasz. Potem popuszczasz rurkę z wtrysku z jeden obrót i palisz na rozrusznik. Po zapaleniu rurkę z wtrysku dokręcasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

dobra to już wiem a teraz co to za zagadka. Czasem potrafi sam zgasnąć i wtedy nie można zapalić. Czasem nie ma wolnych obr , gdy puszczam gaz to gasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gczester    0

witam chciałbym odgrzać stary temat szczególnie interesuje mnie ostatni post. podobny problem mam z perkinsem w kombajnie MF mianowicie po zdjęciu z wysokich obrotów gaśnie powtórne odpalenie łapie bez problemu pracuje ładnie na wolnych obrotach ok. 30 sekund i znów gaśnie i tak za każdym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    71

Proste układy zasilania a meczycie sie jak przy pompowtryskach. 

1 zabrudzenie przewodów i/albo filtra paliwa

2 uszkodzona pompka zasilajaca

3 uszkodzona pompa wtryskowa

i nic innego nie ma tam chyba że po złożeniu to błedy w montażu Jesli przewody i filtr czysty i pompka pompuje to wina pompy wtryskowej a wtedy tylko specjaliści i nie ma innej opcji W rzędowej można śrubokrętem listwę przestawić ale w tych rotacyjnych nie ma żadnej mozliwości ingerencji w dawke paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    45

Po wymianie pompki zasilającej w Perkinsie gorzej zapala. Na zimnym silniku trzeba kręcić ok 5  sekund, zapali pochodzi 2 sekundy i zgaśnie. Potem odpala już normalnie i chodzi dobrze. Co może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    45

Jak już chwile pochodzi to potem zapala z pół obrotu. A jak ma dłuższa przerwę to chwile dłużej kreci jakby się gdzieś paliwo cofało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    71

No właśnie, świadczy o nieszczelności układu paliwowego ,musisz wszystko przejrzeć i po dokręcać ,a w najgorszym wypadku kupić zaworek zwrotny i zamontować, ja tak w kombajnie zrobiłem 10 zł dałem i po kłopocie, bo też mi cofał paliwo i już dwa lub trzy lata i pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg91    52
Dnia 28.10.2016 o 17:49, wieslaw16 napisał:

No właśnie, świadczy o nieszczelności układu paliwowego ,musisz wszystko przejrzeć i po dokręcać ,a w najgorszym wypadku kupić zaworek zwrotny i zamontować, ja tak w kombajnie zrobiłem 10 zł dałem i po kłopocie, bo też mi cofał paliwo i już dwa lub trzy lata i pali na dotyk.

A w którym miejscu go zamontowałeś ten zaworek gdzieś przy baku czy przed pompką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marianek128
      Witam,
      panowie co sadzicie na temat ciagnikow JCB.
      Ostatnio podejrzalem takiego Fastraca 4160 u znajomego na farmie w UK i to swietna, wygodna, mocna maszyna.
      Czy ktos z was uzywa taka maszyne od nowosci? Jakie to ceny? Czy ktos wie czemu sa tak malo popularne u nas w kraju?
       
      Pozdrawiam
      Marian
    • Przez t8nv9gfxwp
      Cześć wszystkim, w kwietniu tego roku kupiłem fendta 822, od początku wydawało mi się ze ciągnik jest za słaby (Fendt 720 objeżdża go w polu jak chce). Zmierzyliśmy mu moc i wyszło 210km i 890nm. W katalogu jest niby 226 i 970. Dla porównania zmierzyliśmy 720 vario i tam wyszło 205km ( katalog 200) i 870nm (katalog 870) wiec tu wszystko zagrało. Fabryka twierdzi ze na wałku 822 ma mieć 190km wiec i tak mamy więcej! A to ze 720 idzie lepiej tłumacza tym ze jest lżejsza (co może na drodze ma sens ale w polu kompetnie nie) Z góry dziękuje za wszelkie sugestie i pomoc. 
    • Przez Agnieszka1983
      Dzień dobry proszę państwa o porady mianowicie wymieniliśmy czujnik położenia ramion bo nie zapamiętywał głębokości na wyświetlaczu wyświetla nam calibracja w jaki sposób to zrobić samemu bo podpowiedziano nam że można zrobić to jakoś samemu , mamy ciężko znaleźć osobę która przyjedzie i to zrobi 
    • Przez Kibzik
      Dzień dobry,
      od kilku miesięcy szukam ciągnika, który zastąpi wysłużonego Władka.
      Szukam czegoś małego, wręcz hobbistycznego (25-40 KM).
      Przeszperałem i przerobiłem temat ciągników japońskich Yanmar, Kubota etc... Nie mówię, że to złe sprzęty ale za 30 000 zł możemy dostać sprzęt z 1990-2000 roku.
      Trafiłem ostatnio na markę ARBOS. Mają w sprzedaży małe ciągniki z serii 2000. Jestem zainteresowany ciągnikiem 2035. 
      35 koni, prawie 2 tony masy, w większości proste mechaniczne rozwiązania, napęd na dwie osie na czym mi bardzo zależy wręcz jest to niezbędna rzecz.
      Czy możecie Panowie i Panie coś o tym sprzęcie powiedzieć? Cena brutto takiego ciągnika to ok. 65 tysięcy złotych. Mam nadzieję na jakieś dofinansowanie typu niskotowarówka.
       
      Proszę o sensowne opinie, pomysły na tego typu ciągnik. Być może macie jakieś doświadczenia z kupnem maszyny wraz z dofinansowaniem w takim przedziale cenowym.
      ps. wartość ekonomiczną i inne wymogi mam wstępnie opanowane
      ps2. znalazłem jeszcze coś w stylu Lovol m354, tańszy od ARBOSA ale sądząc po zdjęciach, tak na pierwszy rzut oka to gorszy jakościowo - co myślicie?
      Pozdrawiam Jakub
       
    • Przez rabit500
      Witam
      Mam Pytanie czy ktoś posiada może schemat elektryczny do lkt 81 Turbo. Najbardziej potrzebna byłoby mi rozpiska pinów z trzech wtyczek pod kierownicą w stronę silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj