Polecane posty

zts    41

Nie ma co się dalej spierać jaki test ile wykazał. Najważniejszy jest uciąg takiego ciągnika i wytrzymałość podzespołów. Każdy wybierze co mu się lepiej podoba. Przedstawiliśmy tu już sporo argumentów :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar15    0

ja głosuje na zetora ponieważ nie jestem przekonany do ursusów

 

 

Pozdrawiam Pronar15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

@zts

po to są preprowadzane testy, aby sprawdzać właśnie w praktyczny sposób parametry, i to każdej maszyny, nie tylko ciągnika. Każdy parametr jest mierzalny, a jeśli tylko ocena jest obiektywna, i mierzona wg danych norm (najlepiej dla wszystkich tych samych norm) Wtedy nie ma absolutnie żadnych przesłanek, aby nie wierzyć tym wynikom. Możemy się spierać na temat obiektywności, ale nie na temat zmierzonych wartości. Dlatego, testy uważam są również bardzo pomocne w ocenie...

 

@sławek1992

przejedz się każdym - to zwykle pomaga w decyzji :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zts    41

Teoria i praktyka nie zawsze idzie ze sobą w parze :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

ursus to przezytek a jeszcze jak chcemy go kupic nowego to ktos jest niespelna rozumu zetor jest niezly ale dla mnie za duzo wyciagneli z 4 silnika ja bym na twoim miejscu wybral cos innego ale w 6 jak nie masz za duzo kasy to proponuje TS115A albo TS120A a jak nie gardzisz groszem to kup sobie te wersje ale PLUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Akurat w tym wypadku postawie na zetora lepsza skrzynia Ursus ma za malo przełożeni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz zetro sie rowija a ursus prawie stoi w miejscu ja osobiście zetora ci polecam kilka lat temu też miałem ten dylemat i wybrałem zetora i jestem zadowolony.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Jeśli transport i nie masz aż tak dużych maszyn na 120 km to Zetor, ale jeśli ma "rypać" pługi po samą ramę itp. to jednak URSUS bo to zawsze jest 6cyl. Z tego co rozmawiam z użytkownikami Zetorów, to w ich odczuciach te 110-120km to są u nich nieco wirtualne, druga sprawa są za lekkie(a może bardziej za krótkie). A URSUS... stare dobre silniki Martina, może wadą jest to, że robione w Polsce, ale z tego co widzę to jednak zdrowe sprzęty i na pewno bardziej mobilne w polu od Zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Co do tego czy Zetor pociągnie 4kę obracaną to daje sobie rade bez problemów( widziałem z czwórka V&N), nawet na ciężkiej glebie, może brakowało mu tylko stabilności, ale jak pisałem wcześniej, odpowiednio dociążony będzie szedł jak burza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56
Co do tego czy Zetor pociągnie 4kę obracaną to daje sobie rade bez problemów( widziałem z czwórka V&N), nawet na ciężkiej glebie, może brakowało mu tylko stabilności, ale jak pisałem wcześniej, odpowiednio dociążony będzie szedł jak burza

 

No właśnie, pociągnąc obrotówkę po pociągnie, ale ciągnik jest troche lekki i taki pług może unosić przodem ciągnika.

 

PS. Widze, że dzięki @ORION1 stare tematy powracają do łask...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Ten Zetorek z V&N miał przodek od Tura więc nie bardzo nim nosiło, ale na samych obciążnikach..... nie wiem pewnie brakowało by mu stabilności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr6340    0

ia bym polecał zetora


Ursus C330 <> MF 255 <> ZETOR 6340 >>W nich siała
ZETOR - Polubisz prace w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Ja bym zdecydowanie wybrał Zetora. Jest dużo nowocześniejszy i ma lepszą skrzynie. Ursus nie jest zły ale Zetor już dawno go wyprzedził pod wszystkimi względami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    42

ursusy to przeżytki <_< postawił bym na zetora jak już masz ywbierać między tymi dwoma ursus już nawet za zetorem jest 15 lat do tyłu :angry: więc moja odpowiedź to zetor powód to lepsze wyposażenie!! i stylistyka a ursus -szkoda gadać <_<


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

No stereotypy, stereotypy i nic więcej. Spalanie zetora proximy 8441 253 g/kwh, a super oszczędnego Ursusa 4514 wynosi 263 g/kwh. Nie możliwe?? A jednak <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To ciekawe bo w katalogu podają jednostkowe zużycie 216g.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Zetor i ursus to prawie to samo. W zetorze masz lepszy komfort, gruby dach itp (oczywiście w tych starszych) a jeśli chodzi o nowe to mysle ze komfort jest taki sam ale zetor troche lepiej wyglada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

Gruby dach w zetorze? Chyba źle przeczytałeś - chodzi o forterre 12441, a nie 12145 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chino
      Cześć,
      Planuję zakup złomka - dosłownie. Szukam czegoś w opór taniego do czego mogę podłączyć maszt z widłami.
      Sprzęt będzie pracował pewnie godzinę w tygodniu max. Ma być tanio, ma palić, jeździć, nie połamać się i ma dźwigać..
      I tu zaczynają się schody. Wszystko co dźwigam to palety 1t. Czyli brutto może to ważyć 1030kg a nawet i 1200kg. Podnoszone na wysokość 120cm, więcej nie potrzebuję.
      Potrzebuje czegoś co będzie jeździć po miękkim, po łące itd dlatego zwykłe widlaki odpadają, ewentualnie terenowe ale z nimi jest większy problem. Koszt, koszty naprawy, transport tego itd itp dlatego wolę w ciagnik pójść.
      Co Wy na to? Podejrzewam, że przy takim obciążeniu to maszt obowiązkowo z kółkami by był ciągle podparty. Jakie są Wasze sugestie co do sprzetu i samego ciagnika? Szukałem róznych 4011, C360, C330 .. ostatnio Wladimirca (biegi wsteczne i łatwość przeróbki).
      Jakie macie pomysły i doświadczenia? Da radę to w ogóle przy sprawnej hydraulice? Wiadomo, że kwestia dociążenia przodu obciążnikami będzie dośc istotna. Oczywiście maszt na tył, nie na przód.
      Dzieki
    • Przez Dawidekpl12
      Witam . 
      Moja stara 60 ma już swoje lata i ja to mowie że jest już rozklekotana. Nie opłaca sie robic generalki bo praktycznie byłoby trzeba wszystko wymienić. Planowalem sprzedac ja w całosci lub na części gdyż silnik jeszcze jest nie zły. Pytanie mam jednak co do zastępcy owej 60 . A więc poszukuje ciągnika do prac lekkich gdyż mam renault 751.4s która orkę i cięższe prace polowe bierze na swe ramiona ,a mi byłby potrzebny ciągnik do kosiarki, obornika itd. Mój budżet to ok 12 tys zł. Myslałem nad druga renowka tylko bez przedniego napedu np 451 , 651. Tylko że ich mankamentem jest to że maja 1 pompę a ogolnie to u nas w naszych okolicach pożycza sie przyczepy . Boje sie o mieszanie oleju i potem problemy ze wspomaganiem itd. Do tej pory do renowki nic na hydraulike nie czepialem wiec nie wiem jak wyglądaja te sprawy bo zawsze 60 sie czepialo do kipra itp. 
      Z góry dzięki
    • Przez arty
      Co polecacie mam ok5ha, teren gorzysty, moze uda sie starac o premie 60tys na modernizacje gospodarstwa cztli na ciagnik.... z tego co sie dowiedzialem do 10ha dotacja moze byc na ciagnikdo 45kM wstepnie rozeznalem sprawe i wiekszosc ciagnikow tej mocy kosztuje okolo 100tys,-  troche za duzo... moge wydac max 70-80 tys przy dotacji 60tys.... przydalby sie przedni napęd i kabina, w tej cenie jak na razie znajduje Farmtrac Heritage 6045, Farmtrac 6050, ale ten ma juz 48kM inie wiem czy sie zalapie na dotację... Do tej pory użytkuję 60 letniego zetora 3011....Co polecacie???
    • Przez Bartek1888
      Siemka czy są tu użytkownicy maszyn fendt 105ls bądź 106 ls ? Mam pare pytań 
    • Przez piotersss
      Witam. Potrzebuje opinie na temat firmy agrigroup w dziewulach. Mają tam spory wybór ciągników. Poszukuję ceresa 345 bądź 340 w pełni mechaniczny, jeśli ktoś ma to proszę o opinie i jak jest ze spalaniem .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj