Cichy94

MF 6170 przedni napęd

Polecane posty

Cichy94    188

Witam posiadam ciągnik MF 6170 i jak go zapale to pali mi sie kontrolka od przedniego napedu i jak ja nadusze zeby wyłączyc to ciągle sie pali dopiero jak nadusze 1-2 razy na hamulec i dopiero na guzik to sie odłączy.Ostatnio nawet mi sie sam włączył przy jezdzie po drodze jaka moze byc tego przyczyna :D ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei czasami mam tak że jak ciągnik stoi dłuższy czas nie używany po uruchomieniu również świeci mi się kontrolka ale po wciśnięciu przycisku zawsze się wyłączał, miałem kilka takich przypadków raz jak ruszałem z pełną przyczepą zboża to się włączył nie wiem jakim cudem. Przez ostatnie 3 miesiące taka sytuacja już nie wystempuje.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

Cichy94

Mówiac krótko bez zbednych tłumaczeń z tym hamulcem to tak musi być i wystepuje to w całej tej serii. Co do właczenia na drodze to w jakiej sytuacji to było bo w niektórych przypadkach autotronic sam włacza przedni napęd. Ogólnie nie masz sie czym martwic bo wszystko działa tak jak powinno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Juz wiem oco chodzi w tym załanczaniu sie przedniego napedu on sam sie niezałancza tylko jak włanczam swiatła to on tez sie załączy.jak chce go wyłączyc tym guzikiem od przedniego napedu to nie idzie a jak wyłącze swiatła to on sie tez wyłączy co to moze byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnio w MF akumulator padł doszczętnie stał bez akumulatora kilka dni i po włożeniu nowego jak odpalałem ciągnik był włączony po dwukrotnym naciśnięciu na włącznik od napędu wyłączał się teraz już jest ok myślę że jest to związane z zasilaniem może na panel sterujący dodam że w wakacje kilka razy akumulator z MF do kombajnu wkładałem i zawsze miałem takie coś mogę się mylić są sądzicie o tym ?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Ta przypadłość to może być przyczyną tego, że gdy komputer straci napięcie, to po ponownym podłączeniu resetuje się - tak jest np. w golfie 3, gdzie zegar resetuje się po utracie napięcia.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

temat dawno zapomniany ale dalej aktualny w moim 6180 jak zalanczalem naped to blokada i naped jednoczesnie sie załączały i nie dalo rady rozłaczyc odkrecilem blache ktora jest pod komputerem i bylo tam duzo blota i wszskie kable kostki mokre wysuszylem przeczyscilem sprayem i działa tylko jak wcisne hamylec to nie zalacza przedniego napedu nie wiem co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    13

Może być czujnik walnięty, który załącza napęd podczas naciskania hamulca. A sprawdź wszystko jeszcze raz bo może jakieś wtyczki nie podłączyłeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

ale jak go kupilem to wszytsko chodzilo nawet nic nie bylo robione tylko 1,6h zaroral i nic wiecej teraz robilem w nim wyciek oleju z przedniego wom wymienilem simmering i czas na sprzegło ROTEX to co idzie od silnika do przedniego walka u korbankow cena kosmos 2 tys zł za dwa plastykowe elementy tlumiace drgania a oryginalne to koszt okolo 90zł :D to wyglada tak:

566x300_t_pur.jpg

Może sie przyda komus ja mam podobne w 6180

 

http://www.sprzegla.pl

Edytowano przez kamilb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Panowie a gdzie znajduje się ten komputer żeby przeczyścić te styki itd. skoro tam tyle błota jest.

U mnie też jest problem z tym nie można wyłączyć itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamc360    1

Witam, mam podobny przypadek z MF 6170 mianowicie, przy włączeniu świateł i ruszeniu załącza się przedni napęd i nie da się go wyłączyć dopiero po wyłączeniu świateł można go rozłączyć, może jest w stanie ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną, dodam że bez włączonych świateł wszystko działa poprawnie. 

Pozdrawiam serdecznie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamc360    1

Tylko że przodek załączy dopiero gdzieś przy prędkości 5km/h przy włączonych światłach, na postaju można włączać i wyłączać światła, a przodek nie załączy się, jeszcze co ważne to gdy ten problem wystąpi nie można włączyć blokady, dopiero trzeba światła wyłączyć załączyć od nowa przodek i wszystko działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

Możliwe że masa jest słaba. Też miałem podobny problem szczególnie po podłączeniu świateł maszyny towarzyszącej. 

Teraz mam problem z rozłaczaniem napędu, ale wygląda na to że problem leży po stronie skorodowanych tylnych lamp. 

Czekam na lampy, wymienię i zobaczę jak będzie śmigać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    135
Dnia 18.08.2020 o 22:17, kamc360 napisał:

Tylko że przodek załączy dopiero gdzieś przy prędkości 5km/h przy włączonych światłach, na postaju można włączać i wyłączać światła, a przodek nie załączy się, jeszcze co ważne to gdy ten problem wystąpi nie można włączyć blokady, dopiero trzeba światła wyłączyć załączyć od nowa przodek i wszystko działa

Kurde zrobilo mi sie to samo. Ze na postoju na swiatlach wszystko dziala a jak rusze to sam zalacza naped. Naprawiles to? Mial ktos tak? Z czym to jest zwiazane? 

Kurde doczytalem gdzies i sobue przypomnialem, ze faktycznie naped zapala sie tez razem ze stopem. W prawej lampie nie bylo ani stopu ani pozycji. Poczyscilem lampe i jest juz stop i pozycyjne i naped sie niby nie wlacza. Serio taka pier**la mogla to robic? Az dziwne

Edytowano przez kamil800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj