Skocz do zawartości
Cichy94

MF 6170 przedni napęd

Polecane posty

Cichy94    71

Witam posiadam ciągnik MF 6170 i jak go zapale to pali mi sie kontrolka od przedniego napedu i jak ja nadusze zeby wyłączyc to ciągle sie pali dopiero jak nadusze 1-2 razy na hamulec i dopiero na guzik to sie odłączy.Ostatnio nawet mi sie sam włączył przy jezdzie po drodze jaka moze byc tego przyczyna :D ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ja z kolei czasami mam tak że jak ciągnik stoi dłuższy czas nie używany po uruchomieniu również świeci mi się kontrolka ale po wciśnięciu przycisku zawsze się wyłączał, miałem kilka takich przypadków raz jak ruszałem z pełną przyczepą zboża to się włączył nie wiem jakim cudem. Przez ostatnie 3 miesiące taka sytuacja już nie wystempuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

Cichy94

Mówiac krótko bez zbednych tłumaczeń z tym hamulcem to tak musi być i wystepuje to w całej tej serii. Co do właczenia na drodze to w jakiej sytuacji to było bo w niektórych przypadkach autotronic sam włacza przedni napęd. Ogólnie nie masz sie czym martwic bo wszystko działa tak jak powinno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

Juz wiem oco chodzi w tym załanczaniu sie przedniego napedu on sam sie niezałancza tylko jak włanczam swiatła to on tez sie załączy.jak chce go wyłączyc tym guzikiem od przedniego napedu to nie idzie a jak wyłącze swiatła to on sie tez wyłączy co to moze byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnio w MF akumulator padł doszczętnie stał bez akumulatora kilka dni i po włożeniu nowego jak odpalałem ciągnik był włączony po dwukrotnym naciśnięciu na włącznik od napędu wyłączał się teraz już jest ok myślę że jest to związane z zasilaniem może na panel sterujący dodam że w wakacje kilka razy akumulator z MF do kombajnu wkładałem i zawsze miałem takie coś mogę się mylić są sądzicie o tym ?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

Ta przypadłość to może być przyczyną tego, że gdy komputer straci napięcie, to po ponownym podłączeniu resetuje się - tak jest np. w golfie 3, gdzie zegar resetuje się po utracie napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

temat dawno zapomniany ale dalej aktualny w moim 6180 jak zalanczalem naped to blokada i naped jednoczesnie sie załączały i nie dalo rady rozłaczyc odkrecilem blache ktora jest pod komputerem i bylo tam duzo blota i wszskie kable kostki mokre wysuszylem przeczyscilem sprayem i działa tylko jak wcisne hamylec to nie zalacza przedniego napedu nie wiem co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    10

Może być czujnik walnięty, który załącza napęd podczas naciskania hamulca. A sprawdź wszystko jeszcze raz bo może jakieś wtyczki nie podłączyłeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

ale jak go kupilem to wszytsko chodzilo nawet nic nie bylo robione tylko 1,6h zaroral i nic wiecej teraz robilem w nim wyciek oleju z przedniego wom wymienilem simmering i czas na sprzegło ROTEX to co idzie od silnika do przedniego walka u korbankow cena kosmos 2 tys zł za dwa plastykowe elementy tlumiace drgania a oryginalne to koszt okolo 90zł :D to wyglada tak:

566x300_t_pur.jpg

Może sie przyda komus ja mam podobne w 6180

 

http://www.sprzegla.pl

Edytowano przez kamilb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Panowie a gdzie znajduje się ten komputer żeby przeczyścić te styki itd. skoro tam tyle błota jest.

U mnie też jest problem z tym nie można wyłączyć itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×