Zaloguj się, aby obserwować  
alamagordo

trudny problem

Polecane posty

alamagordo    0

Powiem krótko remontuję mtzeta i powiedzcie i czymozna wyjąć mechanizm róznicowy bez wyjmowania kół zwolnicowych ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

WTWT!


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Jakich kół zwolnicowych?

Tam chyba nie ma nic takiego, kiedyś to rozbierałem i choć już dobrze nie pamiętam to zdaje mi się, ze coś Ci się pomyliło.

Chodzi Ci może o półosie, czy jak?


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alamagordo    0

inaczej----w tylnym moście sa dwa WIELKIE kola ktore nazwalem zwolnicowymi , a mechanizm róznicowy jest w dwóch tulejach ktore raczej zachodza na te kola i niewiem czy można wyjąc dyfer bez rozbierania pólosi kół napedowych bo to juz jest inna bajka..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

No są tam takie koła...

Z tego co pamiętam to chyba trzeba wyjąć półosie, wtedy te koła 'opadną' na dno obudowy i dopiero wtedy można wymontować dyferencjał.

 

Tak mi się zdaje, ale ręki nie dam se uciąć bo to już z osiem lat jak rozbieraliśmy most...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alamagordo    0

tak masz rację ----niestety trzeba zrobic tak jak mowisz ----bez wyjecia pół osi sie nie obejdzie---- ale zima przed nami dobry mlot i do dziela---dzieki za odpowiedz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj