piotrekkkk

Wskaźniki i czujniki

Polecane posty

Roki212    1818

cyrkiel, na około po obwodzie wiertło 6 lub 8mm potem pilnik lub kontówką poprawić, jak nie zmieści to może dorobić osobne mocowanie sam tak u siebie mam dorobione na elektryczny czujnik ciśnienie oleju :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powinny wejść. a oprócz cyrkla macie jakieś lepsze sposoby?? A czy wypalanie spawarką będzie dobre?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

No wiesz kazdy sposub jest dobry tylko musisz instalacje wyjmowac i zastanawiam sie nad zbiornikiem paliwa, ale spawarka to tylko tzw. glutów narobisz, lepiej bylo by przecinarka plazmowa :) za******y efekt wychodz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wyjąc i tak muszę bo zrobię nowa deskę a zastanawiają mnie takie wycinaki do glazury ciekawe czy by cięły żelazo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Może kawałek pojdzie, a czy dalej to nie wiem, napewno zelazo twardsze od glazury. A masz cos takiego????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Gdzieś wydziałem w warsztacie :D trzeba by poszukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

takim czymś ostatnio robiliśmy dziury na zegary tylko że w plastikowej desce, a co do wycinania w blasze to może jakiś warsztat ślusarski ci to zrobi u mnie gościu robi takie dziury bez problemu i praktycznie od reki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Normalną wyrzynarką, nawet taką z hipermarketu.Trzeba założyć brzeszczot do metalu, wytrasować, wywiercić otwór by wszedł brzeszczot i jazda. Idzie jak burza, jak się umie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dobry pomysł z tą wyrzynarką, będę miał czas to spróbuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Elektryczny czujnik temperatury idealnie pasuje od Zetora seri 72.. i podobnych, a wzkaźnik temperatury pasuje od Zetora lub od Skody 120.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Tak sie zastanawiam.

 

Wiekszosc dostepnych na rynku wskaznikow temperatury dziala na zasadzie pomiaru pradu na termistorze. 

 

Z regoly pomiar pradu jest bardziej klopotliwy jak pomiar napiecia. A to ze wzgledu na ingerencje w obwody, oraz koniecznosc dopasowania elementow do [lynacego przez nie pradu.

 

A jakby do pomiaru temperatury, a wlasciwi tylko do wskazania jej na podzialce uzyc zwylkego warsztatowego woltomierza za 10 zl?

 

http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/821/61/66/821616651

 

 

 

 

 

 

Wydaje sie to banalnie proste. Wystarczy zrobic prosty dzielnik napiecia. Rezystancje dobrac tak, aby max napiecie wynosilo ok 10V. Termistor ( czujnik od dowolnego samochodu) w zaleznosci od temperaturz ma inna rezystancje. Dobrac przylkadowy dzielnik podlaczyc woltomierz i tylko odpowiednio przerobic skale z V na stopnie celcjusza.

 

Troche checi i zabawy i juz jest uniwersalny wskaznik. Mysle, ze koszt nie wiekszy jak 20 zl.

 

Co o tym myslicie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

za dużo tej zabawy, ale jak ktoś lubi majsterkować to czemu nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

koncepcja słuszna, tylko wydaje mi się że w trochę droższe komponenty trzeba zainwestować. Ja kupiłem wskaźnik od 3p miałem czujnik od c385 który pasował w gniazdo. czujnik wskazywał w 100 stopniach 17 Ohmów a wskaźnikowi żeby był tak lekko na czerwonym trzeba było zapodać ponad 100 Ohmów więc dołożyłem opornik i gra. pomiary przy 14V robiłem bo tak około alternator mi ładuje. Taki wskaźnik może przekłamywać jeżeli będzie za mało wolt w instalacji ale to taka mała sugestia.

cena:

wskaźnik 22,-

czujnik 12,-

ps. gwint w czujnikach od starszych bmw pasuje do ursusów. ja mam tak-owy w 385 w kompilacji w wskaźnikiem od ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mozę nie na temat ale nie opłacało mi się zakładać nowego. Co myślicie o takich wyłącznikach wyłącznik czy będzie dobry do halogenów, i czy opłaca sie kupować takie coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Bajer i jeszcze ta klapka, która tu jest zupełnie niepotrzebna. Proponowałbym taki jak w zetorze, na tylną lampę roboczą. Przy większym obciążeniu zalecałbym układ na przekaźniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czyli lepiej jest kupić standardowe zetorowskie przełączniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Witam chciałbym założyć prędkościomierz do ursusa c-330 tylko pytanie jak? , jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać :unsure:

Pozdrawiam mati9621

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Najprosciej by bylo kupic taki elektroniczny rowerowy i polaczyc go na zasadzie magnes-czujnik. Potem sie ustawia rozmiar kola w [ " ] i wszystko gra :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Ja myślałem nad czymś konkretnym bo rozwiązanie z licznikiem rowerowym to słaby wynalazek hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tylko po co taki wynalazek w c330, jakby miał 24 biegi i niewiadome by było na którym jechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Jeśli uważasz, że licznik rowerowy jest lipny to może jakiś GPS zapodaj. Szpan chyba wówczas będzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Gabrys05
      Cześć!
      Mam następujący problem. Ursus C 330 nie chce odpalać z przełącznika świec. Przekręcając go grzeje sie kabel od stacyjki do rozrusznika i zaczyna sie topic po kilku probach. Alternator sie nie rusza. Ostatnio stopilo przelacznik swiec i kabel od rozrusznika do stacyjki i  od stacyjki do przełącznika świec. Wymienilismy stacyjkę, bendiks z rozrusznika, przelącznik świec i stopione kabel i bez rezulatatu.
      Z góry dzięki!
      Pozdrawiam!
    • Przez ffox
      Witam,
       
      Planuję zmodyfikować nieco instalację w moim Ursusie C-330. Otóż chcę założyć rozrusznik szybkoobrotowy oraz alternator. Zmieniony byłby też akumulator. Jaki akumulator wystarcza do takiego rozrusznika? Czy to może być taki, jak w samochodach osobowych 55-65 Ah? A może potrzebny jest większy?
    • Przez PatrykDawid
      Macie jakoś osłonięte kable pod licznikami w C330? Porozwalane na wierzchu wyglądają trochę nieestetycznie 😅
    • Przez ENDURAK91
      Mam taki problem z radiem FM w ciagniku słabo odbiera, gubi zasięg szumi wymieniłem antene i nadal to samo odwrócę się ciągnikiem i już radio nie odbiera, co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj