Skocz do zawartości
Seweryn

Simtractor.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DawidMalw    1

Może masz nie dobrą kartę graficzną???

Mi jako tako gra działała,ale rewelacji nie było...

Wcześniej miałem ATI Radeon 9550,a teraz mam ATI Radeon Xpress 1200


U-R-S-U-S C-385A RZĄDZI!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Jak włączyć kombajn do buraków żeby kopał bo próbuje i nic nie chce kopać ?


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    2

Witam mam problem z ST v4 a mianowicie nie przyjmuje mi keya który jest dobry. da się to jakoś naprawić albo zrobić coś żeby przyjął kej i dało się pograć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pomocy zainstalowałem st v4 i jak włączyłem na niektórych polach i drogach jest taki szary kolor czego to koze być przyczyną???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Grafika panie @Czazal :o Proponuję zainstalować najnowsze stery. ;) Lub jak to nie pomoże to zmniejszyć detale gry.


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HorPol65    1

gdzie moge pobrac maszyny do ST bo nie moge nigdzie znalezc??


URSUS C-360 to potega polskiego rolnictwa!!

URSUS C-360 jakies 12 tys 350 ha z gospodarstwem 9 mln radocha z bronowania bezcenna:)

Jesli chcesz wykorzystac moje foty z AF to pamietaj o prawach autorskich.
Jesli skusisz sie zapytac o nie to i tak Ci pozwole:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HorPol65    1

Tu mam linki do maszyn tj fendt class case m f NH

 

Nie podajemy tutaj linków do stron z których można pobrac grę!

Edytowano przez Matey
linki do stron~

URSUS C-360 to potega polskiego rolnictwa!!

URSUS C-360 jakies 12 tys 350 ha z gospodarstwem 9 mln radocha z bronowania bezcenna:)

Jesli chcesz wykorzystac moje foty z AF to pamietaj o prawach autorskich.
Jesli skusisz sie zapytac o nie to i tak Ci pozwole:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej byś mi przesłał john deere north american farmer to muj adres XXXXXXXX dobra pozdro

 

 

Nie prosic o wysłanie gry. Kto poprosi dostanie bana tak jak ten użytkownik.

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Po 1. Ta gra jest do kupienia za niecałe 50zł

Po 2. Wątpię aby ci ktoś przesłał ponad 200MB grę.

Po 3. Przeczytaj regulamin.

Po 4. To nie temat o JDAF.


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PongO    1

Witam

Mam problem z simtractorem v4.07. Wszytsko ladnie sie instaluje. Wlaczam gre, wyskokuje ten obrazek na samym poczatku do tego momentu jest OK. Pozniej nic nie widac tylko slychac jakis dzwiek, niby ze gra sie znajduje na pasku narzedzi ale nie da sie maksymalizowac..

Moze mi ktos powiedziec jak ten problem rozwiazac?? Probowalem juz chyba wszytkich metod ktore znam.

 

Z gory dziekuje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Zainstaluj najnowszego direxa i wejdź do folderu i uruchom plik dxsetup.exe. Ja tak miałam i tak zrobiłam i jest OK. :)


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez BaronPL
      Cześć, mam problem, ponieważ w grze Farming Simulator 2013 po wczytaniu zapisu ekran zaczyna przeskakiwać zamiast płynnie przesunąć obraz widoku kiedy ruszam myszką. Dotyczy to wszystkich kamer maszyn i zarówno pieszo. Wie ktoś co z tym zrobić? Myślałem może, że jakieś mody się gryzą, ale nie, gdyż usunąłem wszystkie z komputera. Reinstal też nie pomógł.
    • Przez olo868
      test wpisu

    • Przez mateuszsoja1
      Witam wszystkich szukam kogoś któ by mi przerobił pare modów z FS 13 do FS 15 znacie kogoś takiego?
      Z góry dziękuje za odp.
    • Przez Avendrion
      Witam, może ktoś zna jakąś taką gierkę na przeglądarkę? ;> Było by to na prawdę dobre np. na początek dostajesz 10tys zł jakieś 15 ha małe gospodarstwo jakiś ciągniczek i maszyny i zaczynasz. Z czasem można się rozwijać budować nowe chlewnie itp dokupować maszyn i ziemi
      Sam bym taką grę napisał, jakbym widział jak
      Pozdrawiam
    • Przez kat
      Pytam ponieważ jeszcze nikt nie wypowiadał się na ten temat.
      Moje ulubione gry to:
      Age of Empires III
      Heroes of M&M cała seria
      Caesar III
      Quake III Arena
      Diablo 2
      NFS U pirwsza część
      John Deere American Farmer
      Ale i tak najwięcej czasu przesiedziałem nad Age of Empires II jak i III.
      Nie uważacie może że gry strategiczne rozwijają umiejętność gromadzenia gotówki i właściwego jej zagospodarowania? Ja uważam że tak.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.