Skocz do zawartości
Seweryn

Simtractor.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mateusz2    9

a ja teraz to nawet na wyłaczonej neostradzie grac niemoge jak chce wsiąśc do maszyny to sie zawiesi i musze kompa restartować ...! :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PongO    1

Mam problem z keyem do gry. Raz mi sie gra zarejestruje, raz nie, to jest wkurzajace. Ktos zna przyczyne tego problemu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

A może oni testują jakieś zabezpieczenia do ST V4 :rolleyes: ?? Nikt z was o tym nie pomyślał ?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PongO    1

Na simtractor.pl przeczytalem ze trzeba miec wylaczony internet. I zeby key wpisac DUZYMI literami a haslo malymi, i mieli zarcje ;) :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    130

Mam problem z obornikiem gdy wciskam klawisz napełnienia rozrzutnika i gdy się napełni nie mogę zatrzymać i z tej rury ciągle leci obornik. Co zrobić żeby

przestał lecieć? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
Ja proponuję granie na rozłączonył łączu internetowym...

Bo miałem kilka takich przypdaków że gra się w pewnym momencie zacieła, albo nie chciała przyjąć loginu i key'a...

Lecz, gdy mam rozłączone łącze to nie mam już takich problemów ;)

 

 

mam problem z zapisaniem gry, gra dziala ale zapisac nie moge. Może mi ktos pomóc. :)

Gram na rozłoczonym necie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zagram przez neta ale tylko z tymi co maja neostrade!

 

Moje gg 10767058 !!

Prawie cały dzien jestem na kompie wiec smiało piszcie !

 

Powtarzam Gram tylko z tymi co maja neostrade !

Piszcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Kurcze miałam mnóstwo obornika ok. 450 i wczoraj włączam grę i jest 0. ;) a obornika nie wywoziłam!!! :D

 

Potrzebny mi teraz, bo mam już po żniwach i trzeba wywieźć. Wiec jak się to coś zmienia w tych plikach żeby była dowolna liczba obornika. :D

 

P.S Też ostatnio mam problemy z zawieszaniem gry. Wczoraj grałam 3 godziny i chciałam wyjść do menu i klapa. Wszystko działało, dało się zminimalizować, przełączyć widoki (mapa, farma, satelita)ale nie reagowało menu na ruchy ani muszki ani klawiatury. I tyle godzin pracy poszło w krzaki. :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TAZIU    0

widocznie miałaś pech ale ta gra jest jeszcze tak nie dopracowana że czasem mam ochotę wywalić kompa przez okno a powiem tak mi działa czy mam włączony net czy nie chodzi zawsze. Mam już takie gospodarstwo że hej krowy tak mi obornik produkują że wywozić nie nadążam ;) ale trochę ich mam karmie cały czas słomą nie kiszonką:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPL    0
Kurcze miałam mnóstwo obornika ok. 450 i wczoraj włączam grę i jest 0. ;) a obornika nie wywoziłam!!! :D

 

Potrzebny mi teraz, bo mam już po żniwach i trzeba wywieźć. Wiec jak się to coś zmienia w tych plikach żeby była dowolna liczba obornika. :D

 

P.S Też ostatnio mam problemy z zawieszaniem gry. Wczoraj grałam 3 godziny i chciałam wyjść do menu i klapa. Wszystko działało, dało się zminimalizować, przełączyć widoki (mapa, farma, satelita)ale nie reagowało menu na ruchy ani muszki ani klawiatury. I tyle godzin pracy poszło w krzaki. :angry:

 

znajdź w save plik odpowiadający obornikowi i zwiększ go do dowolnej ilości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz znaleźć w sav plik z końcówka men (w ostatnich sav'ach) i tam zmienić liczbę obornika w kolumnie (dokładnie nie pamiętam w której)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TAZIU    0

hehe a to troszkę trudne ja zmieniałem plony ostatnio mogę sobie zwiększyć tak że przejadę sts-em metr i juz mam pełny zbiornik to co by było na 10 hektarowym polu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
Dla zainteresowanych zrobiłem skina u914 ;) pozdro o to screen 1dbad1e32692c3b3m.jpg

link:

 

 

Szukam tego screena (albo inny jakis ursus) jak by ktos mial bardzo prosze przeslac mi na gg: 6874564 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

www.warriorstudio.yoyo.pl zajrzyjcie szukamy programistów, grafików 3d , grafików 2d , animatorów, projektantów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

wtam.

Siągnłm te gierkę ale nie wiem w co mam wejść by zagrać??

Ma ktoś logink i hasło by się zarejestrowac w grze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
wtam.

Siągnłm te gierkę ale nie wiem w co mam wejść by zagrać??

Ma ktoś logink i hasło by się zarejestrowac w grze??

 

 

napisz do mnie na pw ( prywatna wiadomosc) jak chcesz haslo i info o tej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TAZIU    0

hehe ferguson zaczyna pomagać niema to jak zdobywać doświadczenie miłej gry na moich skinach życzę . POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
hehe ferguson zaczyna pomagać niema to jak zdobywać doświadczenie miłej gry na moich skinach życzę . POZDRO

 

 

Taziu trzeba pomagac osobom ktore maja ST ale niepotrafią obsugiwac gry. a co do twoich skinów jeszcze nierozesłałem dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10
Taziu trzeba pomagac osobom ktore maja ST ale niepotrafią obsugiwac gry. a co do twoich skinów jeszcze nierozesłałem dalej.

 

 

Oj. Nie bądź taki hojny. Ja jak ogłosiłam na forum, że pomagam w ST to z 8 dziennie pisało i to jeszcze taki imbecyle sie zdarzały, że wytłumaczyłam wszystko, a potem sie okazywało, że mu sie jeszcze gra ściąga!!!!!!!!!! I to nieraz 5 na raz pisało i jeszcze jak musiał który poczekać 20s. na odp. to już wysyłał znaki zapytania na całą stronę, wykrzykniki itp. :)

 

Jakoś ja jak pierwszy raz włączyłam ST to musiałam sobie sama poradzić. Wydrukowałam klawiszologię i jazda w pole. :) Ale w tedy mało kto w to grał więc nie było pomocy.

 

Na szczęście się skończyło, więc już wszystkich wyedukowałam. :) Ale następna fala była jak mody na simtractor.net zrobili płatne. 10 próśb na dzień o wysłanie na maila modów. (i jeszcze wytłumacz ze 3 razy jak to się wstawia) <_< Przy internecie 11kb/s. :rolleyes: Ale też już spokój. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TAZIU    0
Oj. Nie bądź taki hojny. Ja jak ogłosiłam na forum, że pomagam w ST to z 8 dziennie pisało i to jeszcze taki imbecyle sie zdarzały, że wytłumaczyłam wszystko, a potem sie okazywało, że mu sie jeszcze gra ściąga!!!!!!!!!! I to nieraz 5 na raz pisało i jeszcze jak musiał który poczekać 20s. na odp. to już wysyłał znaki zapytania na całą stronę, wykrzykniki itp. :rolleyes:

 

Jakoś ja jak pierwszy raz włączyłam ST to musiałam sobie sama poradzić. Wydrukowałam klawiszologię i jazda w pole. :) Ale w tedy mało kto w to grał więc nie było pomocy.

 

Na szczęście się skończyło, więc już wszystkich wyedukowałam. :) Ale następna fala była jak mody na simtractor.net zrobili płatne. 10 próśb na dzień o wysłanie na maila modów. (i jeszcze wytłumacz ze 3 razy jak to się wstawia) :) Przy internecie 11kb/s. <_< Ale też już spokój. :)

 

hehe pati nie martw się ja pomagam jeśli mogę . A jak niemam czasu poprostu mówię nie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

Witam

mam tą grem mam pare maszyn ale nie mogę też częsci kupić, moa ktoś, czy wogule są kody??

Jak są to bardzo proszę ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TAZIU    0
W sim tractor części pierwszy raz o tym słyszę. <_< :rolleyes: :)

 

 

hehe moze to v4:) nie a tak serio to jak masz wszystkie maszyny to juz innych części nie dokupisz :) hehe a kody są ale może nie będę tu o tym pisał bo już na początku była o tym mowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez olo868
      test wpisu

    • Przez mateuszsoja1
      Witam wszystkich szukam kogoś któ by mi przerobił pare modów z FS 13 do FS 15 znacie kogoś takiego?
      Z góry dziękuje za odp.
    • Przez Avendrion
      Witam, może ktoś zna jakąś taką gierkę na przeglądarkę? ;> Było by to na prawdę dobre np. na początek dostajesz 10tys zł jakieś 15 ha małe gospodarstwo jakiś ciągniczek i maszyny i zaczynasz. Z czasem można się rozwijać budować nowe chlewnie itp dokupować maszyn i ziemi
      Sam bym taką grę napisał, jakbym widział jak
      Pozdrawiam
    • Przez kat
      Pytam ponieważ jeszcze nikt nie wypowiadał się na ten temat.
      Moje ulubione gry to:
      Age of Empires III
      Heroes of M&M cała seria
      Caesar III
      Quake III Arena
      Diablo 2
      NFS U pirwsza część
      John Deere American Farmer
      Ale i tak najwięcej czasu przesiedziałem nad Age of Empires II jak i III.
      Nie uważacie może że gry strategiczne rozwijają umiejętność gromadzenia gotówki i właściwego jej zagospodarowania? Ja uważam że tak.
    • Przez rosiuxd
      Tak jak w temacie, wymagania skype/ts Reszta do dogadania.
×