Skocz do zawartości
Seweryn

Simtractor.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Karol12    0

mniej w ST wkurza zworzenia balotów :/ co chwila jakis spada itp...... poprostu zalamka.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś chce pograć na necie piszcie na gg 3052709

 

 

jeśli chcecie pograć właźcie na server Hamachi

nazwa serva : michaleek14

haslo : michas

 

lub piszcie na gg 3052709

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

W poprzednich wersjach trawa odrastała. <_< A co do balotów to trzeba brać pod uwagę tą czarną kropkę i nie walić za bardzo jeden na drugi, bo nieraz spadnie i sie "wtopi" w resztę, a nieraz zepchnie z przyczepy już położony balot. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

Co do zwózki to tylko kwestia ustawienia...ja wczoraj jak zwoziłem...(właściwie to dzisiaj była 1:30 <_< ) to na szybkiego układałem i w mieście na krzyżówce jak jechałem jedna bela mi sie osunęła a za nią cała sterta, tylko machnąłem reką, zapisałem grę i poszłem spać, dzisiaj będe to od nowa ładował.

A z ta trawą to lekkie przegięcie...rozumiem zboże trzeba siać tak jak w realu ale trawy przecież sie nie sieje co zbiór...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Powinna zbierać nigdy mi się to nie zdazało a samozbierającą możesz pobrać na simtractor.net w dziale All new addons mod czy jakoś tak <_<

 

jak ja naładowałem całą to nie mogłem z niej wywalić ;/ ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Też tak miałem, ale na szczęście miałem poprzednie save'y i sobie wczytał przez zgrabianiem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

kurde ja tez musze coś zacząć działać w ST bo odkąd się "rozwaliłem" na krzyżówce w mieście dopadła mnie depresja i tak z tymi rozwalonymi belami zapisana gra...hehe <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
czyli co bez zagrabiania trzeba??

ze zgrabianiem, ten wielki pasek bierzesz tylko dobrze podjedź włącz prasę i klape zamknij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62
Ja nie robie nic w starej wersji ST tylko czekam na 4.0 <_<

 

A nie wiesz kiedy się ma ona pojawić...??? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

jak mi sie zwaliły bale w mieście to tak sie wkurzyłem ze już nie chciało mi sie grać albo jak se grałem 3h i nagle sie nie zapisuje to myślałem że szału dostane ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sabek27    1

a ja jak niemam co krowom dac to biore sieczkarnie i wkuturydze z przyczepą i mam problem z głlowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

To widzę, ze nie tylko mnie dopada depresja rolnika witrualnego <_<

 

 

 

 

ps. znów mam problemy z czarną przepaścią. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja nie robie nic w starej wersji ST tylko czekam na 4.0 <_<

 

O kąd pojawiły się pogłoski że nie długo wyjdzie ST V4 wszyscy nagle rzucili gre w starej wersji licząc na to że lada dzien bedzie A ja se pomyślałem że napewno tak szybko nie bedzie jak mówią i grałem dalej . Teraz widze że nie zrobiłem błędu bo V4 jak nie by lo tak i n ie ma więc mówie wam żeby sie zabardzo nie naopalac bo predko ona raczej niie wyjdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
O kąd pojawiły się pogłoski że nie długo wyjdzie ST V4 wszyscy nagle rzucili gre w starej wersji licząc na to że lada dzien bedzie A ja se pomyślałem że napewno tak szybko nie bedzie jak mówią i grałem dalej . Teraz widze że nie zrobiłem błędu bo V4 jak nie by lo tak i n ie ma więc mówie wam żeby sie zabardzo nie naopalac bo predko ona raczej niie wyjdzie <_<

hehe no właśnie a czemu miałbym rzucać grę i czekać na nową, gram w starą a jak wyjdzie nowa to się zobaczy, nie będe się przez ten czas nudził ;) heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki    0

może ktoś wie czemu nie ubywa mi kiszonki i słomy. na początku krowy podchodziły do kiszonki a teraz cały czas stoją w pomieszczeniu przy taśmociągu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Co sie martwisz!!! Na dłużej staczy!!! <_< Czasem tak robią. Sprawdź czy kiszonka jest za płotkiem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki    0

kiszonka jest za płotem. Z koszeniem kiszonki gra była ciekawsza a tak to bez sensu jest ją kosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×