Skocz do zawartości
Seweryn

Simtractor.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kaliszak    0

Mam kilka pytan:

1.Jak grać przez sieć domową albo przez internet?

2.Przez jaki program można edytować maszyny itp.?

 

Z góry thanks

 

Był bym wdzięczny jakby został wystawiony link z ursusem 914 i 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaliszak    0
hmm zasałem ta gre mam juz 914 i rekorda tylko za cholere nie moge ich uaktywnic i czemu moge na poczatku pracowac tylko kombajnem ?? mam ktos key?? jak cs to na fotum lub gg bardzo dziekuje za odp apropo na PPR straszne pały pisza nic nie hce pomuc :[

masz 914 czy ten nowszy model ursusa?A żeby go uaktywnić wklej plik do folderu głównego tej gierki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2

Siema widze z ebede musial xzaczac tu gadac o st bo forum na ppr gosc skasowal bo nieumial sobie poradzi i jestem wkorwiony na niego. Ale to juz niebedzie takie jak bylo bo tam byli ludzie znani i wogole atu od nowa zacynac i dorobilem sie tam niemalo postow i wszystko poszlo sie jebac. sory za slownictwo ale jestm wkurzony. Pytajcie co chcecie widziec na temat tej gierki bo juz duzo wiem i jestem obeznany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timi99    0

Ja tez jestem wk***i... na marka sz bo tamto forum to byla skarbnica wiedzy ale cóz ja tez moge pomóc w odpowiedziach a ciekawe kiedy wyjdzie ten sim teractor co kolesie (krzys) gadali na simtractor fora ma byc galanty odjazd bedzie oki fendt vario 936 mam nadzieje ze black ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2

Aj ten mama nadziej ale mysle ze nie predko bo przeciez niedawno wyszla 3.5

i wyslalem ci login i key powinno dojsc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Dość ! To jest legalne forum nie chcemy mieć potem żadnych problemów co do rozdawania nielegalnych kodów i loginów ! Więc przestańcie cały czas o nie prośić bo zamkne temat ! :mad:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik    0

Mam do was pytanko. jak można siać tym dużym siewnikiem? I czy trzeba do niego wsypać zboże z silosu (jeżeli trzeba to jak?)? Oraz jak można wybierać co się chce zasiać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

UWAGA!!!

od dzis bede wywalal z forum kazdego kto na forum poprosi o klucz!!!

zawsze mozecie skorzystac z gg albo maila, NIE PISZCIE tutaj zadnych postow o klucze do jakich kolwiek programow

 

pozdrawiam

YacentY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tarlinski    0

Siema mam pytanie jak w simtractor 3.5 wywoozi sie gnojowke i obornik. Czekam na odpowiedz. Z góry dziekuje. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus360    0

jak grać przez neta z kuzynem i w jakich wersiach można grać prosze o pomoc a jak wstawiać nowe dodatki aby można nimi grać podstawowe mam wszystkie ale mam jeszcze nowe ciagniki reno i niue wiem jak je wstawić do gry prosze o odpisanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik    0

Ogólnie jak można grać przez internet? Co trzeba zrobić? Czy stworzyć jakąś nową farmę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

"Uwaga nie pisać do mnie w sprawie Simtractor bo i tak nie odpowiem"

 

napisze wszystko od poczatku dla tych co nie wiedza jak grac przez internet a wiec tak :

 

opis do wersji 3.12 jak jest w 3.5 to nie wiem ale napewno podobnie

 

wybieramy New Game -> OK

podajemy nazwe -> OK

przechodzimy na Machinery a nastepnie klikamy na GAME MODE (gdzie standardowo jest ustawione Single Farm) po klikniecu powinno sie pojawic Online Farm -> GO

teraz mamy do wyboru Create/Delete czyi tworzenie własnej Farmy (tworzenie trwa ok 3 minut :( ) lub odswiezamy liste Farm które czekaja na graczy

dalej to juz nie wiem bo nigdy nie trafiłem zeby ktos był Online :(

 

I prosze nie pisac do mnie czy zagram bo nie zagram :P

 

jak grać przez neta z kuzynem i w jakich wersiach można grać prosze o pomoc a jak wstawiać nowe dodatki aby można nimi grać podstawowe mam wszystkie ale mam jeszcze nowe ciagniki reno i niue wiem jak je wstawić do gry prosze o odpisanie

Skórki kopiujemy do głównego katalogu gry "C:Program FilesSimTractor 3.1"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufox    0

siemka !!!

Mam kilka pytań w związku z grą simtractor

1.Czy te dodadkowe maszyny sa do wersji demo????

2.jak mozna sterowac kilkoma maszynami jednoczesnie np.sieczkarnia do kukurydzy i traktorem z przyczepa zeby ktos jechal sieczkarnia a ja traktorem????

3.jak zadawac krowom siano i slome????

4.z kad mozna wziasc obornik i oprysk???????

5.co zrobic ze zbozem jak mam na przyczepie?????????

Przydal by mi sie jakis maly kod na kase zebym mogl kupic wszystkie maszyny:)

 

 

prosze o szybka odpowiedz plxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrozik    0

Mam prośbę, czy ktoś mógłby napisac co i jak sie robi jakim przyciskiem, bo na przykład jak odpale kombajn czy traktor to tak wolno jedzie ze szok, i nie za bardzo w tej klawiszologii łapie o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    22

www.simtractor.prv.pl to jest chyba najwieksze firum w polsce poswiecone sim tractor tu dowiecie sie wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziubdziub    0

na www.grasimtractor.fora.pl też można sie sporo dowiedzieć. A wiesz jak?

pewnie nie więc tłumacze:

żeby sie dowiedzieć o simtraktor to tylko trzebasie zarejestrować i zapytać a ktoś zawsze odpowie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

"Uwaga nie pisać do mnie w sprawie Simtractor bo i tak nie odpowiem"

 

na poczatku sa podane 2 strony z których mozna sciagnac, czytaj dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr    0

a wiecie jak sie rejestruje w wersi 6.58 bo ja mam i key'a tez ale niewiem jak sie rejestruje kto mi napisze dokładnie i pokleji co czeba zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×