Polecane posty

Może ktoś mi doradzi w tej sprawie bo mam poważny problem w moim ursusie...dzisiaj i wczoraj jeździłem ze zbożem ok 15-18 km no i jechałem przez miasto i co wcisne sprzęgło żeby zmeinić bieg to skrzynia zgrzyta...czyli niewysprzęgla mi co może być tego przyczyną.. prubowałem podkręcać i taką dzwigienke no i nic to nie dało... czy to może być wina tarczy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj podkreciłem torche żeby wcześniej brało no i bierze wcześniej ale 3 razy ejst dobrze raz w ogóle sprzęgła nie ma...a o jakie sprężyny chodzi...bo ja nie za bardzo wiem nigdy tego nie kręciłem ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

U 1002 ma starszy typ sprzęgła które ma sprężynki (a nie słoneczko) dociskają docisk do tarczy. Sprężynki się wyciągnęły i docisk nie dociska dobrze tarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak je można wymienić czy coś zrobić...bo z tego co wiem żeby do tarczy sie dostać to trzeba rozpoławiać ciągnik... a co do sprzęgła to ojciec mówi ze sprzęgło może być podpalone i dlatego to sie robi/...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

A może to łożysko wyciskowe skoro zgrzyta to nie rozłącza dobrze sprzęgła, albo coś się stało z dźwigienkami i nie przenoszą odpowiednio siły może jakiś frez albo klin poluzowalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bodajże 3 lata temu był robiony żółw i królik i robił to mój ojciec i taki koleś który URSUSA zna na pamięć(30 lat na 1002 i nie raz na 914) i on patrzał jak tam sprzęgło to wszystko było jak nowe...ale teraz gość umarł a my nie dawno mieliśmy pare akcji wyciągania i ursus w dupsko dostał ze sprzęgło smierdziało jak nie wiem co no ale sie ozbacyz co i jak będzie...URSUS pujdize na emeryturę chyba...szkoda że w MF nie mam pneumatyki bo bym Ursusa odstawił w pole a tak bez hamulca nie bede jeździć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Ustaw tak żeby łożysko prawie dotykało do dźwigienek

 

Ja w 1014 w czasie jazdy nigdy nie wyciskałem do końca sprzęgła bo ten hamulec synchronizacyjny jest , na postoju do oporu , mnie zawsze sprzęgło w 1014 śmierdziało i jakoś przez 3 lata nie spaliło się

 

Znajomy w 1234 rok temu robił sprzęgło i teraz znowu się spaliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek    10

mam pytanko jak zakładacie pług w c385 i pochodnych jesli felgi sa obrucne taz ze ciągnik jest szerszy?? jeździcie po oranym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

wracając do sprzęgła mam takie pytanie jak zbiorę na tokarce trochę docisk sprzęgła bo w tej chwili wygląda wręcz strasznie czy będzie to jeszcze jeździło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Gra niewarta świeczki, na początku będzie ok, gdy tarcz się lekko zużyje sprzęgło zacznie się ślizgać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    1

witam wszystkich forumowiczów mam ursusa 914 i strasznie zgrzytają mi biegi przy zmianie nawet na podwójnym wciskaniu sprzęgła co może być przyczyną czytałem coś o hamulcu skrzyni biegów że zle wyregulowany może być wie ktoś coś na ten temat z góry dzięki za pomoc ;)


zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

WU 385 i w U1201 regulacje hamulca synchronizatora przeprowadza się za pomocą śruby z nakrętką kontrującą na osi obrotu pedału sprzęgła

Hamulec ma początek działania 25 .mm przed końcem skoku pedału.

Jak nie zrozumiałeś to pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pzyczyn może być kilka 1: spróbuj odpalić wcisnąć sprzęgło odczekać chwilę i wlączać bieg jak zgrzyta to łożysko w kole zamachowym 2: odłącz ten hamulec i podczas jazdy na podwójnym wysprzęglaniu powinno być jak masełko jeżeli tak będzie to regulacja hamulca sprzęgła sprawdż i odpisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    1

czyli mam ja wkręcać czy wykrecać i kiedy bedzie wiadomo że ten hamulec już działa np te 25mm przed końcem skoku pedału a biegi zgrzytają tylko podczas jazdy przy ruszaniu jest ok

 

aha nie wiem czy to ma coś do rzeczy ale to jest de lux i ma szybką skrzynie 40km/h


zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    1

wkręcić no i co dalej jest jakaś reguła czy pozostaje metoda prób i błędów czyli np wkręcić o obrót i przejażdżka ;)


zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    1

to jest de lux albo finn nie jestem pewien ale na pewno wersja eksportowa z szybka skrzynia ciągnik jest z 95r

  • Like 1

zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj