Skocz do zawartości
c330ursus

Tłumik C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
quercus    7

Ja mam ciapka z 76 roku i on ma okrągły tłumik. Ten dłuższy. Kumpel stwierdził że to taki jak w 60tce ale nie wiem. Mój ciapek jest jednym z najcichszych ciapków w okolicy jak nie najcichszym.

 

Te płaskie są wg. mnie do bani. Kumpel ma taki i przy oraniu to może głowa odpaść. :o

 

Ale to tylko moje zdanie. ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rokes    0

Chciałem się tylko dowiedzieć od kiedy były montowane okrągłe tłumiki. Nie zamierzam kupować płaskiego, ale spokojnie da się go kupić. Poszukaj w internecie, na pewno znajdziesz. U mnie na wsi widzę c - 360 z płaskim emaliowanym tłumikiem. Podobnie jak quercus wole okrągłe tłumiki i na nim trochę groźniej brzmi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    72
Strasznie glosno chodzi szczegolnie z daleka ja tak dziwnie slychac. Co kilk acyklow ma taki wystrzal.

 

To że słychac jakieś dziwne wystrzały to mi sie wydaje że to nie wina tłumnika. To silnik tak robi. Tłumnik tylko wyciszy i zmieni ton- barwę dzwieku( czyli róznie słychac na róznych tłumnikach) ale nic poza tym nie doda. To może wina pompy paliwowej. U mnie jeżdzi C-360 jedyna taka w okolicy która fajnie popierduje. Co chwilke ma taki wystrzał jak by była lekko zapowietrzona. Ale Jest w 100% sprawna. Ale robi tak przy niskich obrotach. Przy obciazeniu chodzi normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Nie now lasnie to ten tlumnik taki jakis.

Silnik na 100% ok. Wyglada jakby sie w nim nie miescilo jak po garach dostanie. Nie jest to problem, ale czasami denerwuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Nie nie nie. Zle napisalem a wy mnie przez to zle zrozumieliscie. Silnik jest ok pracuje ruwniutenko. Nie ma jakis dziwnych wystrzalow. Dwiek jaki sie wydobywa z tlumika to co jakis czac glosniejsze puf. Tak jakby w kominie sie nie miescilo. Poprostu glosny jest i tyle.Za maly tlimnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Okrągle tlumiki zaczęli zakladac w 1985 roku

A to ze płaskie są cichsze to prawda

sa lepiej wytłumione otco

i jeżeli chodzi o okrągle - czym krótszy tym glosniejszy


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bugi    0

Jak dla mnie to płaski ma przyjemniejszy dźwięk i zawsze przy wymianie zakładam płaski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ale przy krotkim jak dostaje w kite to ma taki fajny warkot


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0
ale przy krotkim jak dostaje w kite to ma taki fajny warkot

Co kraj to obyczaj, ale mi też odpowiada ten okrągły- właśnie ma taki fajny warkot i jakby ten ciapek był potężniejszy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Ja nie lubie c330 na płaskim tłumiku muj sasiad ma i tak mu fuka straszne jest drugi sasiad ma na okraglym to ładne słychac a w 60 tez mi sie wydaje ze lepszy jest okragł fajnie pierdzi jak dosatje po d*pie heheh :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabin    0

Jakiś czas temu mieliśmy w c-330 (1969r) pusty tłumik od poloneza :lol: . Pięknie chodził, az miło sie słuchało. Tylko było troszkie niebezpiecznie bo jak "dostał po garach" to dużo iskier leciało. Od tegorocznych żniw ma nowy, okrągły tłumik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabin    0

Jakiś czas temu mieliśmy w c-330 (1969r) pusty tłumik od poloneza :lol: . Pięknie chodził, az miło sie słuchało. Tylko było troszkie niebezpiecznie bo jak "dostał po garach" to dużo iskier leciało. Od tegorocznych żniw ma nowy, okrągły tłumik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

heloł drodzy koledzy ;) jak rozwiązujecie montaż tłumika w capie? na tej zwykłej śrubie M6 niezbyt się to trzymie, kołysze się, a obspawywać nie chcę, bo jak jest napór to wykręci kołnierz i pęknie, a tłumik zostanie. widziałem ostatnio u faceta, który był po foszty u mnie, ucho takie jak przy klemach do stalowych linek na gwint M8 a po drugiej stronie blacha. po drugie: jaki tłumik jest najlepszy wg. was. a po trzecie: jak uszczelniacie go na łączeniu kołnierz - tłumik, bo z tamtąd zawsze się coś dymi. z góry dzięki za opisanie swoich doświadczeń ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba330m    2

Ja mam na normalnej srubie i tylko raz byl zdejmowany do transportu, dobrze sie trzyma, nic nie wycieka. Ja mam ciezka noge do ciapka ;) . Jak dobrze skrecisz to na normalnych srubach powinno wytzymac. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki1305    3

Ja tam zawsze kupuje płaskie, niczym nie uszczelniam bo kupuje i tłumik i to na co go wsadzasz a ta opaska to pewnie jest od 3p one takie miały ja mam przy c360 ale jak mocno ściśniesz to ta emalia odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

W oryginale może nie trzymać. Ja przedłużam wycięcie w tłumiku i nabijam go trochę głębiej, przykręcam tą 6 i przestaje wtedy latać. ;) A tłumik kupuję okrągły, jak dla mnie to fajniej brzmi. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

normalnykrótki emaliowany , okragły tłumik na srubie M6 i gites malines . Jak zrobisz ok to bedzie lata i niema co kombinować


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    113

tez kupuje okrągły emaliowany, a żeby się nie ruszał w tym mocowaniu koło kolektora rozwierciłem otwór na 8mm i daje śrube i od środka podkładke sprężystą i nakrędke i juz od dawna tak mam i nic nie wycieka i trzyma bardzo dobrze, raz w lesie tłumik się złamał ;) a mocowanie trzymało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

nie wiecie czy przy warunkach panujących między kołnierzem a tłumikiem guma z dętki rowerowej się przepali? mam na myśli, żeby zrobić takiego kondoma i go nawinąć wokół kołnierza, wtedy byłoby 200% szczelne ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    113

ja myśle że się spali tam wysoka temperatura jest zwłaszcza w cięzkiej pracy np. orce, jak masz nowy tłumik to tez się wypala farba i czuć spalenizną taką.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

sprawdziłem to przed chwilą, po gumie zostaje tylko bardzo nieprzyjemny zapach :] udam się do Auto-Alfa u pana Grzegorza i zakupię silikon wysokotemperaturowy, i powinno być ok ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Załóż sobie ten najdłuższy okrągły tłumik albo płaski i bardzo cicho pracuje, bynajmniej u mnie. :P


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez juka
      Witam, postawiłem nie dawno komin z rury 115mm do garażu. I tu jest problem trzeba ocieplić komin dawać pomysły!!!
×