Zaloguj się, aby obserwować  
AeroPro

Ustawienie klawiatury zaworów T-25

Polecane posty

AeroPro    0

Witam wszystkich.Mam problem z ustawieniem klawiatury zaworów oraz stuki z tym związane.Traktor przeszedł miesiąc temu generalkę.Następnie klawiatura została ustawiona na 0,3 mm.Władek nierówno pracuje i słychać stuki.Jaki powinien być kąt wyprzedzenia i jak go ustawić ;) Proszę o porady.

Pozdrawiam,AeroPro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

A co dokładnie robiłeś mowiąc generalka??

Jak pali, jak ze spalaniem czy nie stracił na mocy aby i czy odrazu bo remoncie cos robił???

U nas kiedyś tez był stukot to po 1 po remoncie wadliwe panewki i 1 sie obróciła a 2 ze moze sprawdź ustawienie zapłonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kąt wyprzedzenia 24 stopnie

Przestawia się koło napędu pompy w stosunku do piasty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AeroPro    0

Mówiąc generalka,miałem na myśli wymianę tłoków i cylindrów ;] Pali trochę mniej.Przybyło mu na mocy i to o wiele.A po generalce przez 7-8 mth chodził na średnim gazie i sie docierał stojąc,potem takie pierdółki lekkie,bronowanie etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cember16    0

witam mam taki problem jaki jest luz zaworowy w władimircu t25 A2 i jaka kolejność zapłonu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

z góry dziękuje za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D jeżeli na ssącym dasz 0,2 a na wydechowym 0,25-0,3 to będzie gitara.Natomiast jeżeli chodzi o kolejność zapłonu to podejrzewam ,że jest to żart :) pamiętając,że jest to motor zwei zylinder :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    424

luz to chyba 0,30 ale pewien nie jestem


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

"Obsługa mechanizmu rozrządu polega na: zapewnieniu właściwych luzów między bijakiem dźwigni i czołem trzonu zaworu, szczelności przylegania grzybków zaworów do ich gniazd i na sprawdzeniu, czy mechanizm rozrządu jest smarowany normalnie. Wielkość luzów między czołami trzonów zaworów i bijakami dźwigni należy sprawdzać po każdych 240 motogodzinach pracy silnika. Luz na zimnym silniku powinien wynosić 0,30 mm dla zaworów ssących i wydechowych..

 

W celu wyregulowania luzu należy poluzować przeciwnakrętkę wkrętu regulacyjnego dźwigni i wkręcając lub wykręcając wkręt ustalić szczelinomierzem potrzebną wielkość luzu. Następnie dociągnąć przeciwnakrętkę i ponownie sprawdzić luz, pokręcając drążkiem popychacza. Luzy w zaworach należy regulować tylko wtedy, gdy silnik jest zimny w kolejności odpowiadającej kolejności pracy cylindrów (1-2-0,-0). W tym celu za pomocą wskaźnika i znaków „WMT” na kole pasowym napędu wentylatora należy ustawić tłok pierwszego cylindra w położeniu końca suwu sprężania (zawory: ssący i wydechowy pierwszego cylindra powinny być wtedy zamknięte). W celu wyregulowania zaworów drugiego cylindra należy obrócić wał korbowy o ½ obrotu, zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

"

Instrukcja obsługi Ciągnik T25. Zakład Wydawnictw CZSR Warszawa 1977

 

W praktyce nie jest łatwo a wręcz nie jest możliwe wyregulowanie zaworów gdy dźwignie z bijakami mają luzy. Wpierw trzebaby je skasować. Mój właśnie przez to troszkę stuka ale jakoś się kula :D. Dodatkowo jak ostatnio regulowałem to nieszło przekręcić wałem silnika hmm nie wiem dlaczego - bieg wyrzucony (nawet na dekompresatorze nie da się okręcić).

 

Nie piszą tego w instrukcji ale chyba (tak mi się wydaje) podczas regulacji dekompresator (odprężnik - zwał jak zwał) nie może być włączony.


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

No nie może bo to otwiera zawory żeby bujnąc silnik przy słabym aku/niskiej temp. A u mnie żadnego luzu tam gdzie mówisz :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

aa bo Ty masz odpicowanego ruska to luzów ni ma :D Mój po 30 latach nie miał jeszcze z silnikiem nic robione (tylko wymiana pierścieni z 15 lat temu) to luzy się trafiają. W wolnej chwili pogrzebię i przy silniku.


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Ja nic z rozrządem nei tykałem. Od samiutkiego wałka rozrządu po klawiature. :D Tylko luz nazaworach ustawiany bo głowice regenerowane


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Przyszła pora na wymianę pompy wtryskowej Wolne obroty przestały istnieć i albo ciągnik gaśnie albo rozpędza się w okolice średnich
       
      Na pewno już nie kupię oryginalnej Mam dosyć problemów z ustawieniem wolnych obrotów Chcę kupić jakąś rzędową tylko nie wiem co wybrać
       
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-t-25-ruski-rzedowa-ukraina-nowa-CID757-IDfdZTb.html
      https://www.olx.pl/oferta/t25-pompa-wtryskowa-wladimirec-30-stka-CID757-ID7hmab.html#84a80062ad;promoted
      http://allegro.pl/t-25-pompa-wtryskowa-t25-wtrysku-paliwa-paliwowa-i6942290412.html#thumb/1
      http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-t25-rzedowa-wladimirec-i6948495985.html#thumb/5
       
      Brać polską od C-330 czy lepiej zza wschodniej granicy?
      Co myślicie o tej z dodatkową linką do gaszenia?
    • Przez James124
      Witam,mam problem z moim wladkiem,wymieniono w nim cylindry, tłoki, głowice,pompa po regeneracji,zmienione końcówki wtrysków,wtryski po sprawdzeniu,pierwszy niepokojący objaw pojawił się podczas ciągnięcia PUSTEJ przyczepy ciągnik zgasł i nie chciał obrócić wałem tak jak by się zatarł,jak trochę ostygł odpali bez problemu wypluwając wielką chmurę czarnego dymu potem działał normalnie aż do wczoraj ,zatarł się alternator ściągnąłem pasek aby przejechać parę metrów, po odpaleniu z komina i spod maski kuuupa dymu i kompletny brak mocy, zauważyłem jeszcze duża ilość oleju w kolektorze ssącym i w tej róże od filtra.Czy ktoś wie co może być nie tak?czy ściągnięcie paska i odpalenie silnika na 30sekund bez wiatraka mogło spowodować przegrzanie?


    • Przez Mateusz100
      Witam. Chiałbym sobie założyć wyjście hydrauliczne we władimircu T25 i teraz mam pytanie. W kabninie jest orginalnie dźwignia od tego ale gdzie z tyłu jest jakiś zaślepiony wąż lub rurka w ktorym miejscu sie znajduje aby wkrecic gniazdo hydraulicnze czy coś?  Dodam jeszcze ze to władimirec z 1977 roku jeden z pierwszych bo te nowsze miały wyprowadzone do tylu widziałem rurki i zakrecone śrubami a u mnie tego nie widzę. Proszę o jakieś zdjęcie lu pomoc. Dziękuję z góry.
    • Przez pronarek
      Malowaliscie T25 napiszcie o problemach które was spotkały i jaki kolor wybrac na władzia bo bede malował w niedługim czasie swojego A i mam pytanie nie wiecie czy da sie wymienic uszczelki w kabinie ???(kabina czeska)
    • Przez Mateusz_6340
      Witam, uprzedzając głupie odpowiedzi, wiem Tur w T-25 brzmi śmieszne ale niestety budynek wymaga małego ciągnika, bo dużym się nie wjedzie. Na pewno tur musi mieć 3 sekcje i euroramke. Jeśli ktoś ma jakiś fabryczny tur z samopoziomowaniem w T-25, c330 czy c360 to chciałbym zobaczyć foto jak się prezentuje 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj