MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

MiRol    53

to jak to jest z tymi panewkami? nie sa takie same jak w t25??

1) powiedzcie mi co to moze byc ze po wymianie oleju dwie wymiany wstecz spadlo mi cisnienie oleju w silniku o 1 atm na zimnym i goracym silniku/??

2) czy u was tez 1 pokrywa zaworow od kabiny jest cieplejsza od reszty?

3) siaka mi troche olej spod uszczelki pod kolektorem wydechowym na 1 garze od kabiny... tzn na bagnecie ubytkow jako takich nie widze tylko ta uszczela na dole sie poci olejem? jaka to przyczyna? czarna ciecz to jest nie wiem cvzy to olej na 100 procent bo olej zmienilem i jeszcze jasniutki jest a spod tej uszczelki czarne leci,..

prosze o jakies porady


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

odswiezam i mm jeszcze pytanie:

co to mzoe byc ze wlychac tak jakby akies chrubotanie jakby zacieranie w okolicach prawego kola podczas jazdy/??

z kabiny tego nie slychac tylko jak sie obok stoi... skrzynia czy zwolnica??


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

rozbierałem ostatnio do hamulców i okazało się że na bębnie hamulcowym na frezie z 1cm frezu zostało milietr. Może tam Ci chrubocze, albo też może blokada jeśli to prawa strona. Albo jakieś łożysko w w zwolenicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

to jak to jest z tymi panewkami? nie sa takie same jak w t25??

1) powiedzcie mi co to moze byc ze po wymianie oleju dwie wymiany wstecz spadlo mi cisnienie oleju w silniku o 1 atm na zimnym i goracym silniku/??

2) czy u was tez 1 pokrywa zaworow od kabiny jest cieplejsza od reszty?

3) siaka mi troche olej spod uszczelki pod kolektorem wydechowym na 1 garze od kabiny... tzn na bagnecie ubytkow jako takich nie widze tylko ta uszczela na dole sie poci olejem? jaka to przyczyna? czarna ciecz to jest nie wiem cvzy to olej na 100 procent bo olej zmienilem i jeszcze jasniutki jest a spod tej uszczelki czarne leci,..

prosze o jakies porady

Panewki główne są takie same jak w t25, korbowodowe są inne.

1)Jeżeli lałeś cały czas ten sam olej to znaczy że powinieneś pomyśleć o takim z większą lepkością. Wygląda na to że zaczyna spłukiwać nagar.

2) i 3) Na 90 procent pękła ci głowica

Chrobotanie z prawej strony to blokada (wiąże się to z pulsowaniem pedału) napisałem ci zresztą na pw.

Edytowano przez agross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

panowie jak sie cos pierdzieli to po calosci... ale czego by miala glowica peknac o tak o? mi sie wydaje ze mi po szpilce leci ten olej raczej w kolektorze go nie bylo... a ta blokada? teraz jej nie uzywam wiec czy mozliwe ze bez uzycia ja slychac?

a z tym ze ostatnie pokrywy zaworow ca cieplejsze od tych zaraz przy dmuchawie to cyyba normalne co? sile ma normalnie. a czy ja nagar splukalo to moze mi zatkac jakis kanal olejowy w silniku?

i kolejna sprawa sprzeglo sie spartolilo...urwalo mi srube od tych lapej urwalo na lbie od strony kola zamachowego? jaka jest tego przyczyna bo juz mnie szlak trafia na te sprzeglo

 

panowie jak sie cos pierdzieli to po calosci... ale czego by miala glowica peknac o tak o? mi sie wydaje ze mi po szpilce leci ten olej raczej w kolektorze go nie bylo... a ta blokada? teraz jej nie uzywam wiec czy mozliwe ze bez uzycia ja slychac?

a z tym ze ostatnie pokrywy zaworow ca cieplejsze od tych zaraz przy dmuchawie to cyyba normalne co? sile ma normalnie. a czy ja nagar splukalo to moze mi zatkac jakis kanal olejowy w silniku?

i kolejna sprawa sprzeglo sie spartolilo...urwalo mi srube od tych lapej urwalo na lbie od strony kola zamachowego? jaka jest tego przyczyna bo juz mnie szlak trafia na te sprzeglo


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Głowica pęka bo dokręcona jest na sztywno bez uszczelki i w tym silniku są duże wibracje. Zresztą nie końecznie musiała pęknąć. Może to gniazda zaworów się powybijały. Co do blokady wcale nie trzeba jej używać żeby się rozsypała, położenie wałków w skrzyni można regulować, coś się przestawi i problem gotowy. Co do nagaru jeśli jest go dużo to może zatkać kanał, tyle że prędzej silnik się rozszczelni i zatrze. Wydaje mi się że to raczej problem z głowicą objawy są typowe łącznie z niwielkim spadkiem ciśnienia oleju. Problemy ze sprzęgłem to najczęściej prowadnice które się ścierają i powodują wibracje. Sprzęgło kręci się w jedną stronę więc można je przekręcić. Gorzej z wymianą, u nas w kraju są nie do kupienia. U mnie były kupowane od stalińca i szlifowane bo były większe. Powinno działać, sposób wzięty z ruskiego forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

a z tym rozszczelnieniem silnika to o co chodzi? no bo juz na tym spadku cisnienia to zrobilem ze 300 mth i chodzi moze to cos ten zawor cisnienia sie spartolil? a jakby panewki cos nie teges to by raczej dlugo nie pochodzil nie?

Blokade zeby zrobic to trzeba kabina sciagac czy wystarczy kolo i jakos z boku sie da? dostepna ona jest (czesci)?

sprzeglo bede robic i wlasnie moze te prowadnice mi to powoduja. kolo zamachowe trzeba zdejmowac?

Glowice ogolnie to jakby w porzadku wygladaja, oleju mi nie bierze, sily nie stracil,


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

a z tym rozszczelnieniem silnika to o co chodzi? no bo juz na tym spadku cisnienia to zrobilem ze 300 mth i chodzi moze to cos ten zawor cisnienia sie spartolil? a jakby panewki cos nie teges to by raczej dlugo nie pochodzil nie?

Blokade zeby zrobic to trzeba kabina sciagac czy wystarczy kolo i jakos z boku sie da? dostepna ona jest (czesci)?

sprzeglo bede robic i wlasnie moze te prowadnice mi to powoduja. kolo zamachowe trzeba zdejmowac?

Glowice ogolnie to jakby w porzadku wygladaja, oleju mi nie bierze, sily nie stracil,

W czasie pracy silnik wytwarza w środku nagar, Powstaje on z samego oleju, opiłków i różnych innych syfów które czasami dostają się do silnika przez filtry itp. Po wypłukaniu nagaru silnik traci szczelność, zaczyna brać olej, który przy okazji ucieka przez uszczelniacze, i ogólnie traci moc. Wypłukany nagar zbiera się w misce olejowej, po zassaniu może zapchać kanaliki do smarowania wału korbowego i remont gotowy.

Co do panewek silnik będzie chodził dopóki się nie zatrze, będzie miał coraz nizszą moc słabe ciśnienie oleju i ciężko go będzie odpalić w chłody.

Do wymiany blokady teoretycznie nie trzeba ściągać kabiny. Nie pamiętam jak tam jest z dostępem bo skrzynie u siebie robiłem bez kabiny i wszystko miałem na wieżchu. Jak znajdę to wkleję link do ruskiego forum gdzie jest instrukcja wymiany blokady ze zdjęciami. Samej części na przykład u mnie na mazowszu nie ma, trzeba szukać w lubelskim (Parczew, Lubartów)

Do wymiany prowadnic trzeba zdjąć koło zamachowe, samych prowadnic nie mają nawet w rosji, po szlifowaniu pasują od stalińca lub t150 k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie dotyczące skrzyni biegów. Znikły mi terenowe biegi. Postanowiłem rozebrać ciągnik i dostać się do skrzyni. Podczas remontu pokasowałem wszystkie luzy. W szrzyni nie znalazłem żadnej usterki. Może ktoś z was wie co mogło się stać i dlaczego znikły mi te biegi. Stało się to dokładnie na jesieni przy orce. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

agross

 

trochę wyolbrzymiasz problem z tą głowicą i przeginasz. Jak chcesz kupić to zgłoś się do mnie sztuka 340 zł. A z tym nagarem nigdy wiekszej bajki nie słyszałem. Aż mi się tego nie chce komentować. Jak na tym jargocie zrobił tyle motogodzin to może smiało dalej jeździć.

 

Kolego

MiRolWysłałem ci na pw nr tel jak coś chcesz wiedzieć potrzebujesz szybkiego info dzwoń

 

A Ty

 

sylwestermylp

 

Masz problem z reduktorem. Odkręcasz dekielek z lewej strony (stojąc przodem do tyłu kabiny) ten z taką rurką metalową zdejmujesz ją i tam jest taki tryb z takimi trzema małymi trybikami i on ci się posypał a raczej te trzy małe tryby. W Lubartowie go dostaniesz bez problemu ok 500 zł. Ale taka mała rada na przyszłość. Biegi terenowe w tym ciągniku nie służą do uzyskania dużej siły uciągu tylko do małej predkosci jazdy. Cytat z instrukcji :) potwierdzony w praktyce tak że na twoim przypadku :)

 

Edytowano przez grzeniomanu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

agross

 

trochę wyolbrzymiasz problem z tą głowicą i przeginasz. Jak chcesz kupić to zgłoś się do mnie sztuka 340 zł. A z tym nagarem nigdy wiekszej bajki nie słyszałem. Aż mi się tego nie chce komentować. Jak na tym jargocie zrobił tyle motogodzin to może smiało dalej jeździć.

 

Kolego

MiRolWysłałem ci na pw nr tel jak coś chcesz wiedzieć potrzebujesz szybkiego info dzwoń

 

A Ty

 

sylwestermylp

 

Masz problem z reduktorem. Odkręcasz dekielek z lewej strony (stojąc przodem do tyłu kabiny) ten z taką rurką metalową zdejmujesz ją i tam jest taki tryb z takimi trzema małymi trybikami i on ci się posypał a raczej te trzy małe tryby. W Lubartowie go dostaniesz bez problemu ok 500 zł. Ale taka mała rada na przyszłość. Biegi terenowe w tym ciągniku nie służą do uzyskania dużej siły uciągu tylko do małej predkosci jazdy. Cytat z instrukcji :) potwierdzony w praktyce tak że na twoim przypadku :)

 

Co do głowicy widziałem taki pzrzypadek osobiście. Wywnioskowałem z własnego doświadczenia. Nie chcę kupić głowicy, u mnie wszystko jest o.k. Co do nagaru nie musisz tego komentować. Wlej do silnika olej taki jaki zaleca instrukcja ( nie tylko ty ją posiadasz) czyli półsyntetyk i podziel się spostrzeżeniami jeżeli wcześniej miałeś tam mineralny. Poza tym google nie boli, skutki wypłukania nagaru są ogólnie znane i nie jest to żadna magia ani tajemnica.

Co do reduktora masz rację i nie ma co się tu rozpisywać. Szkoda tylko że dostęp do części jest coraz gorszy i raczej nic się nie zmieni bo fabryka w Lipiecku stoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy chodzi Ci o ten reduktor na którym umieszczony jest wodzik od rewersu?? Bo jeśli tak to moim zdaniem jest on w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Chodzi właśnie o to. Całość wyciąga się z lewej strony skrzyni po odkręceniu dekla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Jak składaliśmy moją skrzynie to pamiętam że wałki miały określone luzy wartości tych luzów są na fermer.ru. Z tego co piszą rosjanie to tej skrzyni nie powinno się składać na sztywno. Jeżeli moderatorzy się nie mają nic przeciwko to podsyłam link do tematu o ltz: http://fermer.ru/forum/selskokhozyaistvennaya-tekhnika/127238. Są tu posty związane ze skrzynią biegów, reduktorem, rewersem i silnikiem.

Edytowano przez agross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Dzięki za pomoc ale i tak mam kłopot bo nie znam rosyjskiego.

Luzy ustawia się na 0,6 mm.

do Mirol

Przerabianie śrub raczej nic nie da.

Pomaga wymiana prowadnic, wschodni sąsiedzi zalecają wyważanie koła zamachowego lub w skrajnych przypadkach wymianę wieńca.

Najprościej mówiąc śruby rwą się od wibracji.

Edytowano przez agross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie co mogło się stać jeżeli podnośnik podnosi a potem sam dość szybko pod większym obciążeniem opada. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Uszczelniacze w rozdzielaczu. Jeżeli opada mimo to trzeba wymienić pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

U mnie wymieniane były 2 miesiące temu. Podwójny komplet od t25, groszowe sprawy. Zresztą na allegro są dedykowane uszczelki do rozdzielacza r80.

Edytowano przez agross

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj