MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
beorn    1

Witam Panowie. Problem jest taki - Ltz jest troche za szeroki do buraków (ziemniakow chyba tez). felgi nie maja zadnych mozliwosci regulacyjnych. Kupilbym do niego kola miedzyrzedowe ale nie wiem jakie? od jakich traktorow beda pasowac? jaki rozmiar? upatrzylem takie orginalne do mtz http://www.autogielda.pl/czesci_maszyn_rolniczych__5,opony_rolnicze,II2KWLP.html . szpilki pewnie beda pasowac ale ciekawe jaka bedzie szerokosc traktora na nich? i jeszcze sprawa rozmiaru - sa to 42-9.5 i jak licze to sa troche mniejsze niz orginalne( srednica mniejsza o ok. 7cm) ta roznica jest na granicy włączania sie przedniego napedu.

 

Dzieki za wszelkie rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hawkblizyce    0

Dzięki za odpowiedzi dot. pierścieni. Chciałbym się dowiedzieć czy robić szlif tuleji czy kupić nowe, jak to wyjdzie cenowo? Czy ktoś tak zrobił? Widziałem na allego zestaw naprawczy za 170zł.

Druga sprawa to jest to że wymieniałem pompę wtryskową i końcówki wtryskiwaczy i nie wiem czy czegoś nie przestawiłem na rozrządzie, bo stał sie słabszy i kopci na czarno. Zamieczam zdjęcie.

cbf6651a3de502f2gen.jpg

 

Aha, trzecia sprawa to dostający się olej do kolektora spalin, czy to ma związek z pierścieniami tłokowymi czy zawory zawiniły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

jak wali olej do wydechu i musisz dolewać olej to pierścienie nie zbierają ...najlepiej wymiana kompletu naprawczego, nie baw się w wymianę samych pierścieni .....dobry zestaw załóż i będziesz zadowolony ...a zapłon ustawisz po remoncie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

Poszukuje tylne felgi do LTZ 55A. Jeśli ktoś by miał do sprzedania to proszę o kontakt na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

chlopaki mam problem, rok temu robilem sprzeglo, tzn wymiana tarczy ale teraz jakby troche nie da sie ruszyc plynnie tylko szrapie no to patrze przez okienko a tu taka sytuacja ze po wcisnieniu pedalu sprzegla lozysko wyciskowe nie dociska do wszystkich lapek na raz, tzn najpierw jedna lapke dotknie a jak sie troche dalej wcisnie to dopiero druga.... wiec chyba przez to szarpuie, jak to ustawic tymi nakretkami na tych srubach od docisku?? jaka ma byc oddleglosc tych lapek od lozyska w polozeniu pedala skrajnym gornym??

poradzcie coś


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

chlopaki mam problem, rok temu robilem sprzeglo, tzn wymiana tarczy ale teraz jakby troche nie da sie ruszyc plynnie tylko szrapie no to patrze przez okienko a tu taka sytuacja ze po wcisnieniu pedalu sprzegla lozysko wyciskowe nie dociska do wszystkich lapek na raz, tzn najpierw jedna lapke dotknie a jak sie troche dalej wcisnie to dopiero druga.... wiec chyba przez to szarpuie, jak to ustawic tymi nakretkami na tych srubach od docisku?? jaka ma byc oddleglosc tych lapek od lozyska w polozeniu pedala skrajnym gornym??

poradzcie coś

 

 

i jak zrobiles to juz???

lapiki maja w jednakowym czasie dotykac lozyska...

a odleglosc od lozyska oporowego powinna byc taka aby lozyko sie nie krecilo gdy nie wciskasz sprzegla...(lozysko w polozeniu gornym)

regulujsz to tym dwiema nakretkami co sa na koncu sruby od lapki....

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MYCIO1    3

Koledzy pomocy padła mi skrzynia biegów jak do tego trzeba się zabrać ktos to robił? juz trzeba ciągnik rozpoławiać? Dodam że tryby sie posypały na dolnym wałku prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

napewnie nie trzeba go rozpoławiać, ani kabiny ściągać, skrzynia jest poprzeczna wiec wałki wyjdą na boli. wyciąg zbiornik to dostaniesz się bez problemu do skrzyni. Osobiście skrzyni samej jeszcze nie robiłem, ale każdy mechanik co rozbierał władka da sobie też rade z LTZ-em. Mój mechanik twierdził że woli w ruskich skrzynie robić niż w 60-ątkach - owiele mniej roboty. cześci myśle że dostaniesz bez problemu, jest troche firm co handluje nimi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Koledzy pomocy padła mi skrzynia biegów jak do tego trzeba się zabrać ktos to robił? juz trzeba ciągnik rozpoławiać? Dodam że tryby sie posypały na dolnym wałku prosze o pomoc

Niestety kolego musisz zdjąć kabinę i rozpołowić sprzęta. Żeby wyjąć dolny wałek najpierw trzeba wyjąć wał od WOMu. Przy kupnie trybów najlepiej wziąć stare ze sobą i dokładnie liczyć zęby bo mogą różnić się ich ilością. Reduktora nie trzeba wyjmować, wyjęty musi być rewers. Częśsci dostaniesz w Lubartowie lub w Parczewie w lubelskim, ceny w obu są podobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Panowie odswiezam

Witam kolegę, do ltz lejemy 11 litrów oleju silnikowego. Wtedy sięga środka między min a max na bagnecie. Zresztą tyle przwiduje norma i instrukcja do tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

witam panowie. Mam duzy problem ze swoim ltzem 55a. Mianowicie strasznie sie grzeje co moze być tego przyczyną?? silnik pracuje równo, ciśnienie oleju na wolnych obrotach 2 przy orce sięga 5 dopoki się nie zagrzeje wtedy spada do 1 max 1,5. Dodam ze bardzo szybko się grzeje nie trzeba mu nawet sprzętu, sama jazda potrafi sie rozgrzać bardzo szybko do temp 80 st i wiecej... pomozcie bo ja juz nie wiem co mu jest :unsure: ... dodam że chłodzenie jest sprawne, ciągnik czysty myty na gorąco. Nie ma problemów z paleniem...silnik pracuje równo, zero wycieków a jednak coś go ,,boli" spotkaliscie sie z czyms takim??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

witam panowie. Mam duzy problem ze swoim ltzem 55a. Mianowicie strasznie sie grzeje co moze być tego przyczyną?? silnik pracuje równo, ciśnienie oleju na wolnych obrotach 2 przy orce sięga 5 dopoki się nie zagrzeje wtedy spada do 1 max 1,5. Dodam ze bardzo szybko się grzeje nie trzeba mu nawet sprzętu, sama jazda potrafi sie rozgrzać bardzo szybko do temp 80 st i wiecej... pomozcie bo ja juz nie wiem co mu jest :unsure: ... dodam że chłodzenie jest sprawne, ciągnik czysty myty na gorąco. Nie ma problemów z paleniem...silnik pracuje równo, zero wycieków a jednak coś go ,,boli" spotkaliscie sie z czyms takim??

Sprawdź kolego pompę oleju czy nie jest zapchany smok w misce olejowej. Jeżeli jest ok to zostaje jeszcze chłodnica oleju (w środku wentylatora). Pozatym sprawdź ile masz motogodzin sama pompa oleju też nie jest wieczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

może masz zawalone cylidry , trzeba co jakiś czas myć albo przełączone jest na filtrze i chłodnica oleju jest wyłączona?....

Edytowano przez kuras

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

cylindry sa czysciutkie.... ale co do chlodnicy to nie jestem pewien jutro sprawdze, nigdy nie mialem ruskiego to dla mnie nowosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

mam 2300 mtg...

w takim wypadku możliwe że bedziesz musiał wymienić panewki. Nie jest to trudne, pół dnia roboty i gotowe. Przy okazji warto było by wymienić pompę oleju, tyle że trzeba odjechać przodem ciągnika bo nie ma dostępu i jest pracochłonne. Nie dawno robiliśmy to u sąsiada i zeszło 2 dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

Koledzy a jak włączyć tą chłodnicę olejową? :P i mam zamiar się za pierścienie zabrać. To i mówicie od razu trzeba tuleje nowe? One od razu są żeberkami kompletne że nic nie trzeba wybijać? i czy problem jest to zrobić bo nie wiem czy mam sam się za to zabrać. Pierścienie już kupiłem za 120 zł na 4 tłoki po 5 pierścieni i odpowiedzcie czy trzeba koniecznie nowe tuleje

Edytowano przez grzeniomanu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

panowie mam problem jeden maly i taki nieco drobny do........nie podobny

mianowice potrzebuje przewodu paliwowego i jesli ktos z was moglby mi cos takiego kupic i wyslac byloby fajnie...

stawiam flache od kopa i oczywiscie zwrot kasy...

jesli ma ktos katalog z was to jest on oznaczony nr 19 moge tez podac numer po to aby go zidentyfikowac..

jak cos to piszcie na pw..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

załóż nowe zestawy naprawcze sama wymiana pierscieni przynosi tylko krótkie chwile radości....kupuj części orginalne , pierscienie w żółtym opakowaniu ze Stawropola...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

Pierścienie mam firmy prima komplet za 120 zeta. Tuleje zamówię jutro za po 105 zł/sztuka. Tylko podpowiedzcie mi czy nie ma problemu z wymianą i sam dam sobie rade?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Pierścienie mam firmy prima komplet za 120 zeta. Tuleje zamówię jutro za po 105 zł/sztuka. Tylko podpowiedzcie mi czy nie ma problemu z wymianą i sam dam sobie rade?

Ten silnik jest prosty konstrukcyjnie i daliśmy radę sami go zrobić, z narzędzi specjalnych to potrzebny był tylko klucz dynamometryczny do dokręcania głowic i panewek korbowodowych. Wystarczy tylko pamiętać że mimo oznaczeń nie wszystkie części pasują od t25. Z tego co pamiętam to właśnie panewki są troszkę inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniomanu    0

Ten silnik jest prosty konstrukcyjnie i daliśmy radę sami go zrobić, z narzędzi specjalnych to potrzebny był tylko klucz dynamometryczny do dokręcania głowic i panewek korbowodowych. Wystarczy tylko pamiętać że mimo oznaczeń nie wszystkie części pasują od t25. Z tego co pamiętam to właśnie panewki są troszkę inne.

 

To przy wymianie tulei musowo odkręcać korbowody? Bo słuchy mnie doszły ze nie trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

 

To przy wymianie tulei musowo odkręcać korbowody? Bo słuchy mnie doszły ze nie trzeba.

Dobrze słyszałeś kolego, nie trzeba ich wymieniać. Ale skoro silnik masz już wybebeszony to warto tam zajrzeć. Sąsiad niedawno wymieniał panewki w ciapku t25, stwierdził że wymieni jeszcze pompę oleju, jak zdjął pokrywę rozrządu to okazało się że poluzowane ma największe koło w rozrządzie. Tarło już o obudowę i lada chwila chciało wypaść. Czasami warto zajrzeć głębiej bo nie wiadomo co i kiedy będzie chciało paść. To tylko maszyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj