MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pompeliusz    0

Też posiadam LTZ 55A z turem 3 sekcyjnym (271) krokodylek łyżka 150 cm szer i chwytak do bel .Sprawuje się dobrze tylko przydały by się obciążniki na tylne koła samopoziomowanie i siłownik dwustronnego działania .Ciąga rozrzutnik 2 osiowy odpuszcza dopiero jak osiami ziemie pcha.Naprawiałem te kliny w przedniej osi .Jak kupiłem 1.5 roku temu koła już latały.

Znajomy ma 60 z turem bez wspomagania to dopiero wyciskacz potu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

Mogą być 3 powody nie działania przedniego napędu ;urwany wał napędowy(drut fi 22 dł 100cm z końcówkami),ukręcony wałek w skrzyni biegów ( T25-4205042-G )( nie powinien się obracać jedynie luz między zębowy )lub w coś przodku .

Blokada jest tylko na tył przodek zapina się automatycznie przy 4% różnicy prętkośći kół.Jakie masz opony na ciągniku.

 

Możesz powiedzieć jak można zlokalizować usterkę i jaki koszt się z tym wiąże ?

Opony mam oryginalne.

Edytowano przez thefullek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

pompeliusz ile juz masz zalozonego tura?? posiadasz przeciwwage na turze?? krokodyl jaka szerokosc??

czy tur zwiekszyl uciag ciagnika ??;)

 

a propo ltz i biegu wastcznego na głownej skrzyni znalazlem ciekawy egzemplarz na allegro;)

jak sie podoba????? ponoc wersja finska;)

chyba przednie kapcie ma szersze niz 8.3:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pompeliusz    0

LTZ mam z 2000 roku kupiłem go 1.5 roku temu już z turem krokodylek jest mały mieśći się między ramionami tura przeciwwagi nie było razem .I tak bym go nie używał ,bo nakładam a zaraz potem czepiam go do rozrzutnika 2osiowego. Opony mam tył 16.9-30 przód 11.2-20 nie wiem czy orginalne ?? i czy dobrze dobrane ?? .Bez problemu rwie linke stalową 12mm lub 14mm bez szarpania (wyrywałem drzewa ).Chydraulika tura jest podpięta pod przednie końcówki. W pługu 4-35 wymieniłem kółko na gumowe 14najszersze jakie dostępne od jakiegoś samochodu ( orginalne się topiło).

 

thefullek Aby zlokalizować usterke wchodzisz pod ciągnik odkręcasz cały wał (lubi pękać przy końcówkach)pokręcasz końcówką od skrzyni jeśli się pokręca,skrzynia do roboty ,jak jeździ ciągnik jest ok .Tył jest na sztywno na trybach. Przód ma troche luzu łapie przy szybszym pokręcaniu,jak nie łapie wcale to na podnośnik.

Cena wałka ok 70 zł wał z drutu fi 22 dł 1 m 120zł (około), komplet uszczelek do skrzyni 25zł pasuje od LTZ 40.Roboty na kilka dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

pompelusz takie szerokie kapcie :blink:

 

jak przedni naped?? nic ci nie urwalo... bo ktos mi tam kiedys mowil zeby nie zakladac wiekszych opona na przod jak 8,3 bo sie naped rozleci :huh:

jak mam w swoim z przodu 8,3 r20 a z tylu 13,6 r 38 i nie zgrywa sie tyl z przodem przynajmniej tak mi sie wydaje ze przod kreci nico wolniej....

moze ma cos zrebane?? <_<

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

a jednak był urwany przedni wał napędowy ;D

 

ze co niby moj mial zerwany wal napedowy?? :blink:

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

a jednak był urwany przedni wał napędowy ;D

 

ze co niby moj mial zerwany wal napedowy?? :blink:

 

 

nie :P w moim ciągniku był urwany :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pompeliusz    0

Z przodkiem wszystko ok .Na klinach mi troche latały napawałem szlifowałem i jest ok .

Wałek rwałem 3razy ale przerobiłem krzyżaki dałem od poloneza drut zmieniłem na fi24mm (poloneza nie mieścił się pod miską ).

Teraz nie będzie naprężeń i zmęczenia materiału.

Wsteczny też mam odblokowany.

Kiedyś liczyłem ,orginalne opony dobrze pasują mają minimalny nadbieg.

Mam inny problem :jak lece 6 na pełnym gazie przed krzyżówką puszczam gaz chamuje silnikiem to blokuje mi się kierownica nie mogę skrecić a co ciekawsze blokuje mi się rozdzielacz do tura nawet jak nie włączone idzie dzwignie połamać .I lecą przewody olejowe ten na klucz 32

podejrzewam rozdzielacz .

 

 

Czy komuś działa regulator podnośnika ??z tyłu czy podmiesie pługi ??.Do czego jest ten przełącznik na regulatorze ??i które położenie co oznacza ??.Ja zaślepiłem bo podnośnik mi opadał a w polu orka tylko na pływającym , na neutralnym pługi podnosiło przy większym gazie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pompeliusz    0

Na rozdzielaczu z tyłu między podnośnikami .Do czego jest tam przełącznik i które położenie do czego służy ??

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

ja nie wiem... posiadam ten ciagnik nie dlugo bo rok moze 1,5... :)

nawet nie wiem jak wylaczyc chlodnice oleju z obiegu czy cos takiego czytalem cos o tym w ksiazce ale nie znalazlem :unsure: ...na lato trzeba wylaczyc ja i cos odslonic ale co ch*** wie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pompeliusz    0

Chłodnicy nie musowo wyłączać wystarczy zatkać wlot powietrza

Wyłącznik jest na filtrze oleju przy alternatorze mały dekielek na 2 śrubki na 10 kluczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

A czy znajduje sie w tym ciągniku jakaś kontrolka któa sie świecipodczas gdy alternator łąduje czy coś w tym stylu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

a z którego roku masz ciągnik. Mozesz napisać jak sie ona zachowuje. Czy w tym obwodzie znajduje sie jakiś bezpiecznik??

Edytowano przez sylwus25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

witam panowie:) mam pytanie czy ktos z was majac ltz55a ma do niego agregat uprawa siew??:)

jak ktos mam to niech napisze jaka szerokosc jak sie sprawuje ltz przy nim (czy daje rade)?

czy go bardzo znosi na nawrotach?:)

pozdro:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

Czy wie ktoś moze co w tym ciągniku powoduje wzbudzenie alternatora?? Co mogło sie stać jeżeli alternator wytwarza prąd a na wskaxniku nie pokazuje ze akumulator sie łąduje notomiast podczas poboru prądu wskaźnik pokazuje wiec twierdze ze wskaźnik jest dobry. Jaką rolę pełni ta pomarańczowa kontrolka ( u mnie sie wcale nie świeci) czy to moze byćprzyczynąze alternator nei łduje?? Z góry dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

witam panowie, ostatnio odkrecilemcaly filtr powietrza do czyszczenia i w kolektorze ssacym jest taki osad jakby opary oleju (filtr jest zalany olejem) z robinkami kurzu, i se kurde mysle czy to mi do silnika to nie pojdzie?? odkrecac kolektor i czyscic? i skad ten brud, filtr czyszcze regularnie....


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj