MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

thefullek    0

Chciałbym zadać wam kilka pytań :

- Ile ma koni Ltz 55a ?

- jaki ma skręt bez hamulcy ?

- Ile ma biegów ?

- Jaki jest schemat biegów ?

- Czy przednia oś wystrzyma obciążenie rzędu 2 t?

- Jakie spalanie?

- Czy ciężko pali?

- Ile waży ?

 

I wiele innych

- około 60 km

- dość dobry

- zależy jaka skrzynia u mnie jest 6 biegów na rewersie (czyli 6 szosowych, 6 polowych i 6 do tyłu , w niektórych nie ma polowych)

-

4

- 1

3 2

5 6

nie jestem pewien ;]

- powinna

- zależy jaka go czeka robota

- pali dobrze ale w sezonie letnim, ale u mnie sposobem palił przy temperaturze -25 ;]

- oj trochę waży

 

jeżeli coś pomogłem to się cieszę :P

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

Witam! Przeczytałem cały artykuł i nic nie widzę związanego z moim problemem. Mianowicie ostatnio urwało mi śrubę na stopce pierwszego stopnia w docisku sprzęgła. Śruba wymieniona, łożyska wymienione, tuleja 1-stopnia wymieniona (ta co chodzi na niej łożysko) i dalej jest problem ze sprzęgłem. Mianowicie efekt jest taki tak jakby się samo rozlegulowywało, mianowicie na początku jest wszystko wporządku a po czasie brakuje pedału sprzęgła do rozłączenia i biegi strasznie ciężko wrzucić, sprzęgło cały czas ciągnie. Traktor w ciągu tygodnia rozpołowiony dwa razy i dalej to samo. Zastosowałem nawet kontry na tych śrubach do regulacji tych stopek i dalej to samo. Tarcze są jeszcze dobre. Wie ktoś jaka może być przyczyna?

 

A właśnie u mnie podobnie tylko śrubę musi urwać raz w roku;D nawet były przerabiane na 12 i też rwało .Jeśli są 10 śruby najlepiej jak są zakontrowane wtedy się nie rozkręcają i jest ok .A jeżeli jest nowa tarcza założona to wiadomo ,że się wszystko dotrzeć musi i po niedługim czasie należy znowu wyregulować sprzęgło .Ale i tak biegi zgrzytają to ruskie więc nie ma się co spodziewać rewelacji xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FNMK    0

Może was dziwią te pytania ale pytalem się z powodu zmiany traktora,Ogółem chcę sprzedać mtz 52 s z turem.Mi to niby wystarczało ale to jest stare skręca się ledwo na 10m i hałas okropny.I chcę zmienić go na inny ruski traktor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

U mnie od nowego 13.6 R38 a na przodzie 8.3 R20....

 

Przy okazji opon o ile rozni się średnica 8.3R20 od 11.2R20?? bo na te same felgi wejdą tylko jak z wysokością? Bo myśle mu takie zalozyc (jak w mtz 82..)


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

może być problem ;/ bo an tych oponach może napęd się załączać , może kup deko zużyte xD

a jaka jest różnica między nimi w wysokości ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

liczyłem to jakoś o 2 % mniejszy poślizg będzie i przedni napęd będzie się załączał ;D

jak zakładasz te opony na przód to powinieneś pomyśleć o tylnich , mogą być zjeżdżone i wtedy obwód będzie jej mniejszy i przedni napęd będzie się załączał przy jeszcze mniejszym poślizgu :(

 

najlepiej to zapytać o zdanie posiadaczy takich opon w tych ciągnikach bo teoria często różni się z praktyką :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

Witam! Przeczytałem cały artykuł i nic nie widzę związanego z moim problemem. Mianowicie ostatnio urwało mi śrubę na stopce pierwszego stopnia w docisku sprzęgła. Śruba wymieniona, łożyska wymienione, tuleja 1-stopnia wymieniona (ta co chodzi na niej łożysko) i dalej jest problem ze sprzęgłem. Mianowicie efekt jest taki tak jakby się samo rozlegulowywało, mianowicie na początku jest wszystko wporządku a po czasie brakuje pedału sprzęgła do rozłączenia i biegi strasznie ciężko wrzucić, sprzęgło cały czas ciągnie. traktor

w ciągu tygodnia rozpołowiony dwa razy i dalej to samo. Zastosowałem nawet kontry na tych śrubach do regulacji tych stopek i dalej to samo. Tarcze są jeszcze dobre. Wie ktoś jaka może być przyczyna?

 

 

MAm dokladnie taki sam kłopot urwałą mi sie sruba i sprzęgło rozregulowuje sie co jakiś czas jeszce nie zabierałęm sie do naprawy. Ma moze ktoś katalog części i wie moze gdzie można wszystkie części do tego ciągnika.

Ogólnie do niego nie mam zastrzeżeń jesli chodzi o prace w polu jeździłęm po różnych bagnach i szedł bez problemu. gdy próbowałęm wjechać na pole małym t25 jeszcze dobrze nie wjechałem a juz musiałęm go wyciągać mój jest z 1993 roku i nalepke ma ltz 420. nie wiem dokladnie czy to jest taki sam jak ltz 55.Jeśli ktośmoze prosze o katalog bede wdzieczny.

Zastanawialem się również czy mozna by go poszerzyć(tył).piszcie swoje opinie na ten temat

Mozecie pisać na gg 900583

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

te zgrzyty w tych ciągnikach to norma ;D

u mnie jak brakowało sprzęgła to zlikwidowałem luzy od pedała aż po same łapki, i do chwili obecnej nie mam większych problemów z biegami :) przyznam że łapki też były wymieniane, ale i tak trzeba było pozbyć się luzów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwus25    0

A katalog macie lub jakieś instrukcje napraw. Gdzie można dostaćczęści do tego ciągnika napiszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

@sylwus25

 

oglądałeś tarczę sprzęgłową?? nie sypie się?? nie peka?? nie jest zzwichrowana??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj