MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

thefullek    0

a ja mam pytanie: jak wyregulować hamulec ręczny ten w skrzyni bo mi nie hamuje?

Za zwojnicą masz okienko , tam otwórz i wyreguluj ;]

 

 

 

mój jako główny robił kilka lat nawet na60hektarach.i nic mu kompletnie.tylko poobrywało nity trzymające bębny.raz z jednej raz z drugiej strony.i tylko tyle.już coś ponad3 tys mtg mu machneliśmy

u mnie był taki motyw że komory od prasy nie podnosił xD

już mieliśmy kupować nową pompę ale zapytaliśmy się kolesia i on miał tak samo :) okazało się że przy rozdzielaczu wpadł jakiś paproch i olej miał przepływ ale bez ciśnienia :) a żeby było śmieszniej to koleś co nam o tym powiedział kupił nową pompę , założył i to samo xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

thefullek: ale tu gdzie dźwignia jest ta z boku że w środku takie tarczki są

nie za bardzo rozumiem , ale obok każdej ze zwojnic masz okienko przez które widać półośkę ,na tej półośce jest przymocowany na nitach bęben ,a na tym bębnie są tarczki (już nie pamiętam jak tam się regulowało) tylko trzeba wyregulować tarczkę aby bliżej była bębna ;] Jeżeli o to właśnie Ci chodziło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

wiem że to z tyłu tam jest :) ale mi chodzi o postojowy hamulec że skrzynie blokuje czy coś. bo mi to nie działa. co zrobić? tam jest taka śruba do regulacji chyba, ale nie wiem zbytnio o co tam chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

wiem że to z tyłu tam jest :D ale mi chodzi o postojowy hamulec że skrzynie blokuje czy coś. bo mi to nie działa. co zrobić? tam jest taka śruba do regulacji chyba, ale nie wiem zbytnio o co tam chodzi.

 

A taki hamulec jest ? Gdzie on dokładniej się znajduje ;) Tyle już czasu go mam i nie mam pojęcia o jakim hamulcu mówisz ;[ xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

to jest chyba blokada skrzyni czy coś ;) po prawej stronie z przodu zwolnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

u ciebie hamulec ręczny na wałku od skrzyni biegów tam są małe tarczki cierne.. bo to LTZ AN..regulójesz skręcając ciegnem co idzie do dzwigni którą masz w kabinie ...jak nie pomoże to pewnie ktoś nie spuścił hamulca i jeżdził ;) zdarło tarczki...trzeba rozebrać i popatrzyc ....powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

tyle że muszę dorobić dźwignię do tego bo nie było jak kupiłem. a tarczki jakby dobre bo widziałem jak skrzynię robiliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

i znowu problem z ruskim :D blokuje mi lewe przednie koło o nic już nie daje cofanie do tyłu

jaka może być przyczyna ??Pomocy;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

nie całkiem zablokowało, tylko jak się jedzie do przodu lub do tyłu to czuć jak blokuje nawet jak się jedzie drogą :D

dziś odkręciłem wał żeby nic nie urwało bo nie ma czasu grzebać przy tym

pewnie trzeba będzie rozbierać przednią oś :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

tylko w zwolnicy jest wszystko ok po niedzieli się zabiorę za to a może coś ucięło [jakieś zabezpieczenie]i nie rozłącza napędu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

a może układ różnicowy :D ja bym jedynie to obstawił

tak to na pewno układ różnicowy, tylko co w nim nie tak że blokuje?? hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

tak to na pewno układ różnicowy, tylko co w nim nie tak że blokuje?? hehe

 

Źle zrozumiałem xD myślałem że przód się nie wyłącza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

w LTZ nie ma układu różnicowego z satelitami tylko są dwie zapadki które załączają przedni napęd...i tyle no a wałek atakujący i koło tależowe są jak w każdym ciągniku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

nareszcie rozebrałem przednią oś i moim zdaniem jest to wina zapadki która jest luźna lata w obie strony i co na to poradzić ??

wymienić te zapadki na nowe czy może sprężynki nowe

hehe a najlepiej to na nowy ciągnik wymienić ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wie ktoś czy mozna w Polsce kupić nowego LTZ-a, jeśli tak to proszę o jakieś namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawczuk    0

Witam! Przeczytałem cały artykuł i nic nie widzę związanego z moim problemem. Mianowicie ostatnio urwało mi śrubę na stopce pierwszego stopnia w docisku sprzęgła. Śruba wymieniona, łożyska wymienione, tuleja 1-stopnia wymieniona (ta co chodzi na niej łożysko) i dalej jest problem ze sprzęgłem. Mianowicie efekt jest taki tak jakby się samo rozlegulowywało, mianowicie na początku jest wszystko wporządku a po czasie brakuje pedału sprzęgła do rozłączenia i biegi strasznie ciężko wrzucić, sprzęgło cały czas ciągnie. Traktor w ciągu tygodnia rozpołowiony dwa razy i dalej to samo. Zastosowałem nawet kontry na tych śrubach do regulacji tych stopek i dalej to samo. Tarcze są jeszcze dobre. Wie ktoś jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrmagyster    31

A jak jest z hamulcami w ltz??pytam dlatego że oglądając ogłosenia tych ciągników na kilku zdjęciach ofert pod koła były podłożone np,cegła lub kawałek drewna


welcome :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

hamulce są jak w każdym ;]przynajmniej u mnie są sprawne,ręczny też działa,a nawet jak nie ma hamulców to można na biegu zostawić <_<

 

A jak jest z hamulcami w ltz??pytam dlatego że oglądając ogłosenia tych ciągników na kilku zdjęciach ofert pod koła były podłożone np,cegła lub kawałek drewna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FNMK    0

Chciałbym zadać wam kilka pytań :

- Ile ma koni Ltz 55a ?

- jaki ma skręt bez hamulcy ?

- Ile ma biegów ?

- Jaki jest schemat biegów ?

- Czy przednia oś wystrzyma obciążenie rzędu 2 t?

- Jakie spalanie?

- Czy ciężko pali?

- Ile waży ?

 

I wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj