MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Popi    2

Witam. 

Może ktoś wie gdzie mogę dostać te tarczki od hamulca ręcznego. 

Zdjęcie z katalogu http://wrzucaj.net/image/LiEc5

Może ma ktoś numer katalogowy tych tarczek bo posiadam niekompletny katalog.

 

 

kolego ja te tarczki bede zamawiał pod koniec marca to odezwę się do Ciebie

tylko policz ile dokładnie ich masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ta tarcza z ząbkami na zewnątrz i z ząbkami wewnątrz to jest liczona jako jedna sztuka? Bo u mnie niektóre wyglądają tak jak by były ze sobą złączone a niektóre są oddzielnie. Na pewno uległy one zniszczeniu ale czy się posklejały czy raczej rozleciały? Jeśli liczyć je oddzielnie to mam 6 z ząbkami od zewnątrz i 6 z ząbkami od wewnątrz. A u Ciebie jak to jest?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

tak to jest jedna sztuka jak masz jeszcze trochę na nich okładzin to możesz jeszcze cofnąć na frezie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

witam. Koledzy ma ktoś z was posiadaczy ltz instrukcję obsługi ltz (książkę napraw) w języku polskim?? jeśli ktoś ma to proszę o info na pw. Potrzebowałbym ksero oczywiscie nie za darmo :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie znalazłem mojego problemu a więc postanowiłem zapytać. W moim LTZ 55a chyba zakleszczyły się biegi. Mianowicie brak możliwości ruchu lewarkiem biegów oraz brak możliwości ruchu dźwignią od rewersu. Co się mogło stać i jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

A ciągnik jedzie w którąś stronę? czy jak puszczasz sprzęgło to gaśnie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ciągnik jedzie w którąś stronę? czy jak puszczasz sprzęgło to gaśnie?

Ciągnik nie jedzie w żadną stronę. Po opuszczeniu sprzęgła silnik pracuje normalnie. Po zdemontowaniu lewarka biegów okazało się że to przez rewers który jest połączony dźwignią z lewarkiem biegów. Nie wiem jak go odblokować. Może jakieś podpowiedzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

podnieś tylne jedno koło i cofnij delikatnie poruszaj a niech ktoś ruszy dźwignią 

zobacz też tą dźwignie co idzie od sprzęgła do skrzyni z tej strony od hamulców mi się kiedyś tamta śruba zgubiła na wałku i klin wypadł

i podobnie było że nie można było ruszyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info :) okazało się że w te widełki wpadła nakrętka (niewiadomo skąd) i zablokowała możliwość ruchu dźwignią od rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolejny problem z Ltz po włączeniu jakiego kolwiek biegu i puszczeniu sprzęgła traktor stoi w miejscu. Ruszanie dźwignią od rewersu też nic nie daje. Może istnieje tam jakiś "włącznik" skrzyni biegów czy coś w tym rodzaju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szanta    0

Witam, koledzy szukam pomocy, zakupiłem LTZ-ta 55a i mam pytanie czy jadąc z góry i popchnie ciągnik czy przedni napęd załączy się samoczynnie czy potrzebuje konkretnego biegu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzk4    68

czy w ltz 55 przód dołącza się automatycznie czy jest ręczne załączanie ?

Bo ktos tu pisał o cofaniu aby wyłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    44

czy w ltz 55 przód dołącza się automatycznie czy jest ręczne załączanie ?

Bo ktos tu pisał o cofaniu aby wyłączyć.

 

Przód włącza się automatycznie przy różnicy w prędkości przednich i tylnych kół. Czasem się zakleszcza i nie chce rozłączyć jak traktor już się nie kopie. Wtedy trzeba cofnąć około 1 m i puszcza.

Witam, kolejny problem z Ltz po włączeniu jakiego kolwiek biegu i puszczeniu sprzęgła traktor stoi w miejscu. Ruszanie dźwignią od rewersu też nic nie daje. Może istnieje tam jakiś "włącznik" skrzyni biegów czy coś w tym rodzaju?

 

W takim razie ta nakrętka co blokowała widełki skądś wypadła i pewnie był to element odpowiedzialny albo za napęd, albo za ruch wodzikiem.

Edytowano przez sylip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzk4    68

no a czy jest możliwość ręcznego załączenia przodu np. przed wjazdem w grząski teren

 

Różnica prędkości kół jak jest sprawdzana ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Przód w tym ciągniku nie hamuje, nie pozwala mu na to jego zasada działania. No chyba że jadąc z góry włączysz wsteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    44

no a czy jest możliwość ręcznego załączenia przodu np. przed wjazdem w grząski teren

 

Różnica prędkości kół jak jest sprawdzana ?

 

Nie, nie ma możliwości włączenia przedniego napędu ręcznie, ale automat na prawdę szybko wkracza do akcji w sytuacji uślizgu kół.

Do napędu jest jakiś mechanizm chyba zapadkowy, ale nie rozbierałem go i w zasadzie nie znam jego zasady działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

A widzisz nie do końca, bo można sobie dorobić trwałe odłączanie napędu. Dokłada się sprzęgiełko i widełki na wyjściu ze skrzyni. Znajomy sobie tak dorobił, bo wkurzało go zdzieranie opon na asfalcie jak się przód nie rozpiął.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

Działanie przedniego napędu jest na zasadzie zapadek i most ten nie posiada układu różnicowego i zapina jedno lub dwa koła w zależności od poślizgu tylnych kół bardzo proste rozwiązanie. Jadąc z góry nie załączy się. chyba że zaczniesz cofać i następnie znowu zaczniesz jechać w dół zbocza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik020    0

Prośba do Hemi. Mógłbyś napisać jak zrobić takie sprzęgiełko bo mam ten sam problem ze zdzieraniem opon.Przy okazji jak u Was sprawuje się świeca żarowa pomaga czy nie , bo u mnie chyba są źle podłączone kable. Jak się zapala ze świecą opiszcie dokładnie co po kolei.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

Cześć

Mam problem wie ktoś jak prawidłowo ustawić rozrząd w LTZ 55a?? Nie mogę nigdzie znaleźć schematu... czy ten rozrząd jest taki sam jak w T 25?? Znalazłem książkę napraw do T 25 i tam jest rozrysowane jak znaki są ustawione na poszczególnych kołach zębatych. Ustawiał ktoś z was rozrząd i umiałby mi pomóc to proszę o info. Nie mam w okolicy mechanika co by mi pomógł każdy się obawia że coś spieprzy bo nie miał do czynienia z LTZem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    44

Cześć

Mam problem wie ktoś jak prawidłowo ustawić rozrząd w LTZ 55a?? Nie mogę nigdzie znaleźć schematu... czy ten rozrząd jest taki sam jak w T 25?? Znalazłem książkę napraw do T 25 i tam jest rozrysowane jak znaki są ustawione na poszczególnych kołach zębatych. Ustawiał ktoś z was rozrząd i umiałby mi pomóc to proszę o info. Nie mam w okolicy mechanika co by mi pomógł każdy się obawia że coś spieprzy bo nie miał do czynienia z LTZem.

 

Będę w tym tygodniu zaglądał do rozrządu to fotkę postaram się zrobić i wrzucę, ale w zasadzie jest tak jak w t25 - oba mają ten sam rozrząd.

Edit.  [galleryimg=628139]

[galleryimg=628189]

Białe kreski to miejsca gdzie mają się zgrywać znaki oznaczone odpowiednimi literami (jakie to jest napisane obok jak powiększysz zdjęcie).

Trzeba dotąd kręcić wałem korbowym, aż znaki się ustawią - u mnie było to kilka lub kilkanaście obrotów.

Edytowano przez sylip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

Wielkie dzięki SYLIP właśnie o coś takiego mi chodziło :D Wiecie gdzie można dostać jeszcze wał produkcji rosyjskiej?? albo jakis zamiennik ale z przeciwwagami bo te indyjskie bez przeciwwag mnie nie przekonują... zakładał ktoś ten indyski?? w rolnexie nie maja w parczewie też nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Ja mam założony wał korbowy produkcji indyjskiej, dałem coś koło 500zł. Tez nie mogłem dostać już wału rosyjskiego, bo już nie produkują do LTZ wałów  w rosji, wszystkie jadą teraz z indii. Brak przeciwwag daje szybsze wchodzenie silnika na obroty. Stary wał pękł mi przy kole na rozrządzie. Silnik składali mi w białymstoku, pracuje już od 2013 roku i nie mam żadnych problemów. W firmie sprawdzali ten wał i powiedzieli że jest dobrze wyważony. Innego wału chyba nie kupisz.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj