MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Popi    2

do przodu i do tyłu 6 biegów

ma rewers

nie wskazane uzywanie 5 i 6 biegu na rewersie

co do zuzycia paliwa to żalezy w czym pracuje

a z psuciem to różnie zależy co bedziesz nim robił przeważnie to sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Witam,

Mam pytanie do posiadaczy LTZ 55A. Chodzi o działanie rozdzielacza hydraulicznego z przodu kabiny po prawej stronie. Wszystko niby działa dobrze, ale jak chce opuścić podnośnik do dołu z jakąkolwiek maszyną to strasznie szybko opadają ramiona. Nie da się tej wajchy przytrzymać żeby wolniej szło ani nic innego zrobić. Jak u was opadają ramiona podnośnika np. z bronami ? bo u mnie od razu jest bach w ziemie chyba że zdążę cofnąć wajchę w rozdzielaczu do góry. Dodam że u mnie siłownik jest zrobiony szczelny, nic nie cieknie, rozdzielacz też zrobiłem wszystkie gumki nowe i uszczelniłem cały. Pompa też daje ciśnienie duże, jak podnosze do góry i jest na maksa w górze to aż obroty w silniku spadają lekko jak chodzi np na 1100obr. Czy w tym rozdzielaczu jest jakaś regulacja opadania, czy w siłowniku jest jakiś zaworek??

Edytowano przez Biebrzak

"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

Jedyny sposób to zamontować sobie na wężu od powrotu siłownika pod kabiną zawór dławiący z regulacją najlepiej z jednokierunkowo-dławiącym i wtedy masz regulaję płynną w zalerznosci od ciężaru maszyny zawieszonej .Można też wyjąc siłownik i po odkręceniu nypla od powrotu jest podkładka dławiąca zaspawać i wywiercić mniejszą dzurke i tyle. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Witam

 

Czy wie może ktoś gdzie można kupić tarczki do hamulca ręcznego do LTZ ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

U mnie hamulec ręczny działa na zasadzie takiej że jak go zaciągam to pedały od hamulca nożnego idą do dołu i hamulec trzyma na stałe. Także nie wiem gdzie Ty masz te tarczki. Hamulce w LTZ są zbudowane z osi na których są bębny i taśmy hamulcowe na tych bębnach. Części ja kupuje w MotoAgro, mają chyba wszystko, teraz nawet prowadzą serwis fabryczny MTZ na polskę. A jak nie u nich to na necie jest tego kupa.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

witam panowie sprawa wyglada tak ze ze 2 lata temu robilem srzeglo urwana sróba lapki- od tego czasu do dis zrobilem ponad 700 mth i masz znowu jeb*a urwalo ja od strony docisku, od strony lozyska byla zakontrowana. no ale jaka jest jednoznaczna przyczyna tego rwanaia bo wkurw***ace to jest  pierdzielic sróbe groszowa sprawa ale roboty w kij. i mysle co sadzicie o tym aby przerobic na jakies inne sruby? grubsze czy cos? jesli tak to jakie i jak bedzie wygladac sprawa zalozenia ich od strony docisku? wytoczyc docisk czy srube na forme tej co w docisku jest? bo dalej to mysle ze dalo by sie rozwiercic na wieksza srube? co wy na to macie jakies podpowidzi? sprawa dosc nagla bo ciagnik ma jeszcze ze 100h pracy przed soba w tym roku :) pozdrawiam i prosze o porady


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Kolego MiRol na kole zamachowym masz takie kwadraciki zobacz czy są w dobrym stanie jak są już wyrobione to przez to śruby pękają 

możesz dać o jeden rozmiar większe śruby.

 

A kolego Biebrzak ja mam ręczny składający się z 7 tarczek i ten ręczny nie jest połączony z nożnym Ty masz jeszcze stary styp podobny jak w T-25 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

witam 

co do urywania się tych śrub to może być dwa powody jak urywa sie na lapce to znacz ze za malo jest podciagniete sprzeglo no i jak wciskasz sprzeglo 

to wtedy przelamuje srube 

2 powod to wlasnie te prowadzenia docisku (kwdraciki w kole zamachowym ) sa wyrobione wtedy bedzie ci rwalo srube od strony kola zamachowego ale o tym juz pisalem

co do chamulca rencznego to kolega ma racje u mnie terz jest reczny na tarczki ale zeby go wyregulowac wystarczy odkrcic dekiel i przełozyc na frezie nie ma potrzeby kupowania zadnych tarczek  

odnosnie do tych srub to niema sensu przerabiania na grubsze bo wtedy trzeba dziure w łapce powiekszac i tym łapke sie oslabia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

a jak z dostepem czy mozna je gdzies kupic czy trzeba dorabiac?

czy kolo zamachowe musi byc przetaczane ??

te prowadzenia to jutro zobacze jak juz sie dostane bo dzis dopiero rozjechany a sprzeglo jeszcze przy kole zamachowym

 

prowadnice w kole zamachowym bede zmianial a teraz mam pytanie z czego je dorobić? z sruby utwardzanej ale jakiej najlepiej?

Edytowano przez MiRol

http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

ja u siebie te prowadzenia zamieniłem  te od pierwszego stopnia z drugim stopniem i odwróciłem je bo jak zauważysz wyrabiaj się tylko z jednej strony odnośnie śrub to kupywalem zwykle utwardzane i scinialem łebki   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

Tylko zauwaz ze rwa sie przez to ze te prowadnice za za krotkie wzgledem ruchu docisku po wcisnieciu pedalu. Jak pe prowadnice wytluka w dovisku rowek nie po calosci to potem jak np podciagniesz sruby na lapkach to prowadmice zlapia za ten wyrobiony juz kancik w docisku i trach. Ja je teraz dorabiam i zrobie je takie prostokatne lub myslalem zeby zrobic je laczone razem z tymi od wom.

Edytowano przez MiRol

http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

jak będziesz utawial łapki to one musza być do końca podciągnięte bo inaczej dalej będzie ci rwało na łapce 

a z tym zrobieniem razem może i dobry pomysł tylko czy nie będzie o nie czepiać tarcza drugiego stopnia

 

Edytowano przez zozo20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

tak tylko nie za daleko bo będzie ci sprzęgło pod ciężarem się ślizgać wsadź śrubę w łapkę i zobacz jaki ona ma mały  ruch to wtedy będziesz wiedział o co mi dokładnie chodzi  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik10_11    0

Witam panowie byłbym zainteresowany zakupem ltz-a ale dopiero za 2-3 miesiące. Na co w szczególności zwracać uwagę? Mój budżet to okolo 13 tysiecy moze znajdziecie jakis egzemplarz? Z góry dziękuję za odpowiedż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romcur    0

Witam panowie ;)
Mam taki problem albo wyolbrzymiam;)
Gdy wcisne sprzeglo mam wrazenie jakby ciagnik hamowal tzn nie staje w miejscu ale tak jakby szybciej zwalnial do zera niz normalnie .....
czy to.konczacy sie docisk tarcza czy powyzej wspomniane urywajace sie srubki?????
Bede wdzięczny za jakiekolwiek pomysly;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj