MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mb55    0

Witam panowie posiadam ciagnik ltz 55 od niedawna mam problem na poczatku zaczelo mi sie z pompa paliwowa lala wenc l pojechalem do pompiarza i mi ja zrobi sprawdzilem wtryskiwacze byly zapieczone wienc wymienilem i ustawilem nadal mi niechcial chodzic rowno wienc sciagnolem gowice okazalo sie ze 2 zawory sa ukrzywione wiec je wymienilem i ustawlem dzis odpalilem i nadal mi nie rowno chodzi co to moze byc za przyczyna prosze o rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

Witam

Panowie jaki lejecie olej do skrzyni biegow w swoich ltz-ach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mb55    0

koledzy znalazlem przyczyne tej nie rownej pracy okazal sie klin na sprenzarce co jest z pompa na wale od sprenzarki byl wyrobiony i na wolnych ruszal sie juz zrobilem

 

koledzy mam nastepny problem dzis mi rozwalilo przystawke od przedniego napedu wylecial mi srut taki duzy ze sprenzynka od czego by mogl taki wyleciec wszystkie biegi mi chodza ja i rewers co to moze byc za przyczyna ??? porosze o rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alex12345    0

Witam

Mam pytanie, czy któryś z Was nie orientuje się co może się dziać w ltz 55 z przednim napędęm co jakiś czas mieli tryby i zachodzą na siebie blokuje koła a później już napęd nie działa. Nie wiem od czego zacząć naprawę...Jeśli ktoś ma jakiś pomysł byłbym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

koledzy znalazlem przyczyne tej nie rownej pracy okazal sie klin na sprenzarce co jest z pompa na wale od sprenzarki byl wyrobiony i na wolnych ruszal sie juz zrobilem

 

koledzy mam nastepny problem dzis mi rozwalilo przystawke od przedniego napedu wylecial mi srut taki duzy ze sprenzynka od czego by mogl taki wyleciec wszystkie biegi mi chodza ja i rewers co to moze byc za przyczyna ??? porosze o rade

 

 

odnosnie tego srutu to na pewno od tego sprzegiełka co włancza wałek wom tam własnie sa 4 sprenzynki i cztery sruty penie ktos wczesniej go rozpoławiał i zapomniał włozyc podkladki dystansowej pod tryb i dlatego te sruty powypadały

Edytowano przez zozo20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mb55    0

aha koloego dzienki za podpowiedz mozesz mi powiedziec co mam zrobic zeby sie dostac do tego sprzeglika czy te ciagniki ltz maja podobne skrzynie co t 25 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

aha koloego dzienki za podpowiedz mozesz mi powiedziec co mam zrobic zeby sie dostac do tego sprzeglika czy te ciagniki ltz maja podobne skrzynie co t 25 ??

 

Trzeba traktor rozpoławiac ale nie koniecznie umnie niem tych kulek i sprezynek tylko musisz wszystkie 4 kulki wyciagnac magnesem zeby ci nie wpadły znowu w ta przystawke i na ciegle z prawej strony od włanczani wom zmien bolec na śrobe 10 z nakretko samo konturjaca tak aby ta wajcha od właczania wom dosc tengo chodziłą u mnie juz chyba z 5 lat tak chodzi ;

 

Co do skrzyni to zupelnie co innego niz w t 25 w ltz cała skrzynia znajduje sie w tylnim moscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik020    0

Witam . Czy ktoś mógł by mi napisać jak sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów w LTZ 55A . Po odkręceniu blachy w podłodze z przodu lewarka zmiany biegów znalazłem plastikowy korek wlewowy lecz nigdzie nie ma żadnego bagnetu aby określić czy jest wystarczająco oleju . Może ktoś wie z własnego doświadczenia ile powinno być np. mierząc miarką w cm od dna skrzyni . Zależy mi na szybkiej odpowiedzi ponieważ ciągnik ruszył w pole a nie mam pewności czy jest stan oleju w skrzyni .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolltz    0

witam Użytkowników!

mam pytanie a propo wcześniej poruszanego tematu urywającej się śruby od łapki sprzęgła, czy tą śrubę można wymienić przez okienko z kabiny ? czy trzeba rozpołowić ciągnik? :)

z góry dziekuję i prosze o szybką odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Potrzebuje instrukcji w języku polskim, katalog też by się przydał. Jak ktoś ma chcęć porobić skany lub zdjęcia to dogadamy sie napewno.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek2706    0

Witam

 

Co do poziomu oleju w skrzyni, to z tyłu na korpusie masz korek przelewowy i lejesz dotąd aż się zacznie ulewać. Z tego co pamiętam to wchodzi coś około 50 litrów do skrzyneczki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik020    0

Sławek mógłbyś dokładniej określić gdzie jest ten korek przelewowy bo nie znalazłem ,na jaki klucz on jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

witam panowie jakie macie cisnienie oleju w swoich ltz-ach? Bo w moim cos jest nie tak wahało sie na poziomie 4 a wczoraj spadło na 2 i tak sie utrzymuje... Co może byc przyczyna?

 

 

Miałem podobny problem. Ciśnienie oleju nagle spadło do 1.8 na max obrotach, 0.8 na 800obr. Przyczyną był pęknięty wał korbowy. Urwał się z z przodu tuż przy rozrządzie, jeszcze jeżdził 3 dni tak i nie było żadnych drgań. Zawór na bloku silnika reguluje tylko maksymalny poziom cisnienia, nic nie ma do normalnej pracy. W filtrze oleju w bąku wymień też uszczelkę tą w środku, żeby nie uciekało z niego ciśnienie. Jak będziesz robił silnik to kup od razu nową pompę, koszt 88 zł. Ja wsadziłem polską hylmet od T25 za 120, ale dziś znalazłem orginalną, juz za późno. Orginalną pompę sprzedają w MotoAgro w białymstoku, mają prawie wszystko.

Wskaźnik ciśnienia raczej nie ma prawa się popsuć bo to mechaniczny.

Jak poszły panewki to tez tak będzie, ale to jest proces powolny raczej, nie nagły.

Przy okazji robiłem sprzęgło, stara tarcza od jazdy wydarła rowek w obudowie sprzęgła.

 

A wał kosztował 520 zł, jakis indyjski, podobno teraz tylko takie robią. Na szczęscie pasował i był dobrze wykonany.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaszczur438    0

Witam wszystkich

Zakupiłem niedawno ltz 55a ale niestety nie mam pojęcia gdzie w tym ciągniku jest reduktor do biegów. Może mi ktoś pomóc i podesłac np zdjęcie gdzie to powinno być? Sprawdziłem już wszystki wajhy i włączniki i nic :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaszczur438    0

Reduktor odnaleziony :D Jednak mam problem z wrzuceniem biegów 1,2 i 3. W ogóle nie wchodzą nawet na siłę. Ktoś ma jakiśpomysł co to może powodować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz82r96    4

Panowie, stuka mi coś w prawym kole podczas jazdy. Będę to rozbierał po niedzieli. Mieliście już taki problem? Może macie jakieś sugestie czego mam się spodziewać? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Reduktor odnaleziony :D Jednak mam problem z wrzuceniem biegów 1,2 i 3. W ogóle nie wchodzą nawet na siłę. Ktoś ma jakiśpomysł co to może powodować?

 

Jeśli biegi nie wchodzą a zgrzyta to musisz zajrzeć do sprzęgła, może się już skończyło, lub masz je po prostu źle wyregulowane. Jak masz za daleko łożysko oporowe od dźwigienek to też nie wbijesz biega bo i blokada biegów jest razem połączona.

Jak tylko nie da się wbić to może trzeba podciągnąć śrubę z prawej strony od regulacji blokady biegów.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53
Witam

 

Co do poziomu oleju w skrzyni, to z tyłu na korpusie masz korek przelewowy i lejesz dotąd aż się zacznie ulewać. Z tego co pamiętam to wchodzi coś około 50 litrów do skrzyneczki:)

Oj chyba nie do skrzyni to wchodzi cgyba okolo 25 litrow a stan to sie sprawdza po lewej za sprezynami od sprzegla takue 2 srobki na klucz 13 lub 14. Jeslu nie to niech mnie ktos poprawi. Ale jakby nalac po ten tylny korek co mowisz to dkrzynia by byla pelna oleju. W instrukcji pisze niech ktos poda i rysunek trz tam byl o yych stubkavh z boku.


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

witam. panowie wie ktoś jak się pozbyć powietrza z hydrauliki?? prawdopodobnie mam zapowietrzony układ bo ltz nie chce podnosic...pompa prawdopodobnie dobra, siłownik nowy... tylko ten rozdzielacz mnie gryzie....były wymieniane oringi jakiś czas temu i ie był odpowietrzany. jak ktoś wie to niech napisze krok po kroku jak go odpowietrzyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Witam, podczas pracy zepsuł mi się napęd wałka WOM, wałek nie kręci się. Czy miał ktoś takie zdarzenie? 

kolego już miałem kilka razy ten problem :) 

sprawdź najpierw sprzęgło jeżeli sprzęgło jest ok to

spuść olej tu od napędu przedniej osi i zobacz czy niema opiłków w między czasie zdemontuj drążek zmiany biegów.

najprawdopodobniej ukręcił się wałek przy przekładni załączania womu lub ta tuleja co przenosi napęd od sprzęgła

niestety w każdej sytuacji trzeba ciągnik rozpołowić :( dwa dni dobrego kręcenia samemu.

Jak będziesz miał jakiś problem to pisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj