MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

marekm007    0

szkoda że to nie ta miejscowość :unsure: wrazie nurtujących pytań będe się odzywał pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    44

A masz może jakieś foto z mocowaniem siłownika?

Nie mam, ale jest zamontowany do przedniego mostu. Dorobiony wspornik do siłownika oraz zastosowane dłuższe śruby. Drugi koniec zamocowany do wąsa zwrotnicy. Siłownik na obu końcach na kulkach. Jutro moze zrobię to wrzucę do tego posta linka z fotką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Nie mam, ale jest zamontowany do przedniego mostu. Dorobiony wspornik do siłownika oraz zastosowane dłuższe śruby. Drugi koniec zamocowany do wąsa zwrotnicy. Siłownik na obu końcach na kulkach. Jutro moze zrobię to wrzucę do tego posta linka z fotką.

To jeśli możesz to wrzuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MYCIO1    3

Witam mam pytanko wyskakuje mi rewers jak jade do przodu do tyłu nie, jaka przyczna wie ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozo20    0

Witam mam pytanko wyskakuje mi rewers jak jade do przodu do tyłu nie, jaka przyczna wie ktoś?

witam

co do przyczyny to najprawdopodobniej mogła ci sie poluzowac sruba od widelek od rewersu i dlatego moze ci wyskawkiwac rewers

Edytowano przez zozo20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

dokładnie, przypuszaczlnie to śruba, lub same widełki się ugięły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekm007    0

oki pisz jak bede mogl to pomoge :)

to twój LTZ stoi na tablicy tak wywnioskowałem z miejscowości i po turze no spoko to wyląda

ps widziałeś może tego LTZ też z turem wystawiony na tablicy co o nim sądzisz to 2-sekcyjny tak sesnie to wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

pewnie nie rozłącza ci się przedni napęd czyli albo masz zły rozmiar opon albo coś jest nie tak w przednim moście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekm007    0

mam pytanie może robił ktoś LTZ-em gruberem (agregat ścierniskowy,podrywkowy) 5 łap 2,1m chodzi mi oto czy podoła na średniej klasie gleby tak dla porównania oram pługiem 3*35 zapas mocy jest agregat 3m i też spoko a z gruberem KTO WIE????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

witam. poszukuje opon do ltz 8,3-20 w dobrym stanie ma ktos na sprzedaz?? ewentualnie nowych po dobrej cenie;)?? jak ktos ma na sprzedaz to pisac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel101210    5
Napisano (edytowany)

Wujek w tym sezonie stał się posiadaczem LTZ 55A :) może mocy ma nie dużo bo 55km ale za to ma 4x4 co ładnie idzie przy orce pługiem 3x40 lub przy agregacie 2,1 jak jest troszkę mokro.. W sumie to Ltz się nie zamęczy bo pracuje tylko na niecałych 6ha a do pomocy ma c-360.. Powiem szczerze że ten rusek jak na 55km jest mocny bo w tym roku doświadczyłem jak na glinie wujek koparą siadł to musiałem go wyciągać a ślizgał się nieźle na tej glinie bo było jeszcze mokrawo ale jak belki pod koła podrzuciliśmy koparze to ją raz dwa wyciągnął :)

Edytowano przez pawel101210

pawel101210 na YouTube zapraszam na filmiki do obejrzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

Witam

 

Wie ktoś gdzie można kupić do LTZ 55A te przeguby od wspomagania co są przykręcane do siłownika ( tłoka od skrętu )

chyba że da to się jakoś przerobić w lubartowie i parczewie nic nie mają i nigdy nie mieli.

i mam jeszcze taki przypadek że ciągnik silnik tak dziwnie gdacze jak by coś stukało myślałem że sa duże luzy na zaworach ale to nie to normalnie jeździ na wolnych obrotach prawie nie słychać tego dźwięku.

i co mogło się popsuć w blokadzie bo nie działa i pedał jest bez przerwy wciśnięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieńdobry. Mam priblem z alternatorem ponieważ nie ma ładowanie. Alternator jest dobry ponieważ na wyjściu jest napięcie około 12,8V. Problem prawdopodobnie tkwi gdzieś w połączeniu instalacyjnym. Może ktoś wie jak to powinno być połączone. Która kontrolka powinna wskazywać ładowanie akumulatora lub brak. Amperomierz raczej jest dobry ponieważ pokazuje pobór prądu np. jak włączy się światła ale nie pokazuje ładowania. Znalazłem w wiązce wolną końcówke i nie bardzo wiem gdzie ją podpiąć ponieważ pod tablicąjest sporo wolnych miejsc. mam tutaj zdjęcie amperomierza od spodu. Może ktoś wie jak on powinien być podłączony. Jest przy amperomierzu jakaś wolna końcówka ale ten przewód jest zbyt krótki. Proszę o pomoc i z góry dziękuje. http://zapodaj.net/4b82e68c5d2d4.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

jutro zobaczę jak on jest podłączony bo nie pamiętam, a przy włączonym prądzie i zgaszonym silniku świeci ci się pomarańczowa kontrolka? Napięcie 12,8V masz na niskich czy wysokich obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na niskich obrotach mam 12,8V Do wczoraj kontrolka pomarańczowa wcale mi się nie świeciłą ale zacząłem patrzeć i zobaczyłem że tylko jeden przewód jest podpięty do kontrolki i znalazłem właśnie ten drugi luźny który spadł prawdopodobnie bo wsówka się złamała na pół. Podłączyłem go do kontrolki i teraz pali się jak po włączeniu hebla i po zapaleniu silnika też się pali czyli prawdopodobnie alternator nie ładuje ponieważ wskazówka amperomierza nie wychyla się wcale nawet na wysokich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

sprawdź napięcie na wysokich obrotach i czy kontrolka też się świeci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wysokich obrotach na wyjściu mam również 12,8V i kontrolka nie gaśnie. A przy Twoim amperomierzu jest wolna ta końcówka co zaznaczyłem na rysunku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

u mnie ta końcówka jest wolna i amperomierz działa. Myślę że w twoim przypadku alternator nie ładuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To skąd napięcie na wyjściu alternatora się bierze?? Dziękuje za zainteresowanie. Poszukam pomoc u u elektryków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

napięcie bierze się z akumulatorów. Musisz sprawdzić amperomierzem a nie woltomierzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj