MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

paczo5    0

u mnie przy włączonym silniku i pompie w miejscu nie działa wspomaganie i nie ma żadnego siłownika. Z którego roku jest twój ltz? Bo mój z 94r. Mógłbyś dać jakieś zdjęcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Na jakiej zasadzie działa u was wspomaganie? Bo u mnie nie da się kręcić kołami w miejscu, u was też tak jest? Jeśli ma ktoś zdjęcia tego wspomagania to proszę o wstawienie.

 

A podniesienie obrotów silnika nie pomaga?

Jaki jest u ciebie wspomaganie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

podniesienie obrotów nic nie daje,

z przodu ciągnika jest taka ,,puszka'' do której wchodzi poziomo wałek z kierownicy a pionowo w dół wychodzi inny wałek zakończony wąsem do którego są przykręcone krążki kierownicze. Jutro wrzucę lepsze zdjęcia.

Edytowano przez paczo5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Czyli ty w ogóle nie masz wspomagania.

A masz przy nim przedni napęd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Mam wspomaganie bo jak się jedzie z włączoną pompą albo wyłączoną to jest duża różnica tylko w miejscu nie idzie ukręcić kierownicą. Mam przedni napęd automatycznie załączany

Edytowano przez paczo5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

slaby puunkt to sprzeglo rewres drobne przecieki ktore da sie zrobic...

no i naped tez za idealny nie jest ... czasem sam zalacza sie na przy nawracaniu.. ale duzo pomaga

wspomaganie jest bo jest lekko kierownica chodzi (silownik dwustronny) koszt wymiany 1000 zl silownik plus koncowki sprzedaja tylko w calosci..

 

14tys za ltz????

heh jak w miare wyglada i wszystko w nim dziala i jak jest kompletny to nie zastanawialbym sie na pewno lepszy niz 360.... przynajmniej jakis komfort jest no i uciag lepszy...

co do naprawy to nie ma problem ciagnik prosty ... w stodole rozkrecasz i naprawiasz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy włączonym silniku i pompie w miejscu nie działa wspomaganie i nie ma żadnego siłownika. Z którego roku jest twój ltz? Bo mój z 94r. Mógłbyś dać jakieś zdjęcia?

 

Mój jest z 93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Mam wspomaganie bo jak się jedzie z włączoną pompą albo wyłączoną to jest duża różnica tylko w miejscu nie idzie ukręcić kierownicą. Mam przedni napęd automatycznie załączany

Wymień wszystkie uszczelki w kolumnie kierowniczej, powinno pomóc. O komplet naprawczy pytaj w parczewie, w lubartowie też powinni mieć. Dodam schemat będziesz miał łatwiej zorientować się o co chodzi.

05965e2ac2edb459m.jpg

3d1393f5d289c6d7m.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Dzięki za schemat. właśnie u mnie jest coś takiego. W tym co jest na schemacie wszystkie uszczelki wymieniłem na jesieni i nie wiele to dało. Chodzi ci o uszczelki które są w kolumnie kierowniczej w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Te z kabiny nie wiele dadzą, chyba że kierownica ciężko by się obracała. Skoro rozbierałeś kolumnę trzeba było sprawdzić czy ten pionowy drążek nie był zdarty, z tłokiem na ogół nic się nie dzieje. U mnie ten drążek był wymieniany na jesieni, zdarły się zęby i traktor kiepsko się prowadził. Kupowany był w Parczewie, nie pamiętam dokładnie ceny ale poniżej 200 złotych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Właśnie ta zębatka na pionowym wałku jest trochę zdarta a na poziomej nie widać żadnych uszkodzeń. Pewnie to jest przyczyną. Masz może jakiś numer do Parczewa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Stacjonarny - 083 355 06 95 Komórki: 500 272 104 - Szypulski Andrzej, 500 272 103 - Banach Krzysztof. Pytaj o pionowy wałek od serwa w ltz 55. W katalogu części ten wałek ma symbol T30-3405061-B (w)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Wielkie dzięki bardzo mi pomogłeś ;)

Mam jeszcze jeden problem w swoim LTZ. Nie działa mi instalacja pneumatyczna a dokładniej mam coś po rozłączane (być może że czegoś brakuje) od zbiornika na sprężone powietrze do końca czyli do wyjścia do przyczepy. Może ma ktoś schemat albo jakieś zdjęcie?

Edytowano przez paczo5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Wielkie dzięki bardzo mi pomogłeś ;)

Mam jeszcze jeden problem w swoim LTZ. Nie działa mi instalacja pneumatyczna a dokładniej mam coś po rozłączane (być może że czegoś brakuje) od zbiornika na sprężone powietrze do końca czyli do wyjścia do przyczepy. Może ma ktoś schemat albo jakieś zdjęcie?

Tu jest ogólny schemat:

a20517df8cb7bb9em.jpg

Jeżeli czytasz po rosyjsku mogę przesłać na maila dokładną instrukcję obsługi tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    44

Mam wspomaganie bo jak się jedzie z włączoną pompą albo wyłączoną to jest duża różnica tylko w miejscu nie idzie ukręcić kierownicą. Mam przedni napęd automatycznie załączany

Też tak miałem, ale od razu mówię, że nie warto naprawiać, bo wiele lepiej nie bedzie. Zapodałem orbitrol i siłownik od MTZa i kręci się paluszkiem na wolnych obrotah w miejscu. Koszt ok 1000 zł.

LTZ T40AM

Edytowano przez sylip
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Też tak miałem, ale od razu mówię, że nie warto naprawiać, bo wiele lepiej nie bedzie. Zapodałem orbitrol i siłownik od MTZa i kręci się paluszkiem na wolnych obrotah w miejscu. Koszt ok 1000 zł.

LTZ T40AM

A masz może jakieś foto z mocowaniem siłownika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruuski    0

panowie witam. macie moze instrukcje obslugi i ksiazke napraw do ltz55a ? jesli ktos ma wersje elektroniczna bylbym bardzo wdzieczny

 

mam jeszcze pytanie odnosnie ogumienia czy istnieja jeszcze jakies inne opony ktore sa bardzie dostepne na rynku od tych standardowych ,,rosyjskich" tak zeby zgrywal sie przod z tylem?? bo tak sie skalada ze jestem na etapie wymiany opon ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

opon jako takich niema, są węższe do międzyrzędzi ale kupuje się je z innymi felgami. Tu na forum widziałem kiedyś ltz z innymi oponami z tyłu, z tego co pamiętam był biały. Poszukaj i zapytaj właściciela. jeśli nadal potrzebujesz instrukcji to mogę wysłać ci na mejla po rosyjsku angielsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

a co do opon to czy przednie opony od MTZ założone na fabryczne felgi LTZ nie będą się ,,gryzły" z samo załączanym napędem? Może ktoś stosował takie rozwiązanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekm007    0

witam interesuje mnie kupno tura do ltz może ktoś montował nowego/?? bądz używanego z jakiego ciągnika szukać aby było niedużo przerabiania i siedziało to stabilnie, najbardziej interesował by mnie 3 sekcje o udzwigu 1000-1200kg jakie ceny nowego z jakim osprzątem??? za odpowiedzi z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

nie bd problemu jesli zalozysz ogumienie z mtza... z tym ze nie kupuj tych ruskich...

ja mam zalozone te ruskie votyre chyba no i sa strasznie twarde tlucze tym wszystkim no i zaczynaja pekac a maja 2 lata...;/

za swojego tura dalem 7200 ale troche lipa brak silownikow dustronnego dzialania brak dzoja...

tu masz fajnego tura napisz do goscia zeby podal Ci nr..

 

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/410688-jumz-65am-tur-4/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekm007    0

ltz55aluki

dzięki za link a mam pytanie czy ty jesteś z Rudki koło Brańska??? bo mam tam teściów i jak bym był w weekend (ona tańczy dla mnie) to może bym obejżał tego tura na live co ty na to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

rudka kolo sieniawy... powiat przeworski..

no ale jak chcesz to mozesz przyjechac nie widze problemu :)

w razie jakis innych pytan pisz na priv...

pozdro..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

o jakości tych opon to coś tam wiem. Wujek ma MTZ z turem Udźwig 1650kg i dopóki miał orginalne to było dobrze aż w końcu się przetarły i dętka wyszła wierzchem. Potem kupił nowe ruskie Voltyre i po roku porozrywało od boków. Od tamtej pory musi średnio co roku którąś wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brytan    2

LTZ to dobre ciągniki mają tyle samo km. co c-360,ale mają przeni napęd i przy orce to już dużo daje.Dla przykładu u mnie we wsi jeden gościu ma LTZ 55A z przednim napędem i jak orał 3 skibem na górzystym polu to szedł jak bandzior.Szczeże to wolałbym LTZ niż c-360 bo LTZ ma przeni napęd co bardzo dużo daje przy orce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj