MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

robjab    0

witam jeśli chodzi o LTZ55 to piszcie co tam wam nawala bo znam go jak własną kieszeń postaram się pomuc

ostatnio miałem zablokowaną skrzynie przez ten wzmacniacz momentu koszt 700zł.i3h. pracyna mrozie

Edytowano przez robjab

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

mala poprawka nie bd kupował cześć w agromie są drogie.. za to maja mi przyjść w następnym tyg oryginalne z ukrainy cały koszt nie przekroczy 1000zł w tym uszczelki tryb i ta przekladnia i kilka drobiazgow;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość christoff13   
Gość christoff13

Jak działa docisk hydrauliczny w LTZ 55? Tzn. chodzi mi o coś takiego jak w MTZ, że jak się opuści pług w ziemię, to już do góry nie pójdzie. I do czego służy wajcha po prawej od siedzenia, połączona linką z takim jakby rozdzielaczem z tyłu ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość christoff13   
Gość christoff13

Jakieś 28-30 km/h (przy gazie do podłogi :rolleyes: )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Otto    0

Witam LTZ-owców . Jeden z internałtów zamawiał części na Ukrainie i pisał że są dużo tańsze ale czy można byłoby podać jakiś kontakt? Proszę o jak najszybsza odpowiedź i jak to załatwić,i ostanie pytanie czy trzeba mieć znajomość języka Rosyjskiego czy po prostu po polsku dam radę załatwić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Najlepiej napisz prywatną wiadomość do użytkownika @ltz55aluki


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ukraina to taki kraj gdzie mówią po ukraińsku, rosyjsku i polsku. przynajmniej w miejscowościach przygranicznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ole    0

Co do obsługi podnośnika, to pozycje rozdzielacza są cztery: dzwiganie, neutralny, opuszczanie, pozycja pływająca. po opuszczeniu i pozostawieniu w pozycji neutralnej belka podnośnikowa nie ruszy się ani w górę ani w dół. Jeżeli chcesz by pług pływał w zależności od podłoża to dajesz wajchę maksymalnie w dół.

Co do tej wajchy to trudno mi powiedzieć, może masz jakąś inszą wersję niż pozostali, gdyż ja i wielu inych użytkowników rozdzielacz mamy z przodu kabiny, ale też były jakieś inne wersje z tyłu kabiny. W takim przypadku mój opis powyżej Ci nie pomoże, bo tam chyba jest jakiś iny rozdzielacz, o którym nie wiem jak działa.

 

Wymieniałem wałki i tzw. wzmacniacz momentu i mnie kosztowła około 1000 i kupowałem w jednym ze sklepów w Parczewie.

Jak macie jakiś kontakt na ukrainie także chętnie skorzystam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość christoff13   
Gość christoff13

Wersja z roku 96', wiem o co chodzi, u mnie też rozdzielacz od podnośnika, tura, i wywrotu jest po prawej stronie z przodu kabiny tak jak powinno być. Ustrojstwo które opisałem to "chyba rozdzielacz" ale nie wiem dokładnie co to. A wajcha o którą pytałem jest zaraz po prawej od siedzenia i od niej idzie linka w pancerzu, połączona z "tym czymś" umiejscowionym z tyłu ciągnika od zewnątrz, tak ze 20-30 cm powyżej górnego zaczepu. Oglądam w necie te ciągniki i nie widzę z żadnego z czymś takim. Jak wrócę do domu to wstawię zdjęcie może.

Edytowano przez christoff13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agross    0

Wersja z roku 96', wiem o co chodzi, u mnie też rozdzielacz od podnośnika, tura, i wywrotu jest po prawej stronie z przodu kabiny tak jak powinno być. Ustrojstwo które opisałem to "chyba rozdzielacz" ale nie wiem dokładnie co to. A wajcha o którą pytałem jest zaraz po prawej od siedzenia i od niej idzie linka w pancerzu, połączona z "tym czymś" umiejscowionym z tyłu ciągnika od zewnątrz, tak ze 20-30 cm powyżej górnego zaczepu. Oglądam w necie te ciągniki i nie widzę z żadnego z czymś takim. Jak wrócę do domu to wstawię zdjęcie może.

Urządzenie o którym piszesz służy do regulacji siły docisku podnośnika i stopnia zagłębienia np. pługa. To ustrojstwo z tyłu nad podnośnikiem to regulator ciśnienia P75-33P. Było to wyposażenie opcjonalne, u nas i w rosji żadko spotykane za to częste na rynku szwedzkim i fińskim. U mnie akurat jest ale to traktor z rynku fińskiego a u nich to chyba był standart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieńdobry. Może ktoś z was ma zdjęcia tego rewersu?

Co może być przyczyną że podnośnik opada i dużego ciężaru wcale nie chce podnosić?

Edytowano przez sylwestermylp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Dzieńdobry. Może ktoś z was ma zdjęcia tego rewersu?

Co może być przyczyną że podnośnik opada i dużego ciężaru wcale nie chce podnosić?

Chodzi o zdjęcie rewersu wewnątrz skrzyni czy zewnątrz?

Podnośnik opada bo nie trzyma ciśnienia rozdzielacz albo tłok, a co do ciężaru to być może że to wina pompy chydraulicznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie rewersu po odkręceniu tego dekla z rurką po lewej stronie ciągnika. A ile może kosztować pompa hydrauliczna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

witam kolegow oplaca sie kupic ltz za 14tys i czy bardzo sa awaryjne te ciagniki czy to tylko plotki ze sie tak psuja??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Myślę że warto. Ja mam ltz i jestem z niego zadowolony. Tak samo psują się jak i inne ciągniki. W każdym jest jakiś słaby punkt a w ltz jest to słabe sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

u mnie jeszcze śruby się nie urywają ale tarcza mi padła zobaczymy ile na niej pochodzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Na jakiej zasadzie działa u was wspomaganie? Bo u mnie nie da się kręcić kołami w miejscu, u was też tak jest? Jeśli ma ktoś zdjęcia tego wspomagania to proszę o wstawienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeżeli silnik nie pracuje lub pompa jest wyłączona to kołami nie skręci ponieważ skręt zrobiony jest na siłowniku hydraulicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj