Polecane posty

ViveN    3

 

Jaki olej wlać do ciągnika, gdzie będzie to olej do mostu, skrzyni i mokrych hamulców tarczowych. Poprzedni właściciel mówił, że olej nadający sie do systemów hamulcowych i sprzęgłowych, coś zaproponujecie?

Może ktoś wymieniał olej w MF 3330s i wie ile wchodzi do tylnego mostu?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlo36    5

Chłopaki podpowie ktoś jaki olej hydrauliczny lejecie, polecacie lub najlepiej jaki jest zalecany do MF 6475 skrzynia Dyna-6 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekc360    1

Witam jaki olej polecacie do silnika w mf 3070  poprzedni właściciel powiedział że jast w siniku fuchs tylko nie wiem jakie parametry dokładne  chyba że zancie cos lepszego ? i czy trzeba zwrócic uwage na cos jeszcze przy wymianie oleju w tych modelach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    220

Ja tam leję turdus typowy do diesla i żadnych problemów nie mam silniki z tych lat nie są wymagające choć są tacy co mobile leją i twierdzą że lepiej chodzi,,bajki piszą" u mnie wszystkie sprzęty chodzą na tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakie oleje polecacie do MF 8110? 

Do silnika jak i do Skrzyni przekładniowej.

I wie ktoś gdzie jest czujnik oleju skrzyni? 

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347

Ile oleju wchodzi do przedniego mostu i zwolnic w mf 2640 lub pokrewnych

Oś przednia ok 11l

Zwolnice ok 3,3 l (obie)

Olej typu GL-4 80w90 i podobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki9604    1

przepraszam ze piszę nie w tym dzialem ale mam problem.  koledzy mam pytanie gdy padną tarcze w speed-shift to może ciągnik nie ciągnąć po wbici biegów nie ruszy ciągnik ? ponieważ jak wbijam zakres a lub b to znaczy ze załącza sie i czytając forum nie mogło sie rozkręcić ta na kredka w skrzyni ponieważ po puszczaniu biegu i wbiciu zakresu słychać jak wchodzi co możne mu dolegać pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347

Napisz w odpowiednim dziale. Temat o płynach eksploatacyjnych nie ma z tym nic do rzeczy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    128

jest jakaś różnica między olejem tedex agra 10w30 a jasol agricat 10w30 oba oleje utto, czy tylko różnią się nazwą i trochę ceną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347

Pierwsza różnica to inny producent:)

Druga to inne parametry.

Trzecia to cena.

Jasol to najtańszy olej, widać to również po parametrach. Tadex jest lepszy ale wg. mnie lepszy ( no może nie dużo bo bardzo porównywalny ) jest olej z Orlenu czyli Agro UTTO 10w30 i jak dobrze poszukasz to znajdziesz poniżej 10 zł/l przy 20l ( np. Galon oleje z Białegostoku - to nie reklama a polecenie sprawdzonego dostawcy ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asmodan28    47

Pierwsza różnica to inny producent:)

Druga to inne parametry.

Trzecia to cena.

Jasol to najtańszy olej, widać to również po parametrach. Tadex jest lepszy ale wg. mnie lepszy ( no może nie dużo bo bardzo porównywalny ) jest olej z Orlenu czyli Agro UTTO 10w30 i jak dobrze poszukasz to znajdziesz poniżej 10 zł/l przy 20l ( np. Galon oleje z Białegostoku - to nie reklama a polecenie sprawdzonego dostawcy ).

 

Czym sie różni olej

OLEJ FUCHS AGRIFARM UTTO MP   od 

OLEJ FUCHS TITAN UTTO

od 

OLEJ WIELOFUNKCYJNY FUCHS TITAN UTTO PLUS

 

  i który z nich lepszy jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    37

Kupiłem olej do przedniego mostu i zwolnic przekładniowy 80w90 gl4 i taki chyba może bez obaw iść ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafał2001    1

Co sądzicie o oleju Venol Traktor Stou 10W-30, API:CD/GL-4 ? Miał ktoś z nim doczynienia(ewentualnie z innymi olejami tej marki), czy utrzymuje swoje właściwości przez sensowny czas ? Ma być nim zalany Renault 103.54, który pracuje z ładowaczem czołowym.

Dzięki z góry za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomuss17
      witam wszystkich forumowiczów
      mam problem z moim 3095 juz tłumacze problem. Ostatnio podczas cofania z wycinakiem do pryzmy z sianokiszonką "tradycyjnie z przednim napędem" dało sie zauważyć wyraźny brak "przedniego" pomimo ze byl on włączony zaciekawiło mnie to i z ciekawości zachamowałem dość ostro na mokrej trawie kontrolka przedniego na konsoli zareagowała poprawnie zapalając sie lecz nie zauważyłem blokady czy poślizgu przednich kol pomyślalem ze pewnie zawór sie zacioł lub zepsuł czytając forum zrobilem juz różne rzeczy przekladalem kable od blokady mostów lecz nie dało to efektu brałem na krótko zarór przy wylączonym ciągniku i było go słuchać jak cyka ale jeszcze nie sprawdzałem czy w czasie jazdy bedzie dzialać licze na wszystkie podpowiedzie właśnie ide coś pogrzebać może to włącznik liczy sie każda podpowiedz pozdrawiam
    • Przez adammikielski
      Witam. Mam pewien problem. otóż nie moge odpowietrzyc hamulcow i sprzęgła. z trojdzialu cały czas płynie jakby zapowiedziany olej i nie mogę zlokalizować z jad bierze lewe powietrze.
    • Przez chrap17
      Witam.  Ciagnik mf6140 skrzynia dynashift 97r.
      Podczas jazdy na 4 po zatrzymaniu chcialem ruszyc z 2 lecz wajcha od biegow juz nie  reagowala.  Okazalo sie ze wyleciala pod ciagnikiem z wybieraka taka kulka. Lecz po powtornym jej wlozeniu biegi ciezko.maja wejsc i nie czuc ich poprostu. Najgorzej jest wlaczyc 1 trzeba uzyc bardzo duzo sily. Az szarpnac wajcha aby weszla.  I zastanawiam sie czy sa jakies czesci  aby te luzy wyelimonowac. moze ktos cos chodz troche podpowie. Z gory dziekuje
    • Przez lukbold
      Jakie znacie możliwości regeneracji tego nieszczęsnego wieloklinu wałka atakującego? Od dłuższego czasu gościu jeździł bez  łożyska na ów wałku atakującym i sądziłem, że cały zestaw atak i talerz poleci do wymiany z tego powodu a tu ździwko, bo wszystko jak nowe a grama oleju w moście nie było.... no i teraz tak trochę szkoda wywalić 1.5tys jeśli można w jakiś sposób regenerować sam wieloklin (o ile się da zrobić to porządnie). Jakieś przetestowane propozycje?
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Czy jest mi ktoś w stanie pomóc rozszyfrować to zdjęcie?
      Kupiłem rozsiewacz i musiałbym trzymać 540 obr/min na wałku. Pytanie jakie musiałbym trzymać obroty silnika. Chciałbym jechać ok 10km/h
      Co oznacza km/H i ten ludzik?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj