Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mirasek    13

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów

MF 6150 - 7,4 litra

MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra

MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra

MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra

MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra

MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów

MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra

MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów

 

Wymiana - co 250 mth

Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 3075, 3085 - 54 litry

MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów

MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry

MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry

MF 6180, 6190 - 68 litrów

MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów

MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów

MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 3050, 3060 - 16 litrów

MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów

MF 3065, 3070 - 20 litrów

MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów

MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów

MF 3690 - 30 litrów

MF 3680 - 34 litry

 

Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie :) O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum :)

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    8

Bardzo dobry temat, na pewno przyda mi się przy wymianie płynów i olejów na sezon przy Fedku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

@Ferdek07, chyba sam kiedyś pytałeś ile oleju wchodzi do silnika w Twoim Lambo? :) Moim zdaniem dobrze jest wiedzieć czy na wymiane kupić 50 czy 80 litrów oleju przekładniowego. Wiele razy ktoś sie pytał ile oleju czy płynu wchodzi do jego modelu, więc podaje i przyczepiam temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

szczerze mówiąc to taki temat(a najlepiej gdyby był taki temat dla każdej marki) jest nieraz bardzo przydatny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    8

Właśnie, po co kupować za dużo lub za mało oleju, trzeba wiedzieć konkretnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

No spoko tylko ja nie wiedziałem czy to temat ogólnie dla mf-a tylko zarezerwowany czy dla innych marek też :)

ps. tak na marginesie to chciałem tylko zapytać czy dobrym pomysłem będzie zalanie mf 255 olejem utto do skrzyni tzn przerobionym olejem z lambo, czy mf się nie zbuntuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

przerobionym to na pewno nie,

bo rozumiem chcesz go zalać aby mieć taki sam jak w lambo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nie, chce zalac zuzyty by zaoszczedzic. ja nie polecam takiej praktyki gdyz olej oprocz tego, ze z czasem traci swoje wlasciwosci, takze czysci, wiec przy wymianie caly brud ścieka ze starym olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

UTTO napewno nie zaszkodzi skrzyni w 255, to taka przekładniówka o rozszerzonym działaniu :) Co do lania zużytego... hydraulika ma filtry, spuszczony olej może sie też odstać ale świeży to on już nie będzie. Z drugiej strony jeżeli konfrontujemy to z jakimś agrohipologlutem bełtającym sie lata w małym ferdku to taka zmiana może wyjść mu tylko na lepsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Ferdek07, chyba sam kiedyś pytałeś ile oleju wchodzi do silnika w Twoim Lambo? ;) Moim zdaniem dobrze jest wiedzieć czy na wymiane kupić 50 czy 80 litrów oleju przekładniowego. Wiele razy ktoś sie pytał ile oleju czy płynu wchodzi do jego modelu, więc podaje i przyczepiam temat.

Mirasek wierz może ile wchodzi oleju do przedniego mostu i zwolnic do MF 6140 z mostem DANA ?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mirasek wierz może ile wchodzi oleju do przedniego mostu i zwolnic do MF 6140 z mostem DANA ?.

 

o ile dobrze pamiętam zwolnice 2x0,9l most 6-7

 

ale nie daje za to głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

a gdzie się wlewa i jaki olej do zwolnic i przedniego mostu bo ja mam 6160

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Mirasek wierz może ile wchodzi oleju do przedniego mostu i zwolnic do MF 6140 z mostem DANA ?.

Zależnie od modelu mostu (dyfer + 2x zwolnica)

AG66 - 5,6 + 2x 0,8

AG75 - 5,6 + 2x 1,0

AG85 - 5,6 + 2x 1,0

AG105 - 7,6 + 2x 1,2

 

Jeśli dobrze pamiętam Dana ma korek wlewowy z lewej strony na tylnej ścianie obudowy, spustowy z przodu na dole główki. Korki wlewowo-spustowe zwolnic mostu znajdują sie po wewnętrznej stronie piast, ustawiane do spuszczenia na godz. 6, a do wlewania na godz. 3 lub 9 ;) Starsze typy osi mogą mieć inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

przy spuszczaniu oleju z przedniego mostu radzę odkręcić też korek wlewowy, bo oś nie ma odpowiecznika i trudno olej złapać... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

każdy ma w przednim moście i zwolnicy olej czy tylko niektóre wersje serii 61xx??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    6

A umnie do skrzyni do MF 8110 weszło 100 litrów. I było dopiero ponad połowe na bagnecie. Albo czegos tam nie mam w skrzyni :lol: albo dane katalogowe są naciągniete. Zaznaczam ze zadnego wycieku nie miałem podczas wlewania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Może być jakiś błąd, bo modele do których miałem kilka źródeł (w tym fabryczne) sprawdziłem i się zgadzało, ale wszystkich nie mam możliwości zweryfikować także opierałem sie na tym co mam. Kolejna sprawa to mnogość wersji, np. w skrzyni 8210 wchodzi grubo ponad 100 litrów, może Twoja 8110 to jakaś "przejściówka" z nowszą skrzynią, nie wiem, tak gdybam ale dobrze że teraz wiemy o rzeczywistej rozbieżności dla tego modelu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Koledzy potrzebuje pomocy Jaki olej zalac do skrzyni w MF 3125. Czy nadaje sie olej superol F 27-57 lub ATF 2?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas157    0

Ile oleju wchodzi do mf 3070 do przedniego mostu na zwolnicy jest taki symbol 2 5 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

To olej tylko do układów hydraulicznych, nie nadaje się do przekładni, hamulców, sprzęgieł, itp.

 

Z Fuchsa dobry będzie Agrifarm UTTO MP, ewentualnie Agrifarm STOU, z tym że ten pierwszy będzie lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj