daniel373

DEUTZ-FAHR Agro XXL 600KM!!!

Polecane posty

atakwares    0

biękne "bydle" aż chciało by się go wziąść na testy lub kupić


.........Są dni kiedy mówie dość,
żyję chyba sobie sam na złość
Wciąż gram śpiewam jem i śpię
Tak naprawde jednak niema mnie...........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    3

No prawda niezły kolos ale na żywo to musi dopiero robić wrażenie :) Szkoda że nie ma filmu z pracy w polu :)


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kiedyś pewna marka chciała wylansować pojazd podobnego pokroju. Niestety w praktyce okazało się, że układ dwóch kół na oś powodował tak duże naprężenia, że zaniechano produkcji. Jak dla mnie sztuka dla sztuki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

Kiedys podobny pojazd widziałem na jakimś filmiku, miał chyba nalepki Valmet. Niestety w praktyce się chyba taka konstrukcja nieprzyjęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Meeega traktor. Zauważyłem że coraz więcej firm produkuje takiej mocy maszyny. Ciekawy jestem, która z firm jeszcze zaprezentuje takie cacko.


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

mi to się nie za bardzo podoba ale tu o wygląd nie chodzi, mnie tylko zastanawia czy ta maszyna będzie w stanie przenieść te 600KM na koła bo nie wydaje mi się żeby to było realne;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

był na tubie bardzo podobny ciągnik ale nie mogę poszukać...strasznie na zakrętach ryje ten ciągnik.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Jak dla mnie bez sensu, demonstracja możliwości technologiczno-konstrukcyjnych marki i nic poza tym, nawet niewiadomo jak wielcy obszarnicy kupią dwa ciągniki 300km albo trzy 200 km o klasycznej budowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238

to nie chodzi ze ma go ktos kupowac, prototypy sa robione po to by wyznaczyc nowe trendy, zbadac rynek i uzmyslowic nad czym beda robione badania w przyszlosci.

 

np. 15 lat juz sie slyszy o kolach kompozytowych (to w motoryzacji) i nic sensownego na razie nie wychodzi, ale jak wyjdzie to bedziemy jezdzic jak po szynach :) dlatego ja zawsze jestem pozytywnie nastawiony dla takich projektow


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Poszperałem i znalazłem. :)

Beschreibung.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak nim skręcić w miejscy :) Z profilu to wygląda jak traktor który ciągnie małą przyczepkę albo "odwłok jak owady" :)


..."Mam dwa -U-R-S-U-S-y i dojną krowę
Chodź za GS na wino owocowe"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Źródła donoszą, że prototyp powstał przy współudziale jakiejś uczelni wyższej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Dopiero ten temat zauważyłem-strasznie mi coś ten pojazd przypomina coś o czym kiedyś pisałem-mianowicie DTU-muszę później poszperać w Profi i przyjrzeć się temu czemuś.

Już doczytałem faktycznie to coś powstało na bazie DTU.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

ja bym w życiu tego nie kupił słuszna uwaga to musi strasznie ryć na uwrociach! wolałbym Cat Challenger o podobnej mocy ale zupełnie inne rozwiązania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ducho    0

A mi się wydaje (i chyba słusznie, bo na stronie SDF też tak to argumentują), że ten ciągnik powstał na "ruskich", czyli na wielkie ukraińskie i rosyjskie gospodarstwa na stepach, gdzie nie musisz mocno skręcać kołami (bo jedziesz kilka kilometrów prosto :)). Te właśnie gospodarstwa są teraz w rękach prywatnych, a taki "megarolnik", żeby zmniejszyć nakłady na pracowników, kupi takich kilka (myślę, że jeden taki ciągnik podoła tysiącowi hektarów w sezonie). Więc myślę, że takie projekty nie są jedynie sztuką dla sztuki, ale po prostu chłodną kalkulacją i szukaniem nowych rynków :) Tyle ode mnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    60

ja bym w życiu tego nie kupił słuszna uwaga to musi strasznie ryć na uwrociach! wolałbym Cat Challenger o podobnej mocy ale zupełnie inne rozwiązania...

A niby challenger na gąsiennicach śladu nie zostawia po sobie?? zastanów sie co piszesz?? a 4 osie mają pomóc w przeniesieniu mocy przy szerokości nie przekraczającej 3 metrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

@agrotron ty też się zastanów co piszesz przecież challenger jest o wiele krótszy i moim zdaniem na gąsienicach lepiej można przenieść moc niż na koła...a po za tym który ciągnik nie zostawia śladów???ciągnik na gąsienicach jest bardziej stateczny nie zakopie się tak łatwo i na podmokłym terenie też lepiej sie zachowuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238

i na podmokłym terenie też lepiej sie zachowuje

na mokrym maszyny poruszajace sie na gasiennicach maja problemy ze "znoszeniem" bocznym, uniemozliwiajacym czasem jazde w ogole, wiec to nie jest tak hop :D


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Igor12
      Witam od jakiegoś czasu zauważyłem, że w moim Deutz Fahrze 4.95 przy zapalonym silniku, aby wrzucić jednykę trzeba trzymać sprzęgło przez około 10 s tak aby wrzucić bieg bez zgrzytu. Wie ktoś co jest przyczyną ? Pozdrawiam.
    • Przez velFoka
      Czy może ktoś podpowie co może być z ciągnikiem? DF Agrotron 120 mk3. Koleś podpiął kompa do odblokowania prędkości i okazało się że problem z zasilaniem bo skacze napięcie, ale też i komp widział tylko ehr. Skrzyni, silnika i nic więcej tylko ehr. Było ciemno a koleś przyjechał bo miało być szybko więc nic więcej nie robił. Na drugi dzień znalazłem wadliwą masę i ją ogarnąłem, napięcie stałe jest ale teraz czekam kiedy będzie mieć czas podłączyć kompa. Czy ktoś może podpowiedzieć co może być?
    • Przez Kajdano
      Witam wykręciłem okrągły rozdzielacz/ zawór podnośnika dx 3.90 i nie wiem jak go zbadać czy jest dobry czy raczej do wymiany , macie jakieś porady ?
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj