Polecane posty

lukas20zts    3

2razy t wpisałem w tytule jak to zmienic??? Ciekawy sprzęt co???

Edytowano przez brzozak2
edytowalem nazwe tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Jak zwykle pewnie jak każda nowość dojdzie do nas z opoźnieniem, tak było kiedyś jest teraz i będzie nadal nasz kraj i kraje byłych demoludów będziemy trktowani jak konsumenci/odbiorcy/nabywcy drugiej kategorii a jak ci "lepsi" się już nasycą to ewentualnie nam to zaprezentują :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Cuś po czesku o tym silniku:

http://awards-2009.aveng.cz/media/669042/folder_VUTR_franz_motor.jpg

 

Nový 16 ventilový čtyřválec Zetor

Všechny nové konstrukční díly byly v podobě 3D dat od počátku konzultovány s technologiemi sléváren a obroben.

V rámci připravovaných předpisů EU a EPA na rok 2012 omezující emise ve výfukových plynech – Tier IIIB byl připraven ideový koncept motoru zaručující splnění těchto emisí. Tento ideový koncept motoru byl pojat jako evoluce stávající řady motorů doplněné o konstrukčně úplně novou 16-nácti ventilovou hlavu válců.

Celý projekt nové hlavy válců byl plně konstruován v systému Pro/ENGINEER. Od úvodních koncepčních návrhů až po zpracování několika variant řešení bylo využito systému Pro/ENGINEER. Vybraná varianta řešení byla poté zpracovávána do konstrukční podoby jednotlivých uzlů pomocí metodiky TOP-DOWN. Všechny nové konstrukční díly byly v podobě 3D dat od počátku konzultovány s technologiemi sléváren a obroben.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRdobrawola    21

Ładne te nowe zetory ładniejszy od proximy ale tak jak patrzyłem na proxime to ona sie chyba niczym nie różni od tej starej serii? Tylko tyle że mocniejsze silniki weszły i macha nowa? Oby z forterrami tak nie było ale jak na tym filmiku widziałem to kabina ta sam przynajmiej z zewnątrz


..."Mam dwa -U-R-S-U-S-y i dojną krowę
Chodź za GS na wino owocowe"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Maski nowe w proximie wprowadzono w 2008, w 2009 weszła nowa seria proxima power ze skrzynią 24x24 powershift i powershlutte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hanek    0

na pewno ma lepszą maskę niż zwykła FORTERRA tu sie cała dźwiga a w starszych typach jest składana z częsci i wg mnie to jest wielki minus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Łdnie się prezentuje ;) Podobno mają wejść razem z Maxterro czyli gdzieś w połowie albo pod koniec 2010 roku tak słyszałem.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Spalanie nie jest najważniejsze w ciągniku, wole żeby traktor spalił ten litr czy półtora więcej ale żeby się nie psuł. I lepiej żeby ciągnik trochę więcej spalił jak ma ciężko, a nie żeby puchł i z obrotów ciągnął. Może i forterry dużo palą, nie sprawdzamy zbytnio, ale w naszym przypadku nadrabia to bezawaryjnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

fajna maska jesli zetor wprowadzi elektrohydrauliczny rewers i parę udogodnień to będzie całkiem fajny traktor ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Ja liocze na to że może wkońcu ten środek kabiny zrobią jakiś odlotowy jak w zachodnich ciągnikach bo jak dla mnie to oni nic nie zmienili taj jak było 9540 tak jest podobnie w Forterze dalej . Ciekawe jak cenowo ale licze że Zetor jak zwykle nie wyleci z nią w kosmos.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

No to lipa , ja nie wiem jaki to jest problem i koszt przy masowej produkcji dać kawałek plastiku ładnego na bok może jakieś 400zł ale im się nie chce tak samo mogli by zrobic jakoś lodówke na napoje w dachu ile jest wolnego miejsca koło radia z lewj strony ale im sie nie chce nić fajnego zrobić oni wolą klepać to samo przez tyle lat :unsure:


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cwaniak15    0

forrtera to słaba głośna beznadzieja

 

Gratuluję merytorycznego postu - %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    1218

Cwaniak głośna? Hmm siedziałeś może w 60tce? Ja u siebie mogę przez telefon rozmawiać podczas pracy.Owszem jest głośniej niż w zachodnich i to nie podlega dyskusji. Słaba hmm ja nie narzekam owszem nie jest to ciągnik o którym mogę powiedzieć że jest naj.. ale za te pieniądze co go kupiłem to nie mogę narzekać;)

Swoją kupiłem 6 lat temu i była skrzynia 24+18 i że do tej pory nie odblokowali tego 4tego biegu to wstyd dla inżynierów!! :lol:

Edytowano przez melon10641

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

6 lat temu to Ty chyba kupiłeś frotke 125 i chyba jeszcze przed modernizacją kabin, a podobno była cichsza o parę decybeli. Co do wspomnianej w temacie 135, to różni się ona od mniejszych modeli tylko i wyłącznie silnikiem. Jedyne co może Cię najbardziej zainteresować to to, że spalanie jest tylko niewiele wyższe niż w zachodnich markach http://www.zetor.com/engine-z-1605 tutaj możesz sobie zobaczyć jak dokładnie wygląda charakterystyka silnika, wystarczy że klikniesz zakładkę Capability diagrams. Prawie pełna moc przy 1800 obr./min. i spalanie 225 g/KWh, dla porównania frotka 125 ma prawie pełną moc przy 1900 obr./min. a spalanie 245g/KWh. Różnica około 8% a moc większa B) . Ogólnie to Zetor jest bardzo dumny z tego silnika i moim skromnym zdaniem ma do tego słuszne powody. Co do wnętrza, no cóż za wiele Ci nie powiem bo nie miałem styczności prawie w ogóle, jedynie 5 minut podczas Opolagry 5 minut w środku ale ogólnie bardzo przyjemnie choć dosyć skromnie, to jednak nie ma tak wielkich przepaści między zachodnimi jak to co poniektórzy twierdzą.

No i jeszcze na koniec filmik z wygranych zawodów :)

Może i takie wyścigi nie są miarodajne, ale to zawsze coś na plus :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    1218

Wtedy to 125 jeszcze nie było i fakt kabina przed modernizacją. Z tego silnika to Zetor naprawdę może być zadowolony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj