Polecane posty

Wacek21    35

Czyli jesli sa juz nowe oznaczenia proxim to beda juz z nowymi kabinami ?


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Raczej we wszystkich, bo po co tylko w powerach by zmieniali?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Oglądałem ostatnio właśnie parę nowych proxim na wystawie w Marszewie i muszę powiedzieć że całkiem ciekawy ten podnośnik jak i kabina, tylko uchwyty odciągów zamontowali przy zwolnicy na trzy śruby co wydaje mi się raczej mało wytrzymałym rozwiązaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Ja osobiście oglądałem i siedziałem w plusie, ale obok stały inne proxy niestety nie wiem jakie bo nie patrzyłem na oznaczenie. Napewno miały nowy układ zawieszenia. Tak więc wydaje mi się że będzie to montowane seryjnie do wszystkich modeli proxim, choć pewności nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

krist4321 , czyli TUZ zmieni się we wszystkich modelach??


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Tego pewny nie jestem ale napewno takie zmiany sa już w plusie. Sądzę, że zmiana ta dotknie wszystkie proximy ale są to moje przypuszczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Cena raczej na pewno... i to w górę niestety


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

to jest zupełnie nowy układ hydrauliczny czy to tylko zmiany kosmetyczne (wizualne).

a co w tylnim tuz sie zmieniło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92
http://www.zetormorava.cz/fotky525/news_2011/ZETOR_2011_pedstaven_MI.pdf zobacz sobie tutaj. Ogólnie to chyba teraz tylni TUZ jest firmy MITAS. Inaczej są poustawiane wyjścia hydrauliki,inaczej we wnętrzu jest...A tak się zapytam, na ostatniej focie jest pokazany układ sterujący TUZ-em i wyjściami hydrauliki i do czego są te dwie czarne wajchy. Wcześniej to była jedna sekcja hydrauliki i podnośnik. Teraz nie wydaje mi się żeby była wajcha od wyjść hydrauliki...

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

te foty już widziałęm wcześniej :D i poza wizualmymi zmianamito niewiele widać.

a co do wajch to te dwie pierwsze to są od tuz i hydrauliki podstawowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Ogólnie to sterowanie tylnym TUZem odbywa się za pomocą dwóch dźwigni ( podobnie jak w farmtracku lub farmerze). co to samego tylnego zawieszenia to są dwa siłowniki pionowe, a jak dobrze kojarzę zniknął ten siłownik w środku tylnego mostu. taki układ robi wrażenie masywniejszego i jak na moje oko to naciski działające na ramiona są bardziej zrównoważone przy podnoszeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tak, i dotego doszły ulepszone zwolnice, nowy wygląd panelu bocznego, ociekacze przy szybkozłączach.

 

Takie zmiany objeło wszystkie serie Proxima, pierwsze nowe modele stoją już w Kaliszu bo kolega był pare dni temu i oglądał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

No to fajnie, ale wraz nie wiemy czy nazwy się już pozmieniały... Już w Kaliszu?? No to git :rolleyes:

A co do tego TUZ-a to jedna wajcha jest od podnoszenia i opuszczania, a druga jest od ustawiania max. podnoszenia i opuszczania?

A tak na marginesie. Forterry też mają zmienioną hydraulikę?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

forterry i tak mają dobrą hydraulike (EHR BOSH) wiec moim zdaniem niema co zmieniać i wydaje mi sie żę zostanie po staremu chyba żę zmiany wizualne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

No to fajnie, ale wraz nie wiemy czy nazwy się już pozmieniały... Już w Kaliszu?? No to git :rolleyes:

A co do tego TUZ-a to jedna wajcha jest od podnoszenia i opuszczania, a druga jest od ustawiania max. podnoszenia i opuszczania?

A tak na marginesie. Forterry też mają zmienioną hydraulikę?

Tak nazwy już są zmienione, jak zamawiałem proxime 2 tygodnie temu to już bede miał proxime 100 a nie jak wcześniej 95. Ogólnie to dużo zmian jest w zwykłych proximach. Teraz np. skrzynia 12/12 występuje z wałkiem 540/540e lub 540/1000, można zamówić tylko jeden dodatkowy rozdzielacz hydrauliki.

Edytowano przez robercikj100

AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

no wkoncu są jakieś zmiany w proximach lub przynajmniej wiecej możliwości kompletacji.

 

a plusach coś sie zmienia oprucz hydrauliki i wyglądzie w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Tak nazwy już są zmienione, jak zamawiałem proxime 2 tygodnie temu to już bede miał proxime 100 a nie jak wcześniej 95. Ogólnie to dużo zmian jest w zwykłych proximach. Teraz np. skrzynia 12/12 występuje z wałkiem 540/540e lub 540/1000, można zamówić tylko jeden dodatkowy rozdzielacz hydrauliki.

 

Kiedy bedziesz miał Proxe na placu ?


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj