Polecane posty

Cez4R    1

@Snopek: jak jednak wskazówka się rusza tylko "opornie" to wystarczy naprężyć pasek od alternetora, też tak miałem.

 

Z obrotomierzem miałem inny motyw, nagle przestał całkiem wskazywać-wskazówka spadła do 0 to nie dało się w ogóle jechać, sprzęgło rozłączyło napęd i zonk. Pogazowałem chwilkę i wróciło do normy:) To zdarzyło się zaraz po myciu, widać elektronika nie lubi wody;)

 

A tą skrzynię to wymieniali w mojej proxie, właściwie wymieniali we wszystkich, tylko mało kto miał już Power w domu i wymieniali na placu w jeszcze nie sprzedanych. Nie miałem żadnej awarii skrzyni, producent sam zainicjował ten temat. W sumie nawet lepiej bo teraz układ biegów jest jak w samochodach a nie odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m0rt0n    0

Dokładnie tak samo miałem z paskiem w swojej proximie power do tego dochodził głośny gwizd, a z usterek to wymiana czujnika od licznika elektronicznego. Nie pokazywał właściwej prędkości ciągnika tylko 1, 2, lub 3k/h. Mam proximę power 95 od pół roku i ma zrobione 90 mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m0rt0n    0

mam pytanie trochę nie związane z tematem ponieważ mam powerkę 95 i myślę o pługu ibis corn XL 3+ tylko czy zetor sobie z nim poradzi?

 

mam ziemie klasy 2 a rozstaw pługa min 3x50 max 3x54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

witam koledzy wypowiadajcie się o tych powerkach jak je macie bo sam mam zamówioną 85 i czekam. co po niej można się spodziewać. jesli ktoś wie to niech napisze jakie sprzęgło jest w power (mokre czy w kąpieli olejowej)


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez4R    1

Sprzęgło jest w kąpieli olejowej czyli mokre:)

Jak zamawiasz to weź na szerokich oponach i z klimą, ja nie wziąłem i żałuję.

Proxa ma w polu spory uciąg, np w podorywce Aresem TL 3m potrafi wykręcić 17-18km/h. W transporcie pali sporo, jak ciężarówka. Ogólnie na mój gust musi mieć co robić bo swoje i tak spali, więc nie opłaca się nią jeździć z byle czym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Tak dobry ma uciąg, ale pod warunkiem, ze jest dobrze dociążona i żeby była na szerszych kapciach 18' bo na 16' lubi sobie tylnimi kołami pofikac brakuje jej zaparcia, a co do spalania nie należy przekraczac 2tyś najlepiej 1,8-2,tys obrotów, wtedy silnik najefektowniej pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

wziąłem na szerokich kołach 18 i coś tam tył a przód normalne 13.6/24. oczywiście klima, obciążniki tył maksymalne a z przodu ładowacz TL 120. już jest w Polsce tylko jeszcze mają przywieść do fino, podczepić ładowacz i che ja. a z tym sprzęgłem właśnie nie wiedziałem bo w prospekcie pisze że takie jak w plus.


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keroms77    1

Witam wszystkich użytkowników forum. Po kilku miesiącach czytania forum postanowiłem, że sam dołączę, by zadać pytania, które czasami mnie nachodzą, a ciężko jest znaleźć odpowiedź. Mam zamówioną powerkę 95, ma być ponoć w kwietniu do odbioru, ale bezskutecznie szukałem informacji o jej wadze, nie katalogowej, ale takiej faktycznej, wadze którą jakiś użytkownik sam sprawdził. Słyszałem, że potrafią być róźnice między tym co jest napisane w prospekcie, a faktyczną wagą ciągnika. Może ktoś już to sprawdził? Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

co do wagi to ze świadectwa homologacji wynika: masa pojazdu nieobciążonego w stanie gotowym do jazdy max 4257 kg, min 4014 kg różnica chyba bierze się z ilości paliwa w zbiorniku.

 

 

dzisiaj jeździłem swoim zetorkiem power 85 i wydaje się mi że ma mały skręt, czy ktoś wkręcał śruby by powiększyć skręt bo tam zauważyłem że są wykręcone dość dużo


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

witam wszystkich :lol: , z kolei mi się zdarza takie coś że włącza mi się sygnał dźwiękowy ciągły który oznacza nieprawidłowe użycie sprzęgieł jezdnych i należny zjechać z pola odstawić ciągnik w domu i bezzwłocznie skontaktować się z serwisem , zdarza mi sie to nie pierwszy raz ale gdy wyłączę silnik i na wciśniętym sprzęgle (na wyłączonym silniku ) wachluje wajcha od biegów zmieniam je po kolei , a i podczas brzmienia tego sygnału ostrzegającego migają mi lampki od półbiegów raz miga jeden żółw raz drugi ... i w końcu odpalam ciągnik i po około 5 sekundach sygnał sie wyłączna i wszystko jest w porządku i kontynuuje prace , może ma ktoś tak samo albo podobnie albo wie co może być przyczyną takiego zachowania ciągnika to prosiłbym o rady lub wskazówki dodam ze oleje wszytkie sa w normie wszystko sprawdza przed pracą ... ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

tak mi się jeszcze nie działo snopek ale mam inny problem czy twój się pocił na wydechu bo u mnie jakby jakims olejem lub ropą rzuca i na wylocie z turbiny tez mrzawi, miałeś coś takiego?

o i czy masz do grammera pneumatyka zagłówek?bo u mnie sa wejścia ale zagłówka nie ma. kupowaliście jakis pokrowiec na siedzenie?jaki?moze cos na allegro?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Joachim    0

Witam!

Mam pytanie. Wie ktoś może po czym można rozróżnić oryginalne obciążniki przednie w zetorze proxima plus od podróbek? Bo m am w przyszłym tygodniu obiór zetorka i wydaje mi się że diler coś kreci z obciążnikami, bo ciągnik już jest, ale czeka jeszcze na obciążniki a jak by było wszystko fabryczne to powinno razem przyjść

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

ja mam tak samo jak pisze snopek moim zdaniem mam za mało oleju w skrzyni lecz serwisant mówi że jest ok


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

siedzenie Grammera jest odporne na wszelki syf, wystarczy je tylko czasem odkurzaczem potraktować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

heh ale ja bym chyba wolał je potraktować pokrowcem, tylko nigdzie nie moge takiego kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

po to żeby się tyłek ślizgał i pocił? :D U mnie po 460 h wygląda jak nowe, a wcale go nie rozpieszczam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

mam nastepne pytanie chce wykiprowac przyczepę powerem a w przyczepie mam juz ok 10 letni olej to nic sie nie stanie powerowi chodzi mi o to czy jak się wymiesza stary z nowym olejem co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

sprzęgło elektro-hydrauliczne chyba lubi czysty olej, więc bym nie ryzykował...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Joachim    0

Witam!

A wie ktoś może jaki jest wlany olej w nowej proximie plus, bo mam ten sam dylemat i chyba powymieniam oleje w przyczepach. W instrukcji jest lista olei, ale lepiej chyba wlać ten sam.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
shadow    0
Napisano (edytowany)

cześć też mam powerke 95 do marca i ma zrobione 40 mtg. chciałbym wymienić olej w przyczepach po starym zetorze ale nie wiem dokładnie jak to zrobić czy ktoś kto to robił u siebie mógłby mi pomóc

 

mam jeszcze jedno pytanie czy u was podczas jazdy z włączonym przednim napędem też słychać zgrzytanie z tej przedniej osi ale u mnie tylko przy skręcaniu jak prosto to jest ok.

Edytowano przez shadow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj