Polecane posty

leszekd    110

Nie wytłumaczę tego trzeba się przejechać popracować wtedy widać co jest nie tak jest głośno. No i oczywiście zastosowane materiały - plastiki ale z tym samy mamy styczność w nowych samochodach klasy średniej lipą wieje i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jeździłem forterrą 140 hsx i mogę zaryzykować stwierdzenie że w moim 7211 jest ciszej. Ten silnik zetora jest strasznie głośny. Stojąc przy uruchomionym ciągniku nie można porozmawiać z drugą osobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

słuchajcie a jaki plug obrotowy będzie optymalny do proximy 80 na gleby klasy 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekskw    43

Witam kolegów.

Mam pytanie do Was,którzy ostatnio kupowali powerki.W piątek przywieżli mi proxe 110 power.Wczoraj popracowałem trochę przy belach sianokiszonki i generalnie nie przekraczałem 1500 obrotów.

Wieczorem pojechałem zobaczyć jak tam sytuacja na polach i wracając podeżdżałem pod górke nachylenie ok 30 stopni dystans ok 200 m.Ciągnik zamulił i nie chciał wjechać na 4 biegu.Najpierw 2 półbiegi w dół a poteam redukcja do 3 aby podjechać.Jak na 107 koni,to słąbizna.

Przecież moja 80-tka wjeżdża 4 pod tą górke a ma niecałe 80 kucy i porównywalną masę.

Czy to może być kwestia niedotarcia?

Co o tym myślicie?wołać serwis??


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

ja mam pytanie czy do proximy 80 koniecznie musze zakladac obciążniki na przod? jakie macie doświadczenia? ciągnik będzie bracowal z mniejszymi maszynami agregat do 3m bez zestawu uprawa siew i jeżeli zcydowalbym się na ladowacz czolowy to jaki będzie najtańszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110
Napisano (edytowany)

Moja 90 jest mocna w porównaniu do starego ursusa to bestia. Jednak ropka idzie jak będzie tak dalej to tragedia :)

Kolego ale 4 bieg to 40 na godzinę a nie 28 więc jest różnica

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5334

co do obciążenia przodu to z mojego doświadczenia musi być, ciągnik stabilniej pracuje, nie podnosi go i ma o wiele lepszy i równomierny uciag


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tabel    0

wróciłem z pola i postawiłem ciągnik a jak potem zapaliłem to włączył sygnał dźwiękowy, zapaliła się lampka z napisem STOP, pierwszy żółw migał raz a drugi chyba dwa razy więc zgasiłem ciągnik a potem jak zapaliłem znowu to już wszystko było dobrze. W serwisie powiedzieli tyle że trzeba skalibrować skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tabel    0

serwis może to zrobić tylko że trzeba im za to zapłacić i jeszcze doliczyć dojazd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

No niestety bez kosztów nic niema. to za dobra maszyna żeby w niej grzebać na ugat.

To samo przeżywam pozatym im dłużej używam tym bardziej się dociera i mniej razy występuje ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Czasem coś się dzieje i piszczy. Jednak nigdy nie zaobserwowałem jaka jest kolejność migania tych żółwi. mam dopiero 60 godzin i jestem przed przeglądem. Jak zapale silnik chwilę odczekam i dodam gazu aż skrzynia zwolni automatycznie=2 żółwie to wtedy działa wszystko cacy i nic się nie dzieje. Można że tak powiem cudować szarpać tarpać tył przód nic się nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

ok 2 tyś obr na wałku 540. na 1000, to ok 1.2-1.3 tyś. na 540E ok. 1.5 tyś.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tabel    0

czy miał ktoś taki problem że wskazówka od ciśnienia powietrza na tablicy rozdzielczej stale pokazywała jedną wartość nawet wtedy jak się spuści powietrze?

Edytowano przez tabel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Ja podobnie z wskazówką od paliwa, pokazuje ile jest paliwa,ale do samego końca nie zjedzie po przekręceniu kluczyka. Z reguły stuknięcie w miejsce,gdzie on się znajduje pomaga


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

Witam wszystkich,mam takie pytanie, w mojej proximie power pojawił się sygnał dźwiękowy i migają 1 półbieg cztery razy a 2 półbieg dwa razy ;co to oznacza? czy zna ktoś kody błędów, idzie jakoś je kasować. A może ktoś wie jak kalibruje się sprzęgło rocznik 2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

kolego błąd 42 mówi o błędzie zakresu pedału sprzęgła, czyli albo masz źle ustawiony pedał sprzęgła lub się rozregulował albo trzeba wykonać kalibrację, co do kalibracji

to w 2010 to były montowane centralki bez możliwości automatycznej kalibracji, dopiero po 2012 jest taka możliwość. Ale była akcja serwisowa i większość zmieniali te centralki na nowsze, musisz sprawdzić jaka masz wersję centralki, jest nalepka na centralce z wersją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj