Polecane posty

PABLO555    27

Panowie mam problem z moją powerką jak podczas jazdy wcisnę sprzęgło lub rewers dam na N to sprzęgło jakby gwałtownie rozłączało jazde aż słychać takie stuknięcie ,czy to normalne ,bo serwisanci mi wkrecaja ze tak ma być ,i te pół biegi też słychać jak się zmienia i to najbardziej na gorącym oleju ,mam zrobione 100 mtg napiszcie jak to jest u was .pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez4R    1

Cześć, mam pytanko do posiadaczy nowych Proxim power:

 

jaki macie olej w skrzyni biegów?

 

Mam 1 z 3 pierwszych powerek w pl z 2009r, stuknęło jej 1000mth, czas na wymianę oleju w skrzyni, w mojej jest jeszcze olej przekładniowy 80w90, ale słyszałem że w nowszych leją 10w30 alb 10w40. Ten gęsty przekładnoiwy to masakra w zimie, zanim się olej rozgrzeje to traktor strasznie mułowaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

A jak koledze się sprawuje powerka ?:) były jakieś większe awarie ? bo ja mam złożony wniosek na proximę power :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez4R    1

Sądzę że znośnie się sprawuje, rewers i półbiegi bardzo się przydają. Z awarii to odgórna wymiana skrzyni biegów zaraz po dostarczeniu do mnie, ale to z powodu "nowości" ciągnika, cośtam mieli niedopracowane i zmieniali we wszystkich. Poza tym przeciek oleju z 1 cylindra pomocniczego, ale traktor nie ma lekko-robi z agregatem aktywnym o masie bliskiej 2t. Przeciek spod pokrywy klawiatury. Padnięty akumulator po 4 latach, ale to chyba norma. Dziura w chłodnicy-to mnie najbardziej zdziwiło, magiczny proszek zalepiacz pomógł. Ciągnik nie ma lekko, robi wszystko prócz oprysków na 53ha i go nie oszczędzam, potrafię zaorać 1,5metrowym pługiem obracalnym Lemkena 1ha pola w poniżej 1h, czy talerzować 3ha/h. Jak jest nowy to trzeba sprawdzać co jakiś czas czy się nie rozkręca, mi odkręciły się te duże nakrętki w zwolnicy. Jest dość oszczędny, na zaoranie, uprawę i siew na gotowo agregatem aktywnym 1ha wychodzi ok 20l(gleby średnie IV kl).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

To dobrze :) mam nadzieje że i ja będę użytkownikiem proximy power :) o ile coś wnioski się ruszą..i dołożą kasy.a tak z ciekawości..jakim biegiem wykonujesz orke ?i ile zbiera Ci pług ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez4R    1

Pług zabiera obrys traktora-gdzie przejdzie koło tam jest bruzda 1,5m (3x50). Z pługiem na początku jeździłem na 4 polowej, teraz 1 szosowa 8-9km/h, uprawa-siew tak samo, talerzowanie 2 szosowa 12-14km/h.

 

Odpisze ktoś w sprawie oleju w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

Ja mam Proximę Plus i do skrzyni leję olej uniwersalny Aral Supertraktoral 10W-30 (czyli do silnika też się nadaje, chociaż do silnika jest jeszcze 10W-40). Powerka ma nieco inną skrzynię, więc może olej ten "gęsty" musi być tam stosowany? Musiałbyś kogoś z serwisu się zapytać, lub może jakiś użytkownik Powerki ci odpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

kolego Aral Supertraktoral 10W-30 jest już nie dostepny

teraz jest tylko dostepny Aral Supertraktoral 10W-40

nawet z ciekawości dzwoniłem do Kalisza i to samo mi powiedzieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5298

POMOCY!

 

Podczepiłem dziś agregat upr.-siewny do Proximy 90 (rocznik 2012), zasypałem zbożem, podniosłem i pojechałem na pole a na polu wielkie zdziwienie bo nie mogłem opuścić, kręciłem tymi pokrętłami od przepływy oleju, przesuwałem wszystkie dźwignie i nic. Zadzwoniłem do mechanika serwisu i on tez nie wiedział jak mi pomóc. NIgdy z czymś takim się nie spotkał. Pozostało mi drastyczne rozwiązanie czyli delikatne odkręcenie przewodów przy siłownikach i tak pomału kropla po kropli podnośnik opadł. Następnie odczepiłem agregat dokręciłem przewody i o dziwo podnośnik podniósł i opadł, zaczepiłem ponownie agregat i podnosi, opada jak trzeba więc pojechałem na pole a tam już różnie opadał, raz szybko raz wolno. coś mi tu nie pasuje.

Na mój chłopski rozum coś jest nie tak z rozdzielaczem, może jakaś sprężynka pękła i coś tam nie dociska albo nie oddaje jak ciśnienie oleju się zrobi.

Czy ktoś miał podobny problem, może ktoś wie o co biega ???


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

Nie miałem takiego problemu, ale gdzieś tutaj na forum czytałem o tym problemie. Chodziło właśnie o to, że w tych nowych podnośnikach zdarza się niekiedy, że właśnie nie chce opuścić. Rozwiązanie tego problemu na pewno jest, musiałbyś tylko odszukać te posty/tematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

witam, mam pytanko czy kupując nowego zetorka można sobie zazyczyc przyciemniane szybki? i ile to kosztuje jak cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

ale te nowe proximy tez maja? widziałem ja z blkiska i niepowiedzialbym ze sa przyciemnione chyba ze lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Przednią i te w drzwiach musisz miec normalne. Inaczej policja dowód zabierze. Nie wiem jak zetor ale wiele firm stosuje lekko zielone. Z daleka wyglada jak przeciemniane. Zresztą jak chcesz pracować w nocy z ciemnymi szybami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzywy1616    0

Witam Panowie.Mam problem z Power-ką 110,a mianowicie licznik prędkości wskazuje dziwne prędkości(60-160) ,nie można zmienić kierunku jazdy, bo licznik wariuje nawet po zatrzymaniu się i dodatkowo zaczyna piszczeć. Był serwis ale nic nie pomógł (wymieniali alternator i zegary nic to nie pomogło). Po konsultacjach mechanika z serwisem w Kaliszu stwierdzili ze może być to wina instalacji. Teraz czekam już drugi tydzień bo nie maja jej w Polsce. Miał ktoś podobny problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Servio    13

Witam użytkowników poroxim, zwracam sie z niby błahym jednak dla mnie problemem nie do ogarnięcia, mianowicie jak to jest z tymi hamulcami jedno i dwu przewodowymi, od niedawna posiadam proxime 90 i dzis odwoziłem zboże do skupu miałem zamiar podpiąć hamulce dodam ze była to przyczepa HL-ka z końcówka na wyjście jednoprzewodowe. Co się okazało w zetorze we wyjściu pod tą końcówkę nie było ani grama powietrza na 2 przewodowych bez zarzutu ledwo wcisnąć. Proszę mnie oświecić i poradę na przyszłość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Może nawalił ci zawór sterujący... u mnie w "setce" wymieniali to,bo hamulce w przyczepie nie oddawały


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Servio    13

witam dzis właśnie zaglądnąłem pod ciągnik i wyszło na to ze cięgno przy zaworze było tak jakby zacięte wszystko jest tak jak ma być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj