Polecane posty

Ursus11    57

Pierwsze wrażenie z jazdy zetorem proxima 90 power. Strasznie skacze przy większej prędkości no i spalanie w transporcie bez wielkiego obciążenia jest ogromne.

Upuści powietrze z kół i będzie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    27

Skakanie proximy da się przeżyć, ale spalanie ma spore w transporcie proxima power 100 wzieła więcej paliwa od 6-cylindrowego pronara 1221 a ll obydwa ciągniki ciagały taką samą przyczepe ze zbożem około 8,5 tony zetor jest jeszcze na dotarciu może dlatego to spalanie wyszło tak duże ma dopiero 50 mtg, motogodzin nijak nieda się porównać zetor bije szybciej motogodziny obydwa ciągniki zrobiły po 12 kursów do pronara dolaliśmy 55 litrów a do zetora 57 tylko że zetor na pełno jeżdzil 3 biegiem niechciałem go przeciażac.poza tym dużym spalaniem ciągnik jest ok ,mam nadzieje że to spalanie spadnie troche po pełnym dotarciu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pieter1224    0

Przednie obciążnik 400kg. Oponki mam 480 70 34 tył a przód 380 70 24. Transport polegał na wożeniu drzewa przyczepą jednoosiową na odległość 7 km. Dałem za nią 135tyś netto w pełnym wyposażeniu brak jest tylko przedniego tuza.

Edytowano przez Pieter1224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Pronar mógł owalić trochę mniej litrów ze względu na moc uciągową. Po prostu miał lżej :D A i ogólnie perkinsy są oszczędne :)

Co do spalania to nwm. Wszystkie mają tą samą pojemność silnika.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    27

Kamil1998@ Może masz racje w Pronarze pod rzadną górke nietrzebabyło redukować biegów a zetorkiem pod górkę musiałem redukowac do 2-giego biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falcon83p    8

Zwróćcie uwagę na różnice w konfiguracjach tych ciągników w Czechach i w Polsce,

wymienione elementy są stansardowym wyposzrzeniem w Czechach

- różna (większa) masa modeli (prawdopodobnie w standardzie mają dobrane obciążniki)

- fotel Grammer Maximo w standardzie

- różne rozmiary opon (większe w standardzie dla 110 i 120)

- wyjścia chydrauliki 6+1 w standardzie

- klimatyzacja

- regulacja kierownicy

dane z oficjalnych stron:

http://www.zetor.cz/zetor-proxima-power

http://www.zetor.pl/zetor-proxima-power

Może warto kupić zetora w Czechach?

Tylko czy da sie to pogodzic z dofinansowaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

widzieliście już może ta proxime z nowa maska i pszeszklonym dachem? mam pytanie czy ta nowość wystepuje tylko w proximach plus czy w zwyklej proxime tez to jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

Witam,na głównej stronie zetora widziałem proxime power z nowa maska,licznik jest podświetlony inaczej,siedzenie pasażera ma pas,wie ktoś może coś więcej jakich zmian dokładnie dokonano ? czy już są w sprzedaży takie modele.pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Z tego co widzę,to nic oprócz wyglądu sie nie zmieniło...

Szczerze,wolałem te maski,co są u mnie na proximach...

Nie zrobili zdjęcia łuku itp... a szkoda,bo to najważniejsza zmiana


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

a ja powiem ze z ta nowa maska wygląda lepiej ten ciągnik co prawda na zywo jeszcze nie widziałem ale na zdjęciach wygląda fajnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cucek    1

też jestem ciekaw jak wygląda na żywo...ciekawe czy cena wzrośnie przez ten facelifting...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

na allegro jest kilka i sa droższe zresztą te ceny na allegro tez sa czasem dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5298

Pany macie może jakieś namiary gdzie kupić tylni okrągły halogen roboczy firmy Osram do Proximy rocznik 2012, szukam i nigdzie nie mogę znaleźć a chcę mieć do pary z tyłu na błotnikach :)


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Ja przez przypadek po 2 tyg. użytkowania "setki" zbiłem ten halogen xD U dilera kupilismy drugi za 100zł.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falcon83p    8

Z tego co widzę,to nic oprócz wyglądu sie nie zmieniło...

Szczerze,wolałem te maski,co są u mnie na proximach...

Nie zrobili zdjęcia łuku itp... a szkoda,bo to najważniejsza zmiana

 

Design to rzecz gustu, ale funkcjonalność już nie do końca:

1. rozstaw reflektorów roboczych w masce oraz kąt ich rozwarcia jest większy co daje szersze pole oswietlenia,

2. zintegrowanie płatów bocznych osłony silnika w jednym elemencie umożliwia odsłonięcie całego silnika przez uniecsienie maski, ale ogranicza dostęp do górnych jego elementow umieszczonych przy kabinie (rozwiązanie takie jest tańsze w produkcji),

3. zewnętrzny wyłącznik napięcia został przeniesiony pod kabinę przez co jest lepiej zabezpieczony przed wilgocią,

4. sterowanie klimatyzacji, oraz panel mocowania radia unieszczono na boku podsufitki z uwagi na przesunięcie do przodu szyberdachu,

5. owalne otwory nawiewów zastąpiono kratkami (jak w Forterra hsx) dzieki czemu rozprowadzenie powietrza jest precyzyjniejsze,

6. zwiększono ilość kratek nawiewnych umieszczając dodatkowe dwie z tyłu podsufitki,

7. zmieniono mieszacz powietrza wentylacji i klimatyzacji dzięki czemy powietrze z klimatyzacji i ogrzewania jest doprowadzane do wszystkich kratej nawiewnych (dotychczas ogrzane powietrze było kierowane do czterech nawiewow umieszczonych przy szybie a powierze chlodzone wyłącznie do dwuch nawiewów unieszczonych na wprost głowy operatora montowanych tylko z klimatyzacją)

8. prawdopodobnie będą dostępne również na polskim rynku silniki 16V o nieco wiekszej mocy, momęcie i niższym spalaniu- za to z DPF-em

9. jak się dowiem to napiszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

W sumie takie pierdoły,a co do hebla masy to ja w setce też mam pod kabiną.

Co do głowicy 16V to nwm,ale znajomy mi mówił,że w 2014r. mają common raila wprowadzić


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

powiem ze dzisiaj byłem na targach i widziałem zetora majora i z wyglądu jest ok jak za ta cene ale kabine ma bardzo liche i te plastiki ochydne cena 108 tys zl dobre wrazenie zrobila na mnie proxima z nowa maska naprawdę ciągnik godny uwagi ze stara maska tez fajny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tabel    0

Witam wszystkich użytkowniwów powerek.

 

Mam takie pytanko, czy jak jezdzicie swoimi powerkami to używacie sprzęgła nożnego czy tylko tego przycisku czerwonego? Ja osobiście bardzo żadko uzywam sprzęgła nożnego bo w instrukcji jest napisane i w serwisie też mi tak powiedzieli żeby tylko używać tego sprzęgła podczas podjazdu pod maszyny a co np. jak przyjdze ruszyć z dwiema pełnymi przyczepami? Ruszyć się ruszy ale ciągnik strasznie odpowiada przy tym. Napiszcie jak wy jezdzicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj