Polecane posty

kris14    267

Spokojnie możesz pracować.

Taki rozrzutnik nie wywiera nacisku większego niż 1t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga30    0

Witam. Mam pytanie, stoję przed zakupem Proximy Power 90 za 130 tyś zł netto. Co myślici o tej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga30    0

skrzynia 24/24 rewers elektrohydrauliczny(trzy półbiegi), klima, obciążnik przedni 200kg, zewnętrzne sterowanie podnośnika, koła T 16,9R34, P 13,6R24.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1973    0

Kupiłem za 136 tys netto, Power 100 dodatkowo fotel pneumatyczny, koła 480r34 tył ( oczywiście przód też szerszy ), wałek 540 eco, obciążniki przód 460, tył po 150, dodatkowe reflektory przód oraz radio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

@zyga, bierz szersze laczki na tył.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny89    0

Witam.

Mam pytanie do użytkowników zetora, jak się sprawdza fotel pneumatyczny Grammera?

Ja słyszałem że średnio i że nie warto dokładać tego 1000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Dla mnie to najlepsza rzecz w tym ciągniku. Jak chcesz mieć mechana to zostaw sobie Mars-a. Dzięki pneumatowi troche mniej czuć jego skakanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6890

Mam oba siedzenia Grammera- jedno mechaniczne w Zetorze a drugie pneumatyczne w John Deere. Fakt, że to są inne ciągniki i oba inaczej zachowują się na nierównych drogach, ale mechaniczny Grammer również dobrze spełnia swoje zadanie. Jego wadą jest to że ten fotel nie ustawi się sam automatycznie do wagi operatora. Jeżeli masz sytuację że każdy grosz się liczy, to możesz zostać przy mechanicznym. Komfort może troszkę słabszy od pneumatycznego ale o wiele lepszy niż Mars.

 

Nawiasem mówiąc to Grammer ma dość wysokie ceny części. Ułamałem prawy podłokietnik. W sklepie GRANIT nowy kosztuje 219zł + 12zł przesyłki. Za kawałek oparcia? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

Serwis przyjeżdża na wymianę olejów to kalibruje , po wymianie centralki szarpania nie ma,może trochę jak temperatura na minusie,to pierwszy start troszkę szybciej ciągnik ruszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

koledzy do czego w promixach sluza te wajchy po prawej stronie przy szybie, w niektórych modelach nie ma ich a w niektórych jest jedna lub nawet 3 ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

Służą do obsługi wyjść hydraulicznych ,możesz mieć tylko 3 to wtedy jedna gałka wystarczy a możesz mieć ich siedem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

aha dzięki a w standardzie ile jest tych wyjść i jeszcze mam pytanie ile trzeba doplacic za fotel mechaniczny i pneumatyczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

w zwykłej proxie są 3 (w tym jeden spływ)

a w plusie są 5 ( w tym jeden spływ)

w powerze chyba jest 7.

Za mech. chyba 2 tyś.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej60    1

Witam

Za klime trzeba dać 6000 PLN.

W proximie power w standardzie są dwie pary wyjść hydraulicznych.

Za fotel pneumatyczny warto dopłacić 2700.

Dobrą sprawą jest regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

czyli do proximy trzeba jeszcze dolozyc jakies 10 tys zl :( a wogole ile trzeba teraz dac za proxime 80,90 zwykla???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Powiem tak cena z wyposażeniem bedzie równała sie cenie wyjściowej. U mnie była troche ponad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pieter1224    0

Pierwsze wrażenie z jazdy zetorem proxima 90 power. Strasznie skacze przy większej prędkości no i spalanie w transporcie bez wielkiego obciążenia jest ogromne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj