Polecane posty

Adamcfc    1

Nie w Plusie jest mokre bynajmniej tak podaje strona Zetora :) bo dla pewności sprawdziłem...niby lepsze choć większość zachodnich ciągników o ile się nie mylę ma suche i jakoś pracują niezawodnie po kilkanaście lat...własnie przymierzam się do tej zwykłej z tą skrzynią 12/12 Proxima plus jakoś mnie nie przekonuje przez dużą ilość elektroniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

Nie, w plusie sprzęgło jezdne jest suche a mokre jest tylko od womu.


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

W proxie Plus sprzęgło jest suche.Półbiegi załączane przyciskiem to dobra rzecz ale u mnie pękła taśma od ich załączania i to zaraz po gwarancji(źle była zespawana)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

elekrohydrauliczne załączanie wałka i półbiegów,elektropneumatyczny przedni napęd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

te elementy co wymieniasz nie mają nic wspólnego z elektroniką tylko z elektryką :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamcfc    1

Dzięki za pomoc zdecydowałem się jednak na zwykłą proximkę głównie ze względu na brak Elektryki jakoś nie mam przekonania co do takich rozwiązań co machaniczne to mechanicze jeśli coś padnie poważniejszego z Elektryką bez Elektryka się niemal napewno nie obejdzie a i koszt ewentualnej naprawy bedzie większy wiec biorę zwykłą która wydaje się prostrzą konstrukcją niż Proxima Plus....Biorę ze skrzynią 12/12 rewers 30Km , komplet obciążników , szerokie kapcie , siedzenie Gramera , radio , do tego dolny zaczep który podono nie jest w standardzie, pierwszy przegląd gratis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Ja posiadam Plusa 100. Głównie dlatego że ma półbiegi i wom załączany przyciskiem. Nie musisz w niej za każdym odpalaniem ciągnąć za ręczne sprzęgło. Jestem z niej zadowolony. I posiada skrzynie 40 w standardzie oraz hamulce przód.

Teraz bym kupił chyba Powerke. Ze względu na rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

ja mam proxe plus 9541 obecnie 100 ma ok.1400 mtg i jestem z niej zadowolony w 100% bo za te pieniądze to nic lepszego nie kupisz i dostepność części jest dobra i cena przystępna.

 

co do awaryjności to śmiało polecam ja nic w niej nie robiłem bo nie ma takiej potrzeby :D

Edytowano przez ENDURAK91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

Dzięki za pomoc zdecydowałem się jednak na zwykłą proximkę głównie ze względu na brak Elektryki jakoś nie mam przekonania co do takich rozwiązań co machaniczne to mechanicze jeśli coś padnie poważniejszego z Elektryką bez Elektryka się niemal napewno nie obejdzie a i koszt ewentualnej naprawy bedzie większy wiec biorę zwykłą która wydaje się prostrzą konstrukcją niż Proxima Plus....Biorę ze skrzynią 12/12 rewers 30Km , komplet obciążników , szerokie kapcie , siedzenie Gramera , radio , do tego dolny zaczep który podono nie jest w standardzie, pierwszy przegląd gratis

bierzesz bardzo podobne wyposażenie do mojego tylko zamiast szerokich kapci ja mam 2 sekcje hydrauliki, możesz powiedzieć ile za taką teraz cenią ?? z takim wyposażeniem??

Edytowano przez robercikj100

AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

hamulce 4x4 mają te proximy które maja skrzynie 40 km/h


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamcfc    1

Po wstępnych rozmowach i negocjacjach 136 Brutto i raczej napewno nic taniej nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Według mnie w nowym ciągniku skrzynia 40 to powinien być podstawą.

Tak hamulce mają Proxy które mają 40 skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

to zależy jak co komu jest potrzebne. jak ktoś ma daleko pola i robi troche wiecej transportu na wieksze odleglości to 40 jak najbardziej sie przydaje, ale jak ktos nie wypuszcza sie dalej jak kilka kilometrów to myśle ze może sobie darować te skrzynie za 4 tysi


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

A przy jakich obrotach silnika Proxima Plus i Power osiąga 40km/h ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamcfc    1

Dokładnie tak jeśli ktoś kupuje głównie do transportu to dla niego skrzynia 30 km będzie nie na rękę lecz będę trzymał się tego co napisałem wyżej wolniej też się dojedzie więc jeśli ciągnik nie będzie służył do transportu a jeśli nawet rzadko to nie powinno być problemem. Robert a Ty masz swoją na szybkiej skrzyni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

W polu skrzynia 30km/h jest lepsza- ponieważ przy tej samej ilości biegów mamy 'ciaśniej' zestopniowane biegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

Dokładnie tak jeśli ktoś kupuje głównie do transportu to dla niego skrzynia 30 km będzie nie na rękę lecz będę trzymał się tego co napisałem wyżej wolniej też się dojedzie więc jeśli ciągnik nie będzie służył do transportu a jeśli nawet rzadko to nie powinno być problemem. Robert a Ty masz swoją na szybkiej skrzyni ?

nie moja proxima ma 30 właśnie ze wzgledu ze wszystkie pola mam w promieniu 3-4 km do skupu też mam 3 km ;) ,a jak zrobie jakąś dłuższą trase to ze dwa może trzy razy w roku i jakoś nie widziałem potrzeby zeby doplacac do 40. poza tym po drogach w moich okolicach to i tak ciezko jest sie do 30 rozpedzic proxima bo niezle nią rzuca :lol:. no i jak mipsze kris do pola skrzynia 12x12 30 km jest lepsza niż 40 km, co innego może być w plusie bo tam jest wiecej biegów więc może to jest lepiej zestopniowane


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Ludzie to jest tylko 4 tyś. A ciągnik wart 130 tyś. Te 4 tyś zwróci sie wam w paliwie, bo jak gdzieś jedziesz to lecisz sobie spokojnie 40 bez full gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

o ile da sie rozpedzic do 40 bo z tym w proxie to ciezko na nierównych drogach :rolleyes:

poza tym mówisz ze 4 tysie tylko, zgadza sie ale tu 4 tam 6 za klime 4 za opony coś tam jeszcze i z ciągnika za 130 robi sie 150 a jak komuś jakaś rzecz sie mało przydaje to po co ją na siłe brać. fajnie jak jest ale też nie wszystko trzeba miec. Takie jest przynajmniej moje zdanie

Edytowano przez robercikj100

AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamcfc    1

Masz rację Robert nie ma sensu płacić kasy za coś bez czego można żyć tym bardziej że nie było by z tego wielkiego pożytko dla kogoś kto chce ciągnik w pole a nie do transportu a te kilkanaście km w ciągu roku dłuższej drogi tak jak napisałem wolniej bo wolniej ale i tak dojedziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darik4    0

Witam , Panowie pozwulcie że się wypowiem : Posiadam Proxime Pover 100 z turem i ma skrzynie 40km i powiem ze jest to dobra skrzynia , ciągnik jest żywszy , dynamicniejsza, tylko że na szosie to tak nie osiąga sie max bo ciągnik podskakuje jak jest nie równa droga max to 34km w tedy się jedzie w miare wygodnie i bez kłopotów, i to nie jest taki zły ciągnik mam już 170mtg i przesiadłem się z mtz 82 na Proxime to poważnie był szok ale mtz jest sztywniejszy a zetor zwiniejszy bez urazy ale to tylko moja wypowiedz... Pozdrawaim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj