Polecane posty

Piwo111    4

Dostałem oferte Proximy 90 KM za 140 tys full opcja prosze o opinie czy nie za duza na gospodarke 25 h ciagle sie rozwija do pługa 4 skibowego zagonowego ile pali i agregatu 2,1 m ale bedzie 3 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas99    61

Moim zadaniem w sam raz na taką gospodarke a przyda ci się zapas mocy! Z 4 skibowym powinien dać se rade B) Nie pamiętam spalania ale chyba ok 7l na godz! ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5334

JA posiadam Proxime 90 i mam podobny areał jak @PIWO111 i mogę stwierdzić, że ciągnik się nudzi tj, przydało by mu się jeszcze kilka hektarów

w orce to spala ok. 10l , zależy jaka ziemia itd.

Edytowano przez marulekk

sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwo111    4

Też niechce ciagnika co w prasie mi spali 14 l bo to bezsens tak 6-7 powinien spalic jak myslicie ? i bedzie nowy rozrzutnik Metal - fach 8 ton :) a wogole to ile wam palą na pusto i w pługu ? czy to ze kazdy mówi zetor wiecej pali od NH - Case to mit ? a ziemie to mam piaski :P lekkie ziemie

Edytowano przez Piwo111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAWID_W    0

WITAM JA MAM PROXIME POWER 105 I CHODZI JAK ZEGAREK PRZY PŁUGU 4 RABE WERK PALI NA CIEZKICH ZIEMIACH OK 17L ALE PRZY OBROTACH NIE WIEKSZYCH NIZ 1800 PRZY OBR/MIN, PRZY TRANSPORCIE NIE WIEM DOKLADNIE ILE ALE WEDLUG MNIE OSZCZEDNY NIE JEST ALE Z OBSERWACJI CO JUZ WYNIUCHAŁEM W NIM TO JESLI SIE NIE PRZEKRACZA 1800 OBR/MIN SILNIKA TO JEST OSZCZEDNY A JESLI SIE GO ZYŁUJE TO SWOJE BIERZE(MÓWIĄC KRUTKO WIR Z BAKU ALE TAK MA KAZDY CIAGNIK JESLI SIE MU GNIECIE W PODŁOGE) AHA NA DODATEK DODAM ZE MAM OPONY Z TYŁU 600 I NIE ŻAŁUJE BO NAPRAWDE JEST SIE CZYM OPRZEC I NIE JEDNA POLSKA "SZÓSTKA " NIE DAŁA RADE PRZY WJEZDZANIU NA PRYZME QQ A JA SPOKOJNIE Z PEŁNA "CZESKA"WJEZDZAM NA KAZDA PRYZME BEZ PODCIAGANIA. JESLI BYM KUPOWAŁ NASTEPNY TRAKTOR TO NAPEWNO BEDZIE TO ZETOR

Kolego nie pisz Caps-Lockiem!

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

A jak wam sie spawują te powerki ? bo słyszałem że te rewersy szarpia..i że trzeba kalibrować sprzegło co jakis czas co sie wiąże z kosztami,lepiek kupić power czy forterre 95 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

Jeśli chodzi o cene to proxime power 90 z wyposażeniem dobrym kupi sie w cenie forterry 95 w standardzie..forterra ma mocniejszy podnosnik i EHR.i ogólnie masywniejsza jest..a proxima power ma rewers elektro hydrauliczny..a to jest dobra rzecz :) w forterze rewers nie działa na 4 biegu..a np przy orce by sie przydał,ciekawe jak z awaryjnoscia wypadaja te dwa modele..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6901

Standardowa Forterra jest już robiona z 10 lat bez większych zmian- nie licząc modeli 9540. a Powerka od 2009 roku chyba ale tak czy inaczej to oba ciągniki będą podobnie się sprawowały. Myślę że o to możesz być spokojny.

Ja w Forterze polowych biegów praktycznie nie używam. Do orki jest pełna jedynka. Rewers EH najbardziej przydaje się przy ładowaczu. W polu da się bez niego przeżyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

Jak orke wykonuje sie na 1 to by było ok.. :) i z rewersem mechanicznym nie powinno byc problemów..a z elektrohydraulicznym to zdania są podzielone..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Oj uwierz mi że orałem to na pełnej jedynce nie dałem rady 10641 na 5 skib kvernelanda prawię po ramę musiała byc 4z dwoma żółwiami terenowa i wtedy szedł i się zwalniało żółwie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    27

Witam 2 tyg temu kupiłem proxime power 100 ,i tu mam pytanie do uzytkownikow czy da wogle się tym ciągnikiem pracować ,bo mechanicy dilera mówią żeby starać się jak najmniej używać sprzegło(nożne) i zresztą w instrukcii tez tak jest napisane ,.A mi najwygodniej jest zmieniać biegi właśnie ze sprzegłem nożnym ciągnik rusza płynnie jest ok ,przy używaniu tego czerwonego guzika ciągnik szarpie ,Jak to jest prawda co mówią mechanicy to powerka jest najbardziej niewygodnym ciągnikiem jakim jeżdziłem .Rewers działa jdealnie bardzo płynnie.

Edytowano przez PABLO555

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

A co na te szarpanie serwis? Zgłaszałeś im?

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    27

Tak zgłaszałem ale oni mówią że tak będzie bo używając tego guzika niema możliwości uzyskania takzwanego półsprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6901

Oj uwierz mi że orałem to na pełnej jedynce nie dałem rady 10641 na 5 skib kvernelanda prawię po ramę musiała byc 4z dwoma żółwiami terenowa i wtedy szedł i się zwalniało żółwie ;)

Ja napisałem jak jest na ziemiach w naszych okolicach ;)

Na ile m rozstawiony pług?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwo111    4

A z prasą ile tak spalają proximy ? ktos ma to moze wie :D

Edytowano przez Piwo111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Ja napisałem jak jest na ziemiach w naszych okolicach ;)

Na ile m rozstawiony pług?

Pług był rozstawiony po 40 cm na korpus ;) u nas to jest tak daje przykład John Deere 5820 z 4skibowym vogel nootem na nom stop zabezpieczeniach na jednym polu dawał radę a na drugim miał ciężko z 3 skibami bo jedna została odkręcona a tam na 5 jechałem i tylko jak stawał troche ehr-em reagowałem i szedł chodź powiem szczerze 5 to za dużo do niego szybko temperatura rosła i wiadomo 4 cyl to i tak duzo uciągał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piwo111    4

@danielhaker

dzieki ;p a tak na pusto ile wam spala proxima ? np. z przyczepą pustą i rozrzutnikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

ja mam tez powerkę 100 i normalnie używam sprzegło nieraz do ruszania czy do pracy z ładowaczem

a czerwony guzik to dopiero przewaznie w transporcie i nic sie jej nie dzieje

w instrukcji też pisze ze spregło nozne sie uzywa do manewrowania ciagnikiem i do podpinania sprzet,

 

jak cos to zapraszam kolege na gg to porozmawiamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAWID_W    0

Co do sprzegła to kwestia przyzwyczajenia, ja na początku tez mialem problem z sprzegłem który wybrac i bywało tak ze uzywalem obydwóch, ale teraz juz jest git przy orce nogi w ogóle nie ruszam wszytko robie rewersem i tym czerwonym guzikiem i teraz stwierdzilem ze nie ma wygodniejszego modelu zetora, wiec kolego glowa do góry kwestia przyzwyczajenia i zmienisz zdanie. pozdro

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darik4    0

Witam, też posiadam proxime Pover 100 i jest w miarę ok He mam pytanie: mam na niej tura SLI 220 i chce kupić wycinak do kukurydzy jakiej szerokości był by najlepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj