Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
black08

jaki ładowacz czołowy do pronara 1025a

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

black08    3

pytanie do użytkowników. głównym parametrem to wysokośc unoszenia najlepiej ok 4 m. słyszałem opinie ze pronary i mtz nie nie nadają się do tura jakie jest wasze zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gregorius    123

do 1025 najlepszy moim zdaniem ŁC-1650 mój wujek ma takiego przy rusku 1025 najlepszy z yoistickiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PROTAJN82SA    0

jednak proponował bym zamiast łc-1650 założyć łc-3 ponieważ ma amortyzacje i mniejszą mase albo jakiegoś stolla bo do mtz-ów pasują. na pewno będziesz narzekał na brak rewersu i na mały kąt skrętu i słabą wydajność pompy ale za to powinien być stabilny. oto moje spostrzeżenia pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Ferdek07    62

A co złego w tych biedaszkach czy giżyckach? tur ł1650 a dokładniej sam wysięgnik waży o ile pamiętam 670kg a to 120kg więcej jak słynący ze swojej masy tur 6 z biedaszek :)

Łc3 wazy 400kg ro mniej jak obciążnik przedni pronara ha ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawello15    0

bierz jakiegoś stoll-a ponieważ są one lekkie i mają amortyzacje . ja mam jednego stoll-a i spisuje się dobrze a i jeszcze mam starego z biedaszek (nie polecam) waży dużo , nie ma amortyzacji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Ferdek07    62

łc 3 z pronaru to nie jest jakaś licencja stolla? stoll stał się piekielnie drogi, taki tur na pronara to pewnie wyszedł by ze 40 tyś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pronarek82a    1

Lc-3 tur ma wszytko tak samo jak stoll. Ja mam lc-3 kosztuje sam ladowacz 15.990 z dzojem. A lc-3 do gory podnosi ok 3.48m a lc-1650 3.85m. Udzwig lc3 to 1800kg a łc1650 1600kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

black08    3

czyli ten lc- 1650 bo musi byc ok 4 m. co do ceny to 40 stanowczo za drogo tur nie będzie używany dzien w dzień po za tym za 40 z małym plusem można już dostac ciągnik z turem wiec żaden interes. dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi bo nigdy nie posiadałem tura a sucha teoria nijak ma sie czasami z praktyką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pronarek82a    1

A do tedo osprzet lyzka ok 1800 zl paleciak tez krokodylek jakies 3.5 tys moze chwytak do bel tez tyle moze. Drogi osprzet bardzo. A powiec do czego ci ma sluzyc? 40 tysiace glupota tyle co powiedzieli stoll tyle samo co pronara kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

black08    3

załadunek cebuli zboza rozładunek i załadunek nawozów prace gospodarskie. załadunek w wiekszości na tiry dlatego te 4 m. szczerze to z allegro te z hydrometu czy z hydrometalu sa takie złe tur to tur. o pompę w pronarze się nie martwię bo będzie inaczej to rozwiązane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Nikita_Bennet    100

a widział ktoś z was gdzieś na tym forum, innym forum, jakiejś stronie czy w jakiejś gazecie zestawienie TURów?

chodzi mi o popularne tury hydramet, hydrometal, biedaszki, to coś co montują na ciągniku FARMER, te tury z pronara.

 

na jaką wysokość podnoszą, ile udźwigu i takie tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



marcin974    25

A do tedo osprzet lyzka ok 1800 zl paleciak tez krokodylek jakies 3.5 tys moze chwytak do bel tez tyle moze. Drogi osprzet bardzo. A powiec do czego ci ma sluzyc? 40 tysiace glupota tyle co powiedzieli stoll tyle samo co pronara kosztuje

40tys... tur warty wiecej niz ciągnik bedzie...

 

 

 

 

 

O Sipmie nikt nie wspomniał, widzialem taki zamontowany na 1025A to nawet nawet, podnosi blisko 4m, bez dzoja z czerpakiem do sypkich i widlami do palet cos okolo 16tys w zeszłym roku kosztował...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gregorius    123

jest jeszcze tur z Moskitu ŁADOWACZE CZOŁOWE

Symbol Moskit 8

Udźwig (kg) nominalny 1500

maksymalny 1950

Wysokość (m) podnoszenia 3,75

wyładunku 3,2

Optymalna moc ciągnika (KM) 70-130

 

 

p_7_2.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pronarek82a    1

Ale jeżeli znajdziesz tura który bedzie podnosić 4m to bez przeciwagi sie nie obejdzie. Bo ma dlugi wysiegnik do przodu. Lc3 np jest zaraz przy kolach jak opuszczony i niema takiego przechylu duzego jak z ciezarem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marian892    8

Mam ŁC1650 co prawda wysoko podnosi ale trzeba uważać żeby nie wywrócić ciągnika. Dużo nim pracuje i nie narzekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Co ile smarujecie krzyzaki wału przedniego napędu?
      Wystarczy tam wkrecic kalamitke czy cos trzeba jeszcze?
       
      Pytam ponieważ ostatnio po dłuzszym przestoju ten pierwszy od skrzyni biegów zaczął delikatnie piszczec podczas szybkiej jazdy. Polałem go olejem i pomogło ale wole cos bardziej zapobiegawczego zrobic jesli potrzeba.
    • Przez Rolnik551
      Witam wyrzuca mi bieg chodzi o tą dźwignię między nogami tzn. Reduktor 
      Co może być przyczyną jak naprawić? 
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
    • Przez foka71
      Witam.Mam problem z moim Pronarem.Otóż pogasły mi wszystkie wskażniki i niektóre kontrolki na desce rozdzielczej,np. od ładowania.Bezpieczniki sprawdzałem,są o.k.Alternator niedawno mi wymieniał jeden mechanior,więc jakieś ładowanie jest,bo światła górne działają,tylko czasem jakoś przygasają.Czy to może być wina złego podłączenia alternatora,czy coś innego za to odpowiada?Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
×