Zaloguj się, aby obserwować  
zetor12741

Ursus C-385A wspomaganie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor12741    11

Cześć mam pytanie cz w waszych ursusach też ciężko się kręci fajero a szczególnie w C-385A

Edytowano przez Matey

Zetor Forterra 115, Ursus c-385+tur, Zetor 7745, Zetor 7211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Trzeba wymienić zawór w zbiorniku z olejem od wspomagania i będzie się kręcić lekko, a jeśli serwo szlak trafił, to lepiej przerobić na orbitrol, bo jakość regenerowanych serw pozostawia wiele do życzenia, a samo nowe serwo jest droższe od kompletnego orbitrolu.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    8

Witam Zetor 12741, u mnie jest to samo mam ursusa 912 (rocznik 1984)i też ciężko sie kieruje ale tylko na wolnych obrotach, (wina pompy) miałem wziąść pompe po regeneracji ale cena (ok. 400 zł) to dałem sobie spokój z resztą aż tak mi to nie przeszkadza, chciałem podkreślić że mam najstarszy typ wspomagania czyli pompa i rozdzielacz (czy jak to sie nazywa) znajdujący się pod chłodnicą , owy rozdzielacz jest połączony z kierownica za pomocą wałków połączonych ze sobą krzyżakami, pytałem sie jednego mechanika to w ciężkich ursusach występują 4 rodzaje wspomagań kierowniczych, jeżeli masz takie same objawy jak ja tzn. że masz pompe do wymiany, a jezeli niezależnie od obrotów silnika cały czas ciężko sie kieruje kierownicą tzn. że do wymiany jest to drugie (rozdzielacz, czy jak to tam zwą) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

chciałem podkreślić że mam najstarszy typ wspomagania czyli pompa i rozdzielacz (czy jak to sie nazywa) znajdujący się pod chłodnicą , owy rozdzielacz jest połączony z kierownica za pomocą wałków połączonych ze sobą krzyżakami, pytałem sie jednego mechanika to w ciężkich ursusach występują 4 rodzaje wspomagań kierowniczych, jeżeli masz takie same objawy jak ja tzn. że masz pompe do wymiany, a jezeli niezależnie od obrotów silnika cały czas ciężko sie kieruje kierownicą tzn. że do wymiany jest to drugie (rozdzielacz, czy jak to tam zwą) Pozdrawiam

To się nazywa serwo. Typów wspomagania są 4, bo w 4x4 jest inne i w 2x4 też jest inne(słabsze). A tak ogólnie są 2 typy - serwo i orbitrol.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

a ja mam w 1204 i serwo i orbitrol.

Jak ktoś używa ursusów c385 i pochodnym jako główny ciągnik , i wogle ta maszyna nie będzie w najbliższym czasie sprzedawana lub ma na nie tura to wywalić te serwo dziadowskie i założyć orbitrol i siłownik tak jak jest w prawdziwych ciągnikach a nie jakieś wynalazki RWPG. My w 385 kilka razy serwo wymienialiśmy i daliśmy sobie spokój, jak się jedzie coś robić na cały dzień to kierowca bierze olej i sobie po obiedzie czy tam popoludniu doleje jak mu zacznie się ciężko kręcić. W 1212 serwo dobrze chodzi, jakiś lepszy egzemplarz. Dlatego 1212 nie przerabiamy, poza tym to ciągnik mało używany, tak samo c385 pracuje może tydzień w roku i nie ma sensu w niego inwestować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    885

Masakryczne błędy, do tego temat w złym subforum, przenosze


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj