Polecane posty

andrzej78    588

Tyle wiem ,że Made in Russia ,bez nazwy .Jest trochę 30-tek z takimi oponami i chyba T-25 sprzedawane w tym czasie, czyli jakieś 15 lat temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

wszystko zależy właśnie jak będą użytkowane opony w ciągniku.jeżeli tylko po samym polu i drogach gruntowych to będą chodzić i niezdzierać się a jeśli na betonie i asfalcie to szybko będą sie ścierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Dnia 19.04.2017 o 14:57, Adi96 napisał:

Taurusy brać i nie brać wynalazków typu Alliance czy Vederstein  co Vedera one są dobre pod warunkiem że produkowane w Holandii a nie indiach czy chinach

odkopię temat

ALLIANCE 324 12.4-28 8 PR TT - 5 lat gwarancji czy 
Trayal 12.4-28 D120 8PR TT - serbia 

 

Obie w cenie ok 650zł czyli za 1300-1400 mam tył wymieniony.
Wiem, że diagonalne ale ciągnik pojeździ po lesie, podciągnie przyczepę, posadzi 5-6 rządków ziemniaków, taka miotła na podwórku.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To jak diagonalne Bierz kabaty cena tak po 700 zł  tak 1400-1500 Będziesz miał Polskie opony złych opinii nikt jeszcze nie dawał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

alliance mam od zeszłego roku w przyczepce i też złego słowa nie powiem.

Co do KABAT'a - dętki mają "rzadkie", zakładasz nową i chodzi, jak zejdzie powietrze to już do wywalenia (czy dziurą czy przez wentyl), miałem może ze 2-3 dętki kabata i nie przypadły mi do gustu.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Niestety ale od kabatów dętek nie ma lepszych chyba że stomilowska, na opony nikt nie narzekał,sam mam z przodu dobry rok i złego słowa nie powiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Też mam w swojej C-330 dętkę kabata na tył i właśnie gdzies tak co dwa miesiące muszę dopompować bo gdzieś uchodzi powietrze. Rozebrana napompowana i do wody nigdzie nie znalazłem ujścia powietrza :ph34r: i tak sobie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

i nie znajdziesz, wymienisz wentylki i dalej będziesz szukał, ja wstawiłem te które miałem wcześniej a zostały załatane.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Też bym wstawił, aby była taka możliwość ale akurat już nie nadawała się do klejenia była popękana. Na innych kołach sa jeszcze Stomilowskie i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

niestety nowe dętki to nie to co kiedyś, wystarczy przeciąć starą i te z nowej produkcji, różnica w grubości znaczna

powoli pojawiają się dętki kleber'a, może warto wypróbować

co do samych opon to z tych 2 z pewnością nie trayal, szeroka kostka nie nadająca się do ciągnika rolniczego, alliance ma wąskie, choć kabat wypada jeszcze lepiej

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2018 o 19:55, Roki212 napisał:

Też mam w swojej C-330 dętkę kabata na tył i właśnie gdzies tak co dwa miesiące muszę dopompować bo gdzieś uchodzi powietrze. Rozebrana napompowana i do wody nigdzie nie znalazłem ujścia powietrza :ph34r: i tak sobie jest

Ja mam to samo w przodzie - nowe opony Kabat, dętka też, felga czysta i w obydwu kołach trzeba dopompować co kilka tygodni. Na starej popękanej oponie i klejonej dętce pompowałem raz w roku.

Zastanawiam się nad wymianą opon na tył C330. Już miałem kupić Kabaty bo cena jest dobra (720zl szt) ale w sklepie zajrzałem do środka - nie wiem dlaczego od wewnątrz są one tak pofalowane, sprzedawca też tego nie wie, dzwoniłem do handlowca kabata - mówił że tak po prostu mają. Pytałem się "gumiarza" czy to czasem nie będzie przecierało dętki - twierdzi że powinno być okej. Pozostałe opony na składzie w sklepie - BKT, Cultor i inne są gładkie wewnątrz.

Zastanawiam się więc teraz na Cultorem bo kosztują 730zl szt.

kabat1.jpg

kabat2.jpg

BKT.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Te załamania mocno są wyczuwalne pod palcem? Jeśli nie to nie ma co się przejmować ale fakt dziwna sprawa jak by żydzili dodatkowej nalewki do środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie. Może dla tego cena jest jaka jest bo opona  cieńsza , ma mniej zbrojenia lub technologia jakaś tańsza.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym kabacie perforacje wewnętrzne są dosyć wyczuwalne palcem, może to właśnie jest oszczędność gumy tylko nikt wprost tego nie powie. A to że uchodzi powietrze to już akurat kwestia dętki - "gumiarz" mi mówił że z dętkami do 330 jest duży problem i w PL tylko kabat produkuje a jakieś 2-3 lata temu przez parę miesięcy to nikt nie produkował bo stomil się tego pozbył i trzeba było chinole sciągać.

Czytałem opinie że Cultor nie trzyma wymiaru, może być ciut wyższy lub węższy pytanie tylko czy to może stanowić problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysokości nie mierzyłem, co do szerokości chyba nieco im brakowało, ale też nie pamiętam ile...

 

Myk jest też taki, że nie bieżnik jest dla nich odniesieniem, a balon opony. I to jest dla nich wymiarem katalogowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekZ058    135

panowie przymierzam się do zakupu opon diagonalnych na tył do C-330 rozm. 12.4 - które wybrać Kabat,Traial czy Petlas ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, tomekZ058 napisał:

panowie przymierzam się do zakupu opon diagonalnych na tył do C-330 rozm. 12.4 - które wybrać Kabat,Traial czy Petlas ?

O Petlasie słyszałem dobre opinie, ja bym polecił Taurusy ale to są dość drogie opony. Za jednego Taurusa masz ze dwa Petlasy

Edytowano przez Konrad1705787

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

tradycyjnie powiem voltyre radial ;)
A tak poważnie to nie myślałeś o używkach lub nowych w rozmiarze 13,6? Mieści się pod błotnik tylko drogie jak nowe chcesz. 


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekZ058    135

skupiam się na nowych oponach żadne używane nie biorę pod uwagę,Taurusy są zbyt drogie więc myślę tylko nad tymi które wymieniłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie lepiej dołożyć i mieć te Taurusy? zależy ile robisz motogodzin ale opony się kupuje na 10 15 lat na pewno bym nie brał Trayala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez podnośnik123
      Witam, mam problem z podnósnikiem w ursusie c 385. Gdy podniose ramiona na maxa pompa podnośnika cały czas pracuje a wąż dochodzący do pompy jest mega napiety. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj