Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomb2

DF Agroplus 70, Claas Celtis 426, JD 5620

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
tomb2    0

A więc z wejściem SPO mam zamiar zmienić 7211 i C-360 na coś nowego :lol: Wytypowlaiśmy tą 3 DF Agroplus 70, Claas Celtis 426, JD 5620 Zwłasza z powodu dostępności do delera i serwisu oraz oczywiście marki. Którego z tybh byście polecili. Ciągnik będzie służył do oprysku, siew, rozsiew nawozu itp. prace. Może macie jakieś cenny owych ciągników ? - przez telfon nie chca powiedzieć delerzy ;)

 

I jeszcze jdno czy w Claasie i w JD nie jest prawie ten sam silnik ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

W claasie jest silnik tej samej generacji... zgłupiałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arni    1

A ja bym postawił na jd może dużo spalą ale może nie będą się psuły.

A jak nie jd to claas też fajna marka. Może od nie dawna produkuję ciągniki ale, są dobre. Mają silnik jd, mają ładną kabine. :lol: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek16m    102
Napisano (edytowany)

Ja bym brał claasa, silnik john deera także z zamiennikami części nie byłoby problemy :lol: . A zresztą który z użytkowników AgroFoto posiadający ciągnik tej marki narzeka na niego, bardziej narzekają na korbanków ale nie trzeba kupować u nich, można wyjechać do niemiec tam jest pełno dilerow tego sprzętu(tylko wtedy problem z serwisem). Moim zdaniem to dobre ciągniki Niemcy chyba dziadostwa nie wypuszczają na rynek. Ale wybór należy do ciebie. ;) ;)

Edytowano przez krzysiek16m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Moim skromnym zdaniem najlepszym wyborem byłby John Deere 5620 w bogatej, niepromocyjnej wersji ze skrzynią AutoPowr, EHRem i innymi użytecznymi dodatkami. To polecam.

 

Okrojony, najtańszy taki ciągnik kosztuje aktualnie 111 111 zł netto, czyli 135 556 zł brutto. Taka najtańsza wersja ma zmniejszoną pojemność i wydajność hydrauliki, nie ma klimatyzacji, tłumik jest w masce, niewiele reflektorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Tego ciągnika nie można kupić ze skrzynią AutoPowr,EHR ma w standardzie-co to znaczy "zmniejszona pojemność i wydajność hydrauliki "?-zdaje się,że w tych ciągnikach są dwa rodzaje pomp rożniących się wydajnością 56 i 65 l/min-każdą z tych opcji możesz wybrać -również w modelach promocyjnych.Zresztą ten model nie jest najlepszy -silnik o sporej pojemności bez turbo-do tego na siłę :lol: dostosowany do TIER 2.Panowie zrozumcie z ciągnikami serii 5020 jest tak-bo wiem ,że parę osób pisze o straszliwej paliwożerności tego modelu-proponuję użytkownikom porównywalnych ciągników pewien test-wyposażyć jakąś Valtrę,NH albo Zetora w:

-wagę JD

-skrzynię o wadze połowy przeciętnego ciągnika ;)

-sprężarkę pracującą nonstop (ale to prawie wszędzie)

-klimę i elektrohydrauliczne włączanie paru rzeczy

-wydajną hydraulikę-vide test w TopAgrar

-podczepcie mu coś naprawdę ciężkiego-i heja w pole-i wtedy zobaczymy,który więcej pali .

Fakt to jest taki trochę dziwny ciągnik-na lekki za ciężki,na ciężki za lekki-moim zdaniem idealny jako ciągnik główny w średnim gospodarstwie mleczarskim-znaczy jak u mnie np ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

a ja jak zwykle postawiłbym na serię DF 87 jest oszczędny na paliwo średnie zużycie wg testów wynosi 206g/kwh, w pełnym wyposażeniu kosztuje 140tys+VAT gdzieś pisałem co znaczy ful opcja tego traktorka (bajka) jak na ciągnik który ma 83KM i Owerbost co daje mu "chwilową" moc do 95KM, podstawa to nie wiem ale za 110tys to napewno się kupi, co do proponowanego JD też uważam że 5620 to bez turba jak już to 5720 napewno reprezentuje wysoki poziom (boję się tylko zużycia paliwa) może nie słusznie bo tak jak już kiedyś pisałem mój Zetor 11441 też miał palić dużo a ja teraz już wiem że jest oszczędny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

@krzysiu-gdzie jest ten test DF-a ?Bo jak patrzę na DLG to np.taki Agroplus 95 średnie zużycie paliwa miał na poziomie 335g/kWh Agroplus 95 DT 342 g/kWh,Agroplus 70 323 g/kWh,Agroplus 60-366 g/kWh to dosyć odległe jest od tych 206 g/kWh i żeby nie być jednostronnym to taki JD 5820 ma średnie zużycie aż 378 g/kWh ale już taki stary 6300 już tylko jedynie 302 g/kWh (normy się kłaniają-sprawdźcie zresztą stare testy-ciągniki kiedyś paliły mniej ! )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

to nie jest to ze stare ciagniki tylko to zalezy od normy euro wiec lepiej kupowac ciagniki z mniejsza normą bo mniej spalą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Tak-a gdzie kupisz coś z normą Tier 1 ?Chyba Ursusa ze starych zapasów-od tego roku nawet Zetora z dużą kabiną wycofano z produkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

nie chce otwierać tego testu Top Agrar znowu ale ta seria 5020 JD z starym modelem DF wygrała ale pod względem paliwa była gorsza a JD narazie nie wypuścił na rynek 5030 a DF wypuścił nową serie Agroplus 67,77,87 i dobrze o tym wiesz a ja niechce wpierać że to najlepszy ciągnik świata bo uważam tak jak wiele osób każdy ma za i przeciw, nie musze szukać testów jest wielu użytkowników Lambo, Same i DF i mówią zgodnie że są oszczędne ja tam nie lubie pierdół jak gość napisał że ten 87 pali 3litry wiesz Jaro co zrobiłem zamknołem oczy i nie skomentowałem bo ja nie postawie go na placu żeby zobaczyć ile pali jak kupie to powiem ile z maszynami gdzie ten jego owerbost mu nawet nie pomoże a te ich 206g/kwh to napisałem tak jak piszą w Fendt 309ci średnie 211g/kwh tak jak mnie w centrali JD polali twój model na okolice 260g/kwh i tak jak podaje Jacków tej 87 że 206g/kwh nie chce mi się szukać ale może dziś przy porządkach znajde ile podaje Deler w BIS Radomsko tą 5720 zużycie i ile podali w centrali ze mną się nie ma co spierać ja jak powiedziałem dealerowi że baju baj że 3l/h i że zobacze w pługu 4x40 z odkładnicą XL półśróbową ile spali to powiedział że od 6 do 8l na godzine zegarową i mam nadzieje że tyle będzie a w JD oni sami mówią że więcej, ale sam wiesz że się nie upieram bo mam przykład u siebie ile to miał palić mój zetor a ja już kilku niedowiarków przewiozłem i sami on przywieźli na pole i przegrali ze spalaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Jednostkowe zużycie paliwa podawane przez producentów nie jest średnim zużyciem paliwa tylko najniższym możliwym do uzyskania przez silnik i jest osiągane przy obrotach maksymalnego momentu obrotowego i maksymalnego obciążenia silnika na tych obrotach- wtedy bo silnik ma najmniejsze jednostkowe zużycie paliwa :lol: I z tego względu ja bym się nie kierował tym co piszą na prospektach, tylko wynikami z hamowni najlepiej dla kilku punktów pomiarowych i różnych obciążeń silnika.

Ursus kiedyś podawał zużycie paliwa ciągników ciężkich w granicach 230-240g/kWh a teraz zmienił na 213-215g/kWh -pewno norma się zmieniła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

@LowRider

Zgadzam się z tobą ale jak dla mnie to się pokryły dane te co podawali z rzeczywistością znaczy były różnice w spalaniu tak jak pisano bo w Zetorze 9641 podawali może i najmniejsze 224g/kwh a w JD powiedzieli mi te ponad 260g/kwh i jak wszystko wygrałl JD tak spalił więcej w teście niż Zetor i tu też tak sądze jest jak DF podaje 206g/kwh a JD koło 260g/kwh to w większości obciążen będzie oszczędniejszy DF ja tak myśle może się i nikt nie zgodzić ale firmie też zależy żeby nie podać 200 a drugi poda 300 i ten co 300 mniej spali w żeczywistości np wiem że Zetor jest słabsza dużo firma od JD ale paliwo: JD5820 : moc 58KW 289g/kwh, średnio 304g/kwh, jednostkowe zużycie przy znamionowej prędk.328g/kwh moc 52,5KW

9641 : moc 63,4KW 279g/kwh,średnio288g/kwh, jednostkowe zużycie przy znamionowej prędk. 320g/kwh moc56,8KW

i pomimo że wygrał JD ten test to i tak pali więcej od zwykłego zetora który był mocniejszy i kilka KW i miał też kilka rozwiązań które przewyższyły średnią np. podnośnik 5850kg i hydraulika mocna. i napisali w Zetorze że 224g/kwh a JD mówią że ponad 260g/kwh i w testach wyszło że więcej pali więc można się opierać na ich podawaniu tylko że więcej spalą w żeczywistości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1
Tego ciągnika nie można kupić ze skrzynią AutoPowr

 

Racja, mój błąd. Najlepszą skrzynią montowaną w tym ciągniku jest PowrQuad Plus. Z tym, że w wersji promocyjnej montuje się PowrQuad.

 

co to znaczy "zmniejszona pojemność i wydajność hydrauliki "?-zdaje się,że w tych ciągnikach są dwa rodzaje pomp rożniących się wydajnością 56 i 65 l/min-każdą z tych opcji możesz wybrać -również w modelach promocyjnych.

Otóż nie. Wersje promocyjne oraz te serii 6020 SE wyposażone są w mniej wydajną pompę hydrauliczną. Jeżeli nawet udałoby się komuś u jakiegoś dealera doposażyć promocyjną wersję o odpłatne dodatki, to zapewne nie we wszystkie, które chciałby mieć, nie każdemu i nie wszędzie. Dla nas ciągnik o mocy 90-120KM musiałby mieć wydajną pompę hydrauliczną z myślą o ładowaczu czołowym, dlatego zastanawiam się nad 6530 z ładowaczem czołowym na PROW, najlepiej jeszcze do tego kombajn 1450 CWS :lol: Tylko to już spore wydatki, a i w limicie PROW nie zmieściłoby się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54
Tak-a gdzie kupisz coś z normą Tier 1 ?Chyba Ursusa ze starych zapasów-od tego roku nawet Zetora z dużą kabiną wycofano z produkcji

 

 

bialorus nawet bez zadej normy:D ale np. wybierajac miedzy tier 3 a 2 lepiej kupic 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Taka jest prawda, że seria 5720 według testów bardzo dużo pali. Np. porównując z katalogu testów top agrar model 5820 do Case JXU lub McCormicka CX to widać, że ten piewszy jest paliwożerny.

Niby wyniki testów DLG są rzetelne i porównywalne, ale zastanawiam się co by było , gdyby na hamowni przebadali nie nowe ciągniki, tylko takie co przepracowały 500-700h :blink: Proporcje w zużyciu paliwa pomiędzy poszczególnymi markami mogły by się zmienić, albo i nie... Ale ogólnie zużycie paliwa by spadło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

@Jarek-otóż nie i seria zwykła i promocyjna wyposażona jest w tą samą pompę 56 l/min-i każdą z nich można doposażyć w pompę 65 l/min (150 euro dopłaty).PowerQuadPlus również w zwykłych montuje się za dopłatą (nie jest w standardzie)

@LowRider-sprawdź na http://www.fat.admin.ch/d/publi/tbon/tbon2005.html ile ten Case spalić może...

A wszystko i tak w praniu wychodzi :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

I dyskusja jak zawsze wyszła o paliwie..temat rzeka... :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Dokładnie :blink:-a mi się zdaje,że jak gdzieś już pisałem te ciągniki o podobnych mocach spalają podobne ilości paliwa w podobnych pracach-a jak tam Twoje Lamborghini ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Po klku zawirowaniach w tamtym sezonie całą wiosne śmigalo jak złotko :D teraz szykuje się przeglądziki nawet z ibisem 4 x 45 radzil sobie spoko :blink: ale wiecie to orka wiosena nie to co na zime

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    6
A więc z wejściem SPO mam zamiar zmienić 7211 i C-360 na coś nowego :blink: Wytypowlaiśmy tą 3 DF Agroplus 70, Claas Celtis 426, JD 5620 Zwłasza z powodu dostępności do delera i serwisu oraz oczywiście marki. Którego z tybh byście polecili. Ciągnik będzie służył do oprysku, siew, rozsiew nawozu itp. prace. Może macie jakieś cenny owych ciągników ? - przez telfon nie chca powiedzieć delerzy :D

 

I jeszcze jdno czy w Claasie i w JD nie jest prawie ten sam silnik ? :D

 

 

Claas celtis ok 36tys netto diler korbanka podał mi cene. a JD to zależy czy cena promocyjna czy "premium- bez promocji" ta "premium to ok 38tyś netto Euro oczywiście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

faktycznie 3 dobre maszyny wybór trudny ale moim zdaniem class odpada moze i dobry ale są lepsi, no zostaje DF i JD i ty jest cały "pies pogrzebany" ale coś trzeba poradzci wybór trudny dwa porównywalne sprzęty jak by nie było ale postawił bym na doświadczeni i technike oraz pozycje na rynku stawiam na JD choć mam kilka zastrzerzeń to tego modelu ale w tym pojedynku wyjdzie wygrany.

 

Pozdrawiam Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez dami99
      Witam planuje zakup ciągnika ,oglądałem ciągnik reanult ergos 95 z automatyczną skrzynią biegów . Czy mógłby ktoś wyrazić opinie na temat tego ciągnika?
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez damianxx54i
      Tak jak w temacie, który ciągnik lepszy, który bardziej polecacie, nie opisujcie mi innych ciągników interesują mnie tylko te dwa Fendt 309CI rok 2007 i Case Jxu 105 rok 2012(nowy).
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×