Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mareknh

Modyfikacje TURa w C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
mareknh    9

Witam. Zakładam ten temat, aby dowiedzieć się jakie są wasze opinie na temat takiej modyfikacji TUR jak na rysunku. Potrzebuję go przerobić do bel, tak aby układać 4 warstwy bel 120 oraz żeby było poziomowanie. Myślałem nad czymś takim:

http://hyy.pl/images/48TUR_1.bmp

Co Wy na to? Zda to egzamin? Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> C-330 z turem

 

Ja nie robiłem aby wyżej podnosił bo nie mam takiej potrzeby. U mne bel nei ładuje bo ichnie mam ale czasem widlak sie przydaje :P

 

Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> Ursus C-330

Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> C-330 z turem


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    159

poziomowanie może być :P ale te nowe mocowanie siłownika moim zdaniem nie będzie pasować ponieważ spójrz na tą podstawę czy to jest ramie na którym osadzony jest siłownik > nie podniesiesz tak wysoko bo tam u góry masz już ograniczenie i chcesz tam zacząć montować samo poziom . Nie wiem czy mnie zrozumiesz ale starłem się jak najlepiej wyjaśnić :P


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej2110    531

Ktoś ma dospawane trzecie mocowanie na wysięgniku. Poszukaj w galerii.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kali    1

Też próbowałem i jest problem, zapiera podnoszone ramię o słupki mocowane do ciągnika.Odłącz siłowniki i podeprzyj widły w maksymalnym uniesieniu i będziesz widział o co zapiera.Ja poziomowanie mam zrobione przy pomocy prostowodów, wykonanie własne, ale wyglądają jak fabryczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    9

@Pawel328 Rozumiem o co Ci chodzi, mam zamiar wyciąć tamto mocowanie, ponieważ nie chcemy na razie kupować TURa do TD. A potrzebne nam 4 warstwy no i poziom byłby dobry. Mógłbym zrobić prostowody tak jak @andrzej2110, ale może w przyszłości założymy 2 sekcję i poziom będzie już z głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Do drugiej sekcji i tak będziesz przerabiał prostowody.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    9

To tylko bym skrócił te co by były i bym siłowniki przymocował. Mam jeszcze czas na myślenie, bo przeróbkę planujemy z tatą na styczeń-luty. A może jeszcze inne pomysły macie? Może nie przerabiać siłownika, tylko przedłużkę zrobić? @Kali, chyba zrobię tak jak mówisz, odepnę siłowniki i wedy wszystko będzie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.