Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
quercus

VW Polo I 1.0 HZ >PILNE<

Polecane posty

quercus    7

Zamieszczam ten tutaj może ktoś z was miał z tym samochodem styczność i mi jakoś pomoże.

 

Otóż posiadam polówke I 1.0 . Mój problem zaczął się zaraz po kupnie samochodu. Nie chciała kręcić rozrusznikiem ale po wymianie rozrusznika słabo jej to szło. Dostała nowe aku i jakiś czas było ok. Potem nagle okazało się że odpali ledwo kręcąc rozrusznikiem jedynie gdy koła są skręcone do oporu w lewo. Po zmianie klemy (+) wyczyszczeniu wszystkich styków przy alternatorze masy etc było jakieś 3 tygodnie ok. Jakieś 3 dni temu jadąc noca podczas skrętu w lewo swiatła nagle zgasły i samochód również. Po wyłączeniu świateł i dokulaniu się do domu bez świateł poprawiłem klemę od masy (-) . Było ok przez dzień. Dziś zmieniłem klemę od masy i problem jest taki że prąd do tablicy rozdzielczej dochodzi po skręceniu kół do oporu w lewo bądź prawo ale mimo wszytko nie ma szans na odpalenie jej.

 

Moje pytanie czy poradzę sobie z tym sam czy lepiej dać samochód do mechanika/elektryka ?

 

P.S. jeżeli coś mogą pomóc zdjęcia mogę zrobić.

 

 

Raportuj ten post


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

może zancznij od sprawdzenia wszystkich bezpieczników i przekażników, sprawdz jakie masz ładowanie naładuj akumulator i prubuj kręcić, czasami może być to stacyjka albo kostka od stacyjki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

a jaki masz rok tej polowki?? ja mam 92 coupe w silniku 1,3 i tez mam problem z tym kreceniem w poniedzielek kupuje chyba akumulator moze bedzie dobrze.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    35

wyczyść może kabel od masy co idą na blachy , może pomoże


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Sprawdź, czy koła nie mają styku z żadnymi kablami po skręceniu w lewo/prawo, być może przy skręceniu kołami w lewo któryś kabel zostaje zmasowany i dlatego się takie jaja dzieją. Być może jest to taka pierdoła,że żadnemu filozofowi się to nie śniło np.czujnik stopu przy pedale hamulca w Golfie IV, wystarczy, że się popsuje i pół auta przestaje działać.(Tutaj podziękowanie dla @Tumek za info na temat tych świateł stop)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

A więc tak.

 

Wszystkie bezpieczniki i przekaźniki ok bo cykają po przekręceniu.

Aku jest ok bo Skoda Favorit odpala na nim (zresztą polówka też ale na skręconych kołach)

Wszystkie styki od masy i przy alternatorze wyczyszczone. Kable przy bezpiecznikach dociśnięte.

Kable w kabinie pod kieratem sprawdzone nic tam nie dotyka.

Czujnik stop jest ok bo wszytko działa.

 

Jutro wjadę na kanał i poszukam w komorze silnika kabli które mogą gdzieś do kolumny czy drążków dochodzić.

 

Rocznik mojej polówki to 93

http://img80.imageshack.us/i/img1255small.jpg/

 

http://img405.imageshack.us/i/img1256small.jpg/


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

To nic nie da bo masa akurat jest ok.

 

Niestety nie mam 2giej osoby która mogła by mi pomóc w sprawdzaniu samochodu także jestem nieco ograniczony. Nie mogę byc w 2ch miejscach na raz.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Problem rozwiązany. Przyczyną była masa od alternatora. Mianowicie na obudowie alternatora ponownie "zaszło" styk.

 

mimo to zastanawiam się jakim cudem odpalała na skręconych kołach??


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

hehe no to sie nagłowisz:) ale dobrze zed rozwiazales problem:P ciekawe jak bedzie z moja:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

A prądu nigdzie nie gubi twoja ? Czy nawet po naładowaniu aku dalej nie zakręci ?


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

A jednak u mnie dalej to samo.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Kolego nie miałem z takim autem do czynienia ale może masa pomiędzy karoserią a silnikiem nie ma styku (kiedyś brakiem takowej masy uszkodziłem linkę sprzęgła w Polonezie). Cudów nie ma musi coś zwierać jak koła są skręcone, szukaj powiązania z tym skręceniem kół.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Masa założona konkretna. I jest OK. Ale dla pewności zmasuję jeszcze silnik.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

a ja juz wymienilem akumultor teraz bo w morozy nie dawal rady oraz rozrusznik szczotki sa wymienione i jest oki:) chodzi jak zyleta ponad 210tys juz jest i nadal motor igla :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez Baartus
      Witam posiadam silnik ifa el 150 stacjonarny benzyna potrzebuje wartosc z jaka powinien byc ustawiony zaplon.
    • Przez kellyq
      Cześć, przymierzam się do zakupu ciągnika tylko że z drugiego końca Polski, jak technicznie rozwiązać kwestię transportu? Tak żeby nie było za drogo i żeby mnie nikt nie oszukał. Słyszałem o pustych przejazdach, że czasami tak jest że ktoś gdzieś jedzie z jakimś transportem i potem wraca na pusto. Dzięki temu można trochę przyoszczędzić.''
      Dobrze by było gdybym pojechał obejrzeć ciągnik, kupił go ale pozostawił u gospodarza aż załatwię transport? Można to jakoś tak zrobić żeby ten ciągnik był potem w miarę bezpieczny?
      Jestem w tym temacie zielony, pomóżcie
    • Przez oszukana
      Poszukuję osób poszkodowanych w sprawie sprzedaży traktorów sprowadzonych z Hiszpanii przez firmę gospodarstwo rolne Katarzyna Cupał a także ich wspólników podajacych się za allegro sabinusia127@wp.pl
    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
×