Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomek1

Ursus 4514 AgroBis czy Farmtrac 675 DT

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek1    0

Co polecacie, który z tych dwóch byście wybrali i dlaczego. Bo mam dylemat i nie wiem co wybrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Dziwne porównanie jak już to porównaj 5314 do tego farmtracka, z tych 2 to wolał bym farmtracka od 4514 ale jakbym miał do wyboru 5524 to bym się długo zastanawiał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

jak już sie na te napaliłes to wes farmtracka napewno troche lepszy komfort niz w ursusie bo podzespoły to raczej to samo


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    59

oj raczej nie to samo, ursus jest na bazie Mf starego, bardzo starego, a farmtrac ma skrzynię 12x12 carraro oraz wszystko inne jak w ursusie, nawet silnik ma tylko nazwę(i to nie do końca bo w ursusie jest silnik już UR na bazie perkinsa, a w farmtaracu jest oryginalny perkins z tego co wyczytałem na metce na silniku nawet made in UK) producenta taka samą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1    0

no wybrałem te dwa ponieważ mają zbliżoną cene ok. 100 tys nowy kosztuje. A ten 5524 to różnica rzędu 20 tys. A może znacie jeszcze lepszy w tej cenie ciągnik taki około 70 km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Stare nie znaczy złe, napewno nie krytykuje tutaj farmtracka, ale sam w sobie ursus oparty na "starej" technologi to dobra alternatywa dla belarusa, gdybym miał do wybory 5314 agro i belarusa 820 nawet z przednim mostem carraro to chwili bym się nie zastanawiał i brał ursusa, 4514 w wersji agro w ostatnich kilku latach przybyło w okolicy wśród mniejszych rolników 15-20ha, a dlaczego akurat ursus agro a nie jakiś nh td czy farmtrac czy inne nowoczesne ciągniczki, bo ursusa każdy kto miał mf 235/255 zna na wylot, sam przeprowadzi 90% napraw, części są tanie i ogólnie dostępne, a to że mniejszy komfort nie przeszkadza jeśli rocznie zrobi 300 mtg tym bardziej nie przeszkadza to że ten przestarzały perkins wykonany z "polską jakością" wykałata bez remontu z 5-7 tyś mtg jak to wystarczy na 15-20 lat, z tych samych względów powodzenie mają belarusy wśród miłośników marki mtz, problem z ursusem polega jednak na tym że farbryczna cena działa bardzo odstraszająco, ale można znaleźć egzęplaże z dużym rabatem w wersji agro i mamy przeciętny znany ciągnik i za rozsądne pieniądze :P

 

Farmtrac skorko już taki nowoczesny i ma 2 lata gwarancji powinien mieć więcej do roboty, żeby chociaż na ten serwis na przeglądach zarobił he he,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Za 100tys wybrałbym proxime 65 z lepszą skrzynią i szerokimi oponami (potarguj się to za tą cene taką dostaniesz). Sąsiad ma 5314 i nie polecam nikomu tego ciągnika, co chwile jakieś awarie, słaby silnik pod względem mocy. Słaby komfort w środku.


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

oba ciągniczki mają niestety prędkość max 30 na godzinę jak mnie pamięć nie myli. Oba to dobry wybór ale osobiście skłaniałbym sie ku MTZtowi bo w transporcie jednak się szybki traktor przyda.

Co do farmtraca i ursusa - jeśli tylko te dwa bierzesz pod uwagę to faktycznie spory dylemat bo oba ciągniki wg mnie są dosyć dobre. Jeśli nie myślisz o założeniu tura to może jednak lepiej ursusa 4514 lub jak radza przedmówcy 5314.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

ze wszystkim co piszesz się zgodzę ale nie z tym

sam przeprowadzi 90% napraw, części są tanie i ogólnie dostępne,

części nie są tanie i nie są ogólnie dostępne już na forum pisałem jak to jest z np łożyskami do skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Łożyska do skrzyni to co 2 lata się nie wymienia, jak już to pewnie raz na cały żywot ciągnika (sorki jeśli się mylę opieram to o doświadczenia z mf 255) sam musiałem się naszukać kosza satelit i kilku innych wałków), ale zrobić kapitalkę silnika w 4514 napewno będzie 3 razy taniej jak nowoczesnego perkinsa, czy takie elementy jak pompa wodna chłodnica, jakieś drobnostki, końcówki wtrysków, filtry itd itd będą znacznie tańsze do ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

no u jednego gościa w 5314 w ciągu 3 czy 4 lat były 2 razy wymieniane wszystko do przebiegu 1500mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

zalezy kto jak uzytkuje gaz w podłoge i do przedu to dziecko umie tak jezdzic i nic dziwnego ze pozniej trzeba remontowac jak sie wszystko szanuje to nawet "gówno" posluzy na 1500 mth to watpie zeby ktos go szanowal a olej i filtry to podstawa sam sie nie wymieni


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aquarius    0

Ja bym się na Twoim miejscu mocno zastanowił zanim bym miał kupić któregoś z nich. I nawet jak by mi mówili że to nowe to bym wybrał coś używanego za niższą cenę wydał na przegląd wziął jeszcze ze sobą mechanika żeby mi pomógł wybrać ( nauczyłem się na błędach) i kupił np coś takiego Valtra Valmet 900 z turem, 2000r, 90KM, jak nowy! (794050774) - Aukcje internetowe Allegro , CiÄgnik rolniczy Zetor 8540, 1997r. - otoMoto , CiÄgnik FENDT 308 KLIMA ĹADOWACZ STOLL 1998 12 (798610131) - Aukcje internetowe Allegro , Zetor 5341 rok 2004 (798925088) - Aukcje internetowe Allegro , ZETOR 8441 PROXIMA 2007r. (800378100) - Aukcje internetowe Allegro to zobacz ,

Nie będę więcej wklejał bo nie ma sensu. Z całego serca Ci odradzam to nad czym się zastanawiasz.

To nad czym się zastanawiasz nie jest godne uwagi. Przemyśl to poważnie nie śpiesz się z kupnem czegoś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

Co racja to racja Ursusa we własnym garażu naprawi za pare groszy, chociaż te ciągniki rzadko się psują jak juz to jakies drobne awarie. Według mnie to skrzynia ma za mało przełożeń. Dośc drogi ciągnik jak na swoją klasę. Rozpatrzył bym jeszcze ofertę MTZ-a bo za taka kasę miał byś ciagnik mocniejszy, z przodkiem na krzyzakach i w miarę funkcjonalną skrzynia

EDIT: Tylko jak kupisz cos nowego to wiesz co użytkujesz, Używane moga mieć jakas wadę której na pierwszy rzut oka nie wykryjesz dopiero w czasie pracy może być rozczarowanie. Jednak co nowe to nowe, ma gwarancję ale musisz sam się zastanowić co ci bardziej odpowiada


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

tylko że pierwsza wymiana łożysk była ok 3 mies po skończeniu się gwarancji i ciągnik nie był katowany tylko normalnie użytkowany na ok 50 ha jako główny, głównie przy prasie i ładowaczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

To jakiś pechowy mu się trafił, u mnie 5314 ma przesżło 4tys mth i z poważniejszych awarii robiona była pompa wodna, przodek (pracuje z ładowaczem), wymiana tarczy sprzęgła. Reszta to takie drobne awarie jak to w ursusie :P


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

@Aguarius a miałeś któryś z tych ciągników których linki podałeś? bo poza tym fendtem to ja znam dobrze kązdego właściciela z tych ciągników oraz własciciela farmtracka i nowy farmtrac to bardzo ciekawa propozycja i bardzo ekonomiczny ciągnik za rozsądne pieniądze

ps. ja bym brał 685dt :P (dla szybkiej skrzyni)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aquarius    0

No nie mów mi że fandt nie jest ekonomiczny, każdy ciągnik normalnie eksploatowany będzie ekonomiczny na swoją klasę. Nie miałem żadnego z nich bo mnie na nie nie stać;/ Wystarczy porównać którykolwiek z nich do ursusa czy farmtrac i już wiadomo co kupić.

Chociaż ten farmtrac 685dt całkiem nieźle się prezentuje to z taką gotówką bym i tak wybrał jakąś używkę nie koniecznie z tych linków, które wcześniej podałem. Lata doświadczeń robią swoje. To jest moje zdanie na ten temat, nie każdy musi mieć takie samo :P Mam takie przekonanie i raczej go nie zmienię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

No nie mów mi że fandt nie jest ekonomiczny, każdy ciągnik normalnie eksploatowany będzie ekonomiczny na swoją klasę. Nie miałem żadnego z nich bo mnie na nie nie stać;/ Wystarczy porównać którykolwiek z nich do ursusa czy farmtrac i już wiadomo co kupić.

Chociaż ten farmtrac 685dt całkiem nieźle się prezentuje to z taką gotówką bym i tak wybrał jakąś używkę nie koniecznie z tych linków, które wcześniej podałem. Lata doświadczeń robią swoje. To jest moje zdanie na ten temat, nie każdy musi mieć takie samo :P Mam takie przekonanie i raczej go nie zmienię.

 

Nie zebym się czepiał ale, Skoro cię na nie nie stać to dlaczego mówisz o doswiadczeniu w użytkowaniu takiego sprzętu?


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aquarius    0

Kolego bo mam starego fendta611 massey fergusona3060 i 698 i ten ostatni można porównać do ursusa np 5314 choć mocą go przewyższa. Piszesz, że wymieniałeś w swoim pompę wodną itp u mnie w 698 od czasu jego kupienia jeszcze nic sie nie działo a ma 8tys godzin i na pewno jeszcze w pamięci tego licznika sporo. Wsiadasz do 3060 a do farmtraca, kolosalna różnica jak dla mnie a to są już ciągniki stare i nawet do nich im daleko. A co do tych co podałem w linkach to myślę, ze każdy jest lepszy od ursusa czy farmtraca.

Z tymi latami doświadczeń chodziło mi o firmy np fendt, a nie o moją osobę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

Aha, no to zwracam honor i sorka za nieporozumienie, masz racje co "rasowy" MF to nie farmtrac ani ursus, komfortu i wytrzymałości podzespołów nie ma co porównywać


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118
Co racja to racja Ursusa we własnym garażu naprawi za pare groszy, chociaż te ciągniki rzadko się psują jak juz to jakies drobne awarie. Według mnie to skrzynia ma za mało przełożeń. Dośc drogi ciągnik jak na swoją klasę. Rozpatrzył bym jeszcze ofertę MTZ-a bo za taka kasę miał byś ciagnik mocniejszy, z przodkiem na krzyzakach i w miarę funkcjonalną skrzynia...

 

no i jest szybszy co w transporcie sporo daje.

Sam się zastanawiam co ciekawego w cenie do 100 tysi można znaleźć z nowych ciągników.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1    0

główny, jako pomocniczy będzie C-360 . A areał niezbyt duży tak do 15 h będzie obrabiany nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez zulus
      Jak w temacie nowy czy stary mam belarusa 920 to wiem co to ciągnik ze wschodu ,case troche znam smam obawy jeden nowy ale awaryjny a drugi też ma wady i zalety poradzcie co zrobić z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.