Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

Massey Ferguson 255

Polecane posty

Tomek12    42

witam kilka dni temu cos sie salo w silniku i ciagnik stracil sile niema nigdzie przeciekow tylko slychac jakby tloczyl tlumikiem jakies powietrze gdy sie go gasi chodzi jak silnik eska zaczol czarno dymic a gdy zimno nie zapali co jest przyczyna gdzie szukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Obstawiałbym uszczelkę pod głowicą, tego lata u mnie tak było, że charakterystycznie cmokał, a przy uruchamianiu szedł bialy dym.

Myśle, a że jak byłaby uszkodzona pompa wtryskowa to w ogóle by nie odpalił. w instrukcji napraw, do tego co napisałeś jest wypisane:

1. zanieczyszczony filtr powietrza

2. uszkodzona pompa wtryskowa

3. uszkodzone rozpylacze

4. niewłaściwy kat wtrysku

5. niewłaściwy luz zaworów

6. niski stopień sprężania

7. ograniczona przepustowość rury wydechowej

8. nieszczelność uszczelki głowicy

9. zużyte gładzie cylindrowe

10. skorodowane zawory i gniazda

11. złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    42

Na początek sprawdź filtr powietrza, czy nie jest zatkany, moga to być tez uszkodzone koncówki wtryskiwaczy lub zatkana sekcja pompy wtryskowej.

 

Może to byc tez uszkodzenie zaworów, wówczas nie będą one trzymać ciśnienia w cylindrze.

po zdjeciu kopulki niby zawory ladnie rowno podparte nie widac nic nie pokojacego a tak sobie wlasnie sapie i nie ma sily a palil tylko jak byl cieply teraz juz nie odpali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Pęknięta dźwigienka jednego z zaworów,przy najmniej u mnie tak było.

 

 

No tak za póżno jak zawory ok to pewnie uszczelka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

U nas w 3P też nagle stracił power. Ciapał tak dziwnie, tylko że u nas spaliny dawał do filtra powietrza. Powodem awarii była uszczelka pod głowicą. Pękła miedzy cylindrami


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Mi sie wydaje że jeżeli by to była uszczelka pod głowica to dymił by na biało a nie na czarno.(jeśli sie myle to mnie poprawcie) Ja bym sprawdził koncówki wtryskiwaczy i zawory( któryś może byc przepalony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj