marka

Niekończąca się opowiesć

Polecane posty

seweryn20    825

Ja też staram się by zawsze było wszystko sprawne nawet jeśli to najmniejsza pierdoła ale niestety są ludzie którzy mają to w nosie. Ganiają takimi dezelami że się w pale nie mieści i co miesiąc wygląda gorzej tylko i wyłącznie z ich niechlujstwa i niedbalstwa.  Sąsiada mam co stary olej silnikowy przepracowany leje do skrzyni biegów do  dużego zetora i jeszcze jest z tego dumny. Nawet bym nie wiedział ale mu wywrotkę pożyczyłem i na węża przejściówkę założyłem  bo on skręcane ma wyjścia hydrauliczne. Odpinam ją potem w domu a tam czarny gnój. Ale  dostał bury skubany gnój i dziadyga to się w pale nie mieści. Nic nie poradzisz taki typ człowieka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

U nas na wsi ludzie wolą z cudzej przyczepy łopatą zwalać, jak komuś oleje mieszać.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Może takiego kupili , w moim po zakupie też trochę brakowało część do robiłem część naprawiłem,i jeszcze jest kilka rzeczy do zrobienia ....

A mam pytanie przy obudowie skrzyni jest czujnik ,wiem że jest to wskaźnik luzu a  do czego był podłączony? Lampka czy pod odcięcie "zapłonu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ja tam nie mam zbytnio szacunku do produktów z Narwi, zbyt to awaryjne, zepsuli markę MTZ. Ale ten z filmiku wcale taki zły nie jest, w porównaniu z tym co ja czasami muszę naprawiać: . https://youtu.be/QDWFuKN7xWY

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Skoczek, chciałbym, żeby mój był w takim stanie.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Tutaj macie filmik z odpalania MTZ 50 (prawdopodobnie L). Jak bym miał tyle czasu odpalać, to bym wziął 330. :D


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ciągnik ledwo się kupy trzyma ale nowa guma na lewarku jest bu ha ha ha........


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Oglądałem i wolał bym sam przeciągnąć tą przyczepę jak tak palić taki ciągnik;-);-);-)  

Seweryn ale choć jedna część ma nową ;-) 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Propo MTZ 50, to mam pytanie: W głowicy, tuż pod każdą świecą żarową jest wkręcona śrubka. Was ist das?

a7b42a2d577b45210fd5add192c8d53e_orig.jp


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Tak, głowica jedzie na złom i ją rozebrałem wczoraj i nie wiem co to za śrubki.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118
pewnie tak, idzie na złom i koniec.

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Nikt nie jest pewny na 100%, co to jest ta śrubka? Bo odkładam te części, może kiedyś się uda sprzedać szczęśliwie. Jak pompę paliwa B| 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

Dlaczego głowice nieznanego stanu  nie sprawdzisz by miec 100% pewnosci że już więcej się z niej nie zrobi moja np wyglądała tak po szlifie i chodzi do tej pory choć wżery są znaczne i tylko czekam kiedy znowu przedmucha do płynu PS  te 4 śrubki trzymają komory wirowe w głowicy które są wymienne i mozna kupić nowe

 

12310451_493244637503672_6078193144975295752_n.jpg

Edytowano przez radio19966

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mogę ci sprzedać swoją głowicę, przyjedziesz po nią? Dasz mi 100zł na sprawdzenie 50 km od domu? Ja już się tyle nad tym traktorem nakombinowałem, że tej głowicy nie chcę widzieć, ani komuś tego wciskać. 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

100zł ? wystarczy  butelka nafty i sprawdzisz każde pękniecie ile hcesz za nią i skąd jesteś ? i jaka jest wersja odlewu ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mazowieckie, Siedlce. Po cenie złomu, odbiór osobisty.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Nie bardzo chcę wysyłać, bo kiedyś mnie zrobili w dzwona, rozumiesz.

I tam tulejki pod wtryskiwaczami zniszczone, jedna prowadnica zaworu (nie wiem sam od czego).

Mam inne części jeszcze na sprzedaż.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

tulejki pod wtryski akurt w Czarnej Białostockiej mają a masz może wtryski na sprzedaż ? i ile byś chciał  ?

co masz na myśli  zrobili w dzwona ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj