Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez radek269
      nie mogę przełączyć w swoim MTZ 82 z 1990 roku WOM-u na 1000 obrotów. Tak naprawde nigdy nie było przełączane od nowości bo nie zachodziła taka potrzeba. Jak wy to robicie, podczas pracy WOM-u ???
    • Przez KubAE86
      Witam, posiadam mtz w którym spawany było łączenie korpusu (tego przy zmianie rozstawu ciągnika. Moje pytanie brzymi czy tylko te 2 śruby trzymają sztywno tą tuleje z całą resztą ? Co zrobić by już tego nie spawać bo teraz koło przeskakuje przy skręcaniu i pcha ziemię przy jezdzie do tyłu i skręceniu kołami w prawo.

    • Przez adamkon
      Witam!
      Od niedawna kiedy skręcam koła na maxa nie ma oporu w kierownicy. Koła stoją już w miejscu a kierownicą nadal można kręcic. Czy to coś poważnego czy nadal można spokojnie użytkowac traktor? Problem dzieje się w MTZ 82 z 1996 roku.
    • Przez Tomasz3p
      Otóż panowie mam taki problem silnik w mtz tej zimy zrobiny a olejenie jest słabsze jak przed remontem nawet nie spadało. Gdy silnik jest zimny to jest 4atm ale gdy się nagrzeje do 80-90°C to spada poniżej 1atm a prawie i na zero. Filtr mam stary odśrodkowy bąk pompe oleju mam nową wał jest nominalny tyle że po szlifie i czy to możę aż tak wpływać na to ciśnienie oleju?
      Kolejna rzecz to gdy się nagrzejo to nie da rady odpalić, gdy trochę postoji to odpali. Na zimnym silniku nie ma tego problemu. Czy to wina rozrusznika, akumulatorów czy z silnikiem coś się dzieje
      I ostatnie to turbina pluje olejem to już druga, turbina jest białoruska. Pierwsza pluła oddałem na gwarancję, ledwo uznali ale jest dali drugą która chyba też pluje. I czy one wszystkie takie dobre są?
      Jeszcze muszę sprawdzić czy z filtra powietrza nie ciągnie oleju. 
      Dzięki za pomoc
    • Przez piotrekbial1
      Witam 
      rozebrałem rozdzielacz w celu usunięcia przecieków wewnętrznych i tu moje małe zdziwienie  na sekcjach nie ma żadnych oringów które uszczelniają przepływ oleju na konkretne sekcje  :wacko:  
      w jaki sposób to ma być szczelne ? czy jest tak że się wyrobiło i tyle ? 
      nie ukrywam że jest to dla mnie dość dziwne 
      pozdrawiam 
×